Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkafetissi! Kertokaa minulle (naiselle)

Vierailija
19.09.2010 |

..mikä siinä viehättää?

Mitä se tarkalleen ottaen on? Miksi miehet viehättyvät naisten jaloista? Mitä he haluavat tehdä jaloille/jaloilla?

Millaiset jalat ovat kauniit?

Onko viehätys jalkoja kohtaan enemmän kuin naisen muuta ruumista kohtaan? Haluaako jalkafetissimies esimerkiksi runkata mielummin ihaillen jalkoja vai kiihottaako jalat ja sen seurauksena haluaa yhdyntää?

Kertokaa kaikki!

-n26

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kysymyksiä.

Kauniit jalat on sopusuhtaisen kokoiset, itse tykkään että 36-39 on optimi koko. Tietenkin jos nainen on pitkä niin jalatkin on isommat ja edelleen sopusuhtainen mutta en pidä hirveen isoista naisista.

Jalkpöytä hiukan koholla eikä vääntyneitä varpaita, vaivasenluita jne. Terveet normaalit jalat. Puhtaat mutta ei tartte olla ihan vastapestyt.

Ennen haaveilin siitä että saisin nuolla ja imeä varpaita ja jalkoja jokapuolelta. Hinkata penistäni niihin ja katsoa kuinka spermani valuu varpaille.

Nyt on vaimo jolla aivan ihanat söpöt jalat eikä ne oikeastaan hirveesti kiihota. Saan hieroa ja nuolla niitä niin paljon kuin haluan mutta ei se enää kiinnosta,siis niin paljoa ; )

Hänestä on mukavaa saada jalkahieronta ja sen kyllä annan mielelläni. En ihan päivittäin mutta melkeen.

Se on nykyään miellyttävää mutta ei hirveän kiihottavaa. Välillä pussailen hänen varpaitaan ja puren häntä esim kantapäistä ja se on minusta mukavaa.

Sanoisin että esileikin esileikki josta kumpikin nauttii ja joka useimmiten päättyy pelkkään jalkahierontaan.

Vierailija
2/45 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi näkulma. Olen nylonjalkafetisti. Mua kiihottaa naisten jalat sukkiksiin tai stayuppeihin puettuna. Kiihottavaa on katsella esin farkkujen lahkeesta pilkottavaa sukkkisnilkkaa. Samoin hame sääristä kiihotun puhumattakaan sukkisreisistä ja ministä. Usein kahvilassa tyydyn siis katseleaam kiimoisssani. Lähikontaktissa nylon saa sormet kiihelmöimään ja sitä myöten kyrvän kanssa. Voin vain hyväillä reisiä jopa naisen orkkuun saakka. Nautin myös naida sukkissääriin/reisiin tai antaa naisen hieroa kyrpääni kunnes laukean. Todella nautittavaa on katsella sukkissärien levittelyä, etenkin jos häppärit pilkottavat kiilan läpi. Aina ei oma orkkukaan ole tarpeen, sukkiskiima on niin mahtava olo. Naiminen sukkisnaista haarkiilan reiän läpi on parasta mitä tiedän.Sukkisnainen on aina kiihoittava mutta kyllä perusasit pitää olla kunnossa että jaksaa parituntia hinkata haarakiilaa, nylonin pingoittamat läskit ei ole kovinkaan kivat.Jos kiinnostaa lisää niin mailaa bengtskar@ymail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyloneilla verhoillut jalat ovat usein erittäin seksikkäät. Kaikki lähtee toki siitä, että nainen herättää muutenkin huomioni, mut sen jälkeen siisti, tilanteen mukainen pukeutuminen, hyvä ryhti, nätit, sirot kengät tai tyylikkäät saappaat + vilaus sukkien peittämästä nilkasta tai säärestä, ja ajatukseni on valmis lentoon…mmmmmmh…:) Korkeissa koroissa tai paljastavuudessa ei ole mulle mitään erityistä. Mut näin viileämmällä paksummatkin sukat voivat olla erittäin stylet. Ja sit yks tärkeä lisä: nahan tuoksu esim. duunipäivän jälkeen jaloissa ja sukissa. Se vaan on niin törkeen kiihottavaa. Mut raja luotaantyöntävän pistävään sukkamehuun voi olla lähellä :))

Netistähän löytyy tähän liittyen klippejä mm. hakusanalla ”dangling”.

Myös naisen kesällä lakatut varpaankynnet saavat ansaitsemansa huomioni.

Vierailija
4/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sääret eivät toki ole vain nuorten naisten juttu, vaan myöskin iäkkäämmällä naisella saattaa olla todella kauniit ja seksikkäät sääret. Olen usein nähnyt kuinka jopa 60-70kymppisellä naisella saattaa olla aivan uskomattomat sääret. Ja noiden kauniiden säärten/nilkkojen ei todellakaan tarvitse paljonkaan vilahdella takin & hameen alta, kun se tuntuu jo erittäin kivalle katsella sellaista naista. 

Vierailija
5/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva lukea erilaista fetisseistä. Tulee oikein hyvälle mielelle kun joku voi saada näin arkisista asioista itselleen iloa :) Tosi sääli, jos ei ole kumppaneista mukaan jalkahommiin kun musta tämä on tosi hellyyttävä ja ihana fetissi hierontoineen ja muine lisukkeineen. Eikä tekis pahaa, että mieskin osaisi arvostaa, että on kauniita kenkiä mekon kaverina.

Mietin tässä onko jalan pituudella kuinka paljon väliä? Mulla on ollut se käsitys, että pitkät sääret olis yleensä se juttu, jos sääristä tykkää? Oon itse lyhyt ja sääret tietysti myös, pohje on rakenteeltaan pyöreä, vaikka olisin kuinka hoikkakin, ja oon siksi aina ajatellut, että sääret nyt vois olla viimeinen etu tässä kropassa. Kerran kävi kuitenkin niin, että piknikillä maassa istuessa oikaisin jalan mun edessä istuvan tutun vierelle niin, että näki vaan säären ja jalan. Ei edes ollut kun paksut mustat sukkikset ja ohuella nilkkaremmillä olevat aika matalakorkoiset punaiset kengät, mutta miehellä alkoi seisoa. En olis muuten varmaan huomannut, ellei olis myös sanonut "oijoi" tms. ja laskenut kättä hetkeksi säären päälle ennen kun tajusi asian ja otti käden nolon oloisena pois. Jäi tuo tilanne oikein elävästi mieleen kun sen jälkeen oon ajatellut, että ehkä näillä pätkäsäärilläkin vois olla jotain toivoa :D N27

Vierailija
6/45 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen jolla on jonkinasteinen jalkafetissi, käsittää itselläni siis koko jalan sieltä torsosta alaspäin. Jalkapöydät, varpaat yms ehkä vähiten kiinnostaa. 

Niin naisten, kuin miesten jalat käy, mutta enemmän naisten jalkoihin kiinnitän huomiota kun naisiin muutenkin olen enemmän suuntautunut. En ole mitenkään erikoisesti spesifioinut minkälaiset ovat parhaat, mutta sellaiset oikein naiselliset ja muodokkaat varmaan. Kausittaista tuo mikä pituus on hyvä. Tykkään myös tästä perus sukkahousut + korkkarit yhdistelmästä.

En nyt osaa sanoa että varsinaisesti kiihottuisin jaloista, mutta ne ovat usein ensimmäinen asia johon kiinnitän ihmisissä huomiota niin livenä kuin valokuvissa.  En ole muutenkaan kiinnostunut seksin harrastamisesta itse, mutta voin silti kai pitää hyvännäköisiä jalkoja vetävinä?

Vierailija
7/45 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ne jalat vaan pillu ja koko keho mahtavaa

Vierailija
8/45 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen säären pituudella ei ole oikeastaan väliä, eikä tarvitse olla edes ns. sirosääri, kun se näyttää jo tosi kivalle. Itse olen mieltynynyt ehkä kaikista eniten sellaisiin tapauksiin, että naisen sääret ikäänkuin vilahtelevat jonkin kauniin ja pukevan asun yhteydessä, joka tarkoittaa sitä, että myös (kauniit kengät) ovat osa tuota kokonaisuutta. Mielestäni liian paljastava -jalka, ei ehkä edes näytä niin hyvälle, kuin sopivasti puettu sääri & nilkka. Elikkä vaikka kuinka omistaisi kauniit ja sirotkin sääret, niin aina voi kuitenkin korostaa jollain tietyllä asulla, ja myöskin tietysti sopivilla kengillä. Kaikista huikeimpia tapauksia ovat olleet ehkä ne, kun jollain iäkkäämmällä naisella on ollut jokin kaunis asu, pitkine takkeineen, niin että että kauniit nilkat ja sääret ovat vain vilahdelleet takin helman alta. Edellä mainittu tapaus aiheuttaa jo melkoisia sydämen tykytyksiä, että myöskin hengitys on sitä luokkaa, kuin olis juossut täysi reppu selässä muutamia satoja metrejä! Mutta tietysti myöskin nuorten naisten sääret ovat kaunista katseltavaa, että eipä tässä muuta kuin kesää odottelemaan, ja bongaamaan nuoria ja iäkkäämpiä sääriä!

Vierailija
9/45 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen jalkoja ja varpaita on hauskaa kutitella. Parasta on kun nainen ojentaa paljaat jalkansa syliin hierottaviksi ja kutiteltaviksi

Vierailija
10/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans tuntuu miehellä olevan jonkinlainen fetissi jalkoihin, stay-up sukkiin ja korkokenkiin.

Mies tahtoo katsella minua niissä ja toivoo, että pitäisin sukkia ja kenkiä sängyssä rakastellessamme. Muutaman kerran olen hänen mielikseen tähän suostunut, mutta en tunne oloani oikein kotoisaksi niissä.

Muutaman kerran hän on pyytänyt minua runkkaamaan itseään jaloillani, niin että saisi laueta sukille ja kengilleni. Tasan kerran olen suostunut kengät jalassa tämän tekemään. Pelkään satuttavani koroilla.

Onko muilla naisilla kokemuksia korkokengistä seksin aikana ja/tai jalkaseksistä, eli miehen tyydyttämisestä jaloilla?

Onko miehenne pyytänyt pitämään sukkia ja / tai kenkiä?

Vierailija
11/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän tämä jalkafetarismi menee meillä jalkaväenmiehillä. Mutta vielä yksi seikka, ja naisille. Mitäs jos te naiset ihan röyhkeästi kiihottamien mielessä hyväilisitte miehen jalkoja? Näin niin kuin kokemuksesta sanon, että naisen lämpöinen käsi hyväilemässä jalkoja saa minut, tai ainakin tuo pikkuveljen aika villiksi.

Vierailija
12/45 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkafetissi on ollut osa omia seksuaalisia mieltymyksiäni aina. Joskus vain ongelmana on se, että ei ole sopivaa kumppania, jonka kanssa nauttia jaloista.

Siihen ongelmaan löysin apua täältä http://goo.gl/qGJAs

Voi olla oloksi jollekin toisellekin samassa tilanteessa olevalle;)

Vierailija
13/45 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteäni kiihottaa niiden lävitsenäkyvyys

Vierailija
14/45 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2010 klo 13:35"]

..mikä siinä viehättää? lisäksi puhtaiden punaisiksi lakattujen kynsien"pakko saaha imee,nuolla muuten seksi EI OLE MITÄÄN

Mitä se tarkalleen ottaen on? Miksi miehet viehättyvät naisten jaloista? Mitä he haluavat tehdä jaloille/jaloilla?
Millaiset jalat ovat kauniit?

Onko viehätys jalkoja kohtaan enemmän kuin naisen muuta ruumista kohtaan? Haluaako jalkafetissimies esimerkiksi runkata mielummin ihaillen jalkoja vai kiihottaako jalat ja sen seurauksena haluaa yhdyntää?

Kertokaa kaikki!

-n26

[/quote]

Vierailija
15/45 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHTAAT LAKATUT VARPAANKYNNET OVAT JIIHOTTAVIMMAT SIIHEN EI NAISTA VÄLTTÄMÄTTÄ KAIVATA

Vierailija
16/45 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on jalkafetissi. Jalkaterät ovat se hänen juttunsa. Hän imee varpaitani ja nuolee iiiiiihanasti jalkojani sekä imee ja hellästi pureskelee kantapäitä. Yhdynnässä ne asennot, joissa hän voi hyväillä samalla jalkateriäni, ovat hänen suosikkejaan. Asentoja on siis vähän jouduttu hakemaan. Mutta hyvä puoli siinä on se, että voin nautiskella yhdynnästä niin kauan kuin haluan ja sitten kun tahdon mieheni laukeavan, vilautan hänelle jalkaterääni vaikkapa nostamalla jalan hänen olkapäälleen -ja se on siinä!

Jalat pitää olla naturel. Ei kynsilakkaa, ei hajustettuja voiteita jne. Jalkahieronnan ja -hoidon saan vaikka kesken pihan haravoinnin (joka mielestäni oli tylsää), kun vain otan kengän ja sukan pois ja vilautan varpaita, vaikka sillä verukkeella, että joku pistävä tuntui jalkapohjassa. Heti lähtee käyntiin parin tunnin jalkahoito-sessio rakasteluineen. 

Kenkäostoksilleni en voi miestä ottaa mukaan, koska hän kiihottuu liikaa. Kengät sinäänsä ei häntä kiihota, päin vastoin rumasta lenkkarista paljastuva jalkaterä saa hänet himosta sekaisin. 

Naapurin pikkuhutsu on yrittänyt iskeä miestäni teini-iästä lähtien. Hänellä on äidiltään perityt rumat 41 numeron jalat, joissa isovarpaat sojottaa ulospäin, kun jo nyt on niin pahat vaivasenluut. Mimmi kulkee tyyliin tissit paljaina ja käy niin pukeutuneena pyytelemässä mieheltäni kylille kyytiä viikonloppuisin kun omat vanhempansa ovat liian kännissä ajaakseen autoa. Minua naurattaa, sillä mieheni ei ole lainkaan tissimiehiä.

Jos jalkaterien lisäksi joku ruumiinosa häntä kiihottaa, se on pakaran ja reiden yhtymäkohta. Se harvassa vaatetuksessa korostuu. Pehmeäksi kulahtaneet hieman isot farkut tekee pakaran alle vekin, joka korostaa tätä paikkaa. Sitähän ei naapurin tyttö tiedä, vaan ahtaa itsensä farkkuihin, jotka lätistää pepun rumaksi. Siihen vielä liian lyhyt rotsi, jonka alta tursuaa pusero, niin turn off on valmis. No eipä ole likalla poikaystäviä näkyny, vaikka naamavärkki ei ruma olekaan. Kauheen pakkelikerroksen alla se kyllä on mutta piirteet on ihan sievät.

Vierailija
17/45 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä naisen jalat ovat vai yksi osa koko pakettia. Vaimollani on aivan ihanat jalat ja tykkään niitä hieroa ja joskus myös niitä katsellessa rupeaa panettamaan ihan sairaasti. Voiko sitä sitten fetissiksi sanoa? :-)

Vierailija
18/45 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän, kun naisystävälläni on stay-upit ja korkkarit. Mutta pidän myös sukkanauhaliiveistä ja hyvistä rintaliiveistä tai korseteista. Mutta ei minulla mitään fetissiä ole. Kyllä hän saa riisua ne ekan kerran jälkeen ja sitten toisella kerralla hän on ihan ilkosillaan aj kaikki sujuu hyvin taas. Eikö fetissi ole sellainen, että ilman sitä on kyvytön, eli fetismi vangitsee? Naiseni nyt vaan on niin paljon himottavampi kauniisti pukeutuneena, ettei sitä kannata jättää käyttämättä seksissä. Siksi hän varmaan meikkaakin ja käyttää parfyymiä kotonakin, minua miellyttääkseen.

Älkää nyt sekoittako seksikästä viettelevyyttä ja vangitsevaa fetismiä keskenään.

Vierailija
19/45 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisiko teillä naisilla käytettyjä saappaita ja kenkiä, jota voisitte lähettää minulle?( rahaa vastaan tietenkin) kengissä saa olla käytön jälkiä ja aromit ovat vain plussaa.

Vierailija
20/45 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jalkafetissi. Naiseni pitää siitä, että hieron jalat, suutelen varpaita, mutta en runkkaa( ei tuu mieleenkään.) Saan rakastella about aina, kun olen saanut hoidella hänen kauniit jalkansa. Ja hänen varpaankynsiensä lakkaus vasta jotain huippua onkin. :)