Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa viikonloput!

Vierailija
10.04.2010 |

Lapset riehuu ja kiukuttelee ja pitäis olla kivaa. Kahdessa päivässä pitäis hoitaa kaikki, mitä ei arkena ehdi ja sit viel huilatakin (pikkulasten äidille melko mahdotonta). Ruoanlaitto vie aikaa ja aina puolet jää tekemettä siitä, mitä haluis tehdä.

Haaveilen rauhallisista viikonlopuista, mutta ei niitä koskaan ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin syödään viikonloppusin sitä, mitä jaksetaan tehdä eli käytännössä melkeen aina jotain superhelppoa. Tilataan pizzat tai syödään jotain muuta herkkuja. Tänään ajattelin tehdä kreikkalaista sapuskaa eli moussakaa ja muita herkkuja, mutta tämä ei ole jokaviikonloppusta tosiaan.

Relaa vähän niin jää aikaa nauttia viikonlopustakin!!!! :)

Vierailija
2/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ahdistaa kaikki viikot,viikonloput,pyhät,ihan kaikki ja koko elämä... mut kun en osaa itteenikää tappaa ni pakko vaa olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitusti! Koululaiset nukkuu pitkälle päivään ja sit lorvailee tai vaihtoehtoisesti riitelee keskenään ja mekastaa. Pienimmät ottaa takaisin hoitoviikon väsymystä ja kiukuttelee ja roikkuu äidissä. Mies katsoo töllöä tai makaa sohvalla väsyneenä työviikosta. Minä äiti selvitän pyykkirästejä ja yritän organisoida muita kotitöihin laihoin tuloksin. Ei jaksa kun kaikki ollaan ahtaasti viikonloppuna samoissa liian pienissä tiloissa ja metakkaa on niin että korvat hajoo.

Vierailija
4/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,onneksi puolet tästäkin viikonlopusta on jo mennyt. Lapset jo sängyissään...