Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystytte olemaan välittämättä, mitä muut ajattelee?

Vierailija
10.06.2010 |

Olen aina ollut aika huolissani em. asiasta. En tarkoita esim lasten kasvattamista yms, niissä asioissa luotan itseeni, otan kyllä vinkkejä vastaan, mutta en välitä niinkään, jos joku on jostain asiasta eri mieltä. Minun on kuitenkin vaikea mennä paikkoihin ja esim kaupassa saatan miettiä, että mitähän tuo myyjä minusta ajattelee. Tiedän että se on tyhmää, enkä ole maailman napa. Silti se rajoittaa tekemisiäni, kun en voi rennosti olla oma itseni välittämättä liikaa muista...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse miettiä tuommoisia=)Ole ylpeä itsestäsi ja huomaat, että ihmiset katselevat sinua ihailevasti ja hymyillen!

Vierailija
2/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään väliä mitä muut minusta ajattelevat. Kuten silläkään ei ole mitään väliä mitä minä ajattelen muista. Vain teot merkitsevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittee ei kyllä kiinnosta vähääkään mitä joku musta ajattelee. Ja eiköhän sillä kassatädillä / sedällä ole muutakin mietittävää kun sinä.

Vierailija
4/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä viittaa kintaalla muiden ihmisten mielipiteille omasta itsestään, tai ei uhraa koko asialle ajatustakaan.

Vierailija
5/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sinut oman minän kanssa niin ei tarvi miettiä mitä muut ajattelevat...

Vierailija
6/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan pakottmalla itseni.

Aloitin siitä, että menin peilin eteen, katsoin ja kauhistelin itseäni, kunnes tajusin, että tällainen olen ja tulen olemaan.

Opettelin tykkäämään itsestäni.

Nykyään tunnen jopa ylpeyttä itsestäni ja ulkomuodostani.

Tsemppiaä aapeelle!

Vierailija
7/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vittuako mölläät ilmeen" niin ei ne kehtaa möllätä pitkään.

Vierailija
8/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä elän elämääni rauhassa loukkaamatta tai satuttamatta tietoisesti ketään, annan muiden olla rauhassa sellaisia kuin haluavat, ei mua kiinnosta yhtään mitä ne ajattelee musta tai mun elämästä. Ventovieraat ihmiset, miksi se häiritsee?

Vierailija
9/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ajattele kaupungilla vastaan tulevista tuntemattomista ihmisistä yhtään mitään, elleivät he sitten käyttäydy jotenkin normaalista poikkevasti. Jos lataat ostoksesi hihnalle, maksat ne ja pakkaat laukkusi, niin tuskin se myyjä sinusta mitään ajattelee. Ei edes huomaa.

Vierailija
10/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvä itsetunto niin on helppoa olla välittämättä muista. Mutta, muutama heikko kohta minullakin on: minulle on todella paljon väliä muutaman, läheisimmän ja rakkaimman ihmisen ajatuksilla, sanoilla ja teoilla. Niistä ei vain voi olla välittämättä...

Vierailija
11/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ajattele kaupungilla vastaan tulevista tuntemattomista ihmisistä yhtään mitään, elleivät he sitten käyttäydy jotenkin normaalista poikkevasti. Jos lataat ostoksesi hihnalle, maksat ne ja pakkaat laukkusi, niin tuskin se myyjä sinusta mitään ajattelee. Ei edes huomaa.

ajattelen monista tuntemattomista ihmisistä kaikenlaista, joku on kauhean lihava, joku luurangon laiha, joku ei osaa pukeutua ollenkaan, joku näyttää ostavan kaupasta pelkkää kaljaa, jollain harittaa silmä, joku kävelee omituisesti..ja tietysti huomaan myös jos joku on erityisen kaunis tai hyvä pukeutuja jne. Mutta varmasti monet ihmiset ajattelevat toisista ihmisistä kaikenlaista, sille nyt ei voi mitään. Erityisesti siinä kassajonossa ehtii käydä läpi kaikki edellä jonottavat ihmiset.

Vierailija
12/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vähemmän kuin ihmiset kuvittelee. Ei ketään oikeesti jaksa kiinnostaa! Ja jos joku vaikka ajattelee että sulla on tyhmä hame, niin mitä sitten? OIkeesti, mitä väliä sillä ajatuksella on sun onnellisuuden ja elämän kannalta? Ei MITÄÄN.

Vierailija
13/13 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edes pikkasen ajattelee mitä muut minusta ajattelevat.

Ei sellaista olekaan joka ei ajattelisi tai jos onkin niin ei hänellä hyvin mene..