Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kissasi on rikkonut?

Vierailija
10.04.2010 |

Kuinka paljon kissat tekevät tuhoja? Repivät tapetteja, sohvia jne?

Olen suunnitellut kissan ottoa, mutta kun olen kertonut aikeistani, saan kuulla joka kerta, kuinka kissat tuhoavat asunnon. Itse en ole nähnyt vielä yhtään kissaa, joka olisi laittanut sisustusta uusiksi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tähän mennessä ehtinyt rikkomaan mitään. Tosin täysin sisäkissana leikkaan kynnen kärjet n. kerran kuukaudessa, koska ei yrityksistä huolimatta ole koskaan oppinut käyttämään raapimispuuta.

Vierailija
2/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olin saanut syntymäpäivälahjaksi. Nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hyvät raapimispuut. Kissoja ollut yli 10 v. Rikki on mennyt: ylähyllyn reunalle juhlissa nostettu lasikulho (kissan tähystyspaikka se hylly), yhden vanhan tuolin selkänojantaus raavittu, mutta sieltä pilkisti alunperinkin joku lanka, joka houkutti raapimaan), mitäs vielä... Niin, eteisen seinästä lasikuitutapettia, se oli alunperinkin tarkoitus rempata, oli niin huonossa kunnossa kun siihen kämppään muutettiin.

Tää nykyinen kissa kyllä pudottelis tahallaan tavaroita ylähyllyiltä, kun haluaa siellä itse juosta... eli koriste-esineitä ei kannata missään ylhäällä pitää. Mutta en mä muutenkaan sellaisista tykkäis.

Ei loppujen lopuksi paljoa, ainakaan jos vertaa siihen iloon, mitä niistä on.

Vierailija
4/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut iso menetys.

Vierailija
5/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyi.

protestoi lapsen syntymää kuseskelemalla kaikialle sisälle.

aikani yritin auttaa kissaa "toipumaan järkytyksestä",eli lapsen syntymästä,mutta 1/2 vuoden kusien pyyhinnän ja hajun jälkeen luovutin,ja kissa sai lähteä.

opettavaa ap:lle: kissat ovat herkkiä eläimiä. kivoja,ihania,mutta erittäin herkkiä muutoksille,joista ne eivät ehkä selviä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi