Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen masturboinnin katselu

Vierailija
11.09.2010 |

Monikohan mies on saanut katsella naisen masturboivan itseään orgasmiin asti? Miehiltä vastauksia, oletko saanut katsoa, ja naisilta vastauksia, oletko antanut katsoa.

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen katsonut. 

Vierailija
142/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aiemmin naispuolisen ystäväni työpaikan ja kodin välissä.

Hän saattoi usein poiketa iltapäivällä, kun minulla oli vapaapäivä, kahvilla ja muuten jutustelemassa.

Kerran hän kysyi, voisinko arvioida, ovatko hänen rintansa yhtä suuret. No suostuin, ei kai tuossa mitään.

Seuraavalla kerralla hän kysyi, haluaisinko katsella kun hän sormittaa. No tietysti, vaikka olinkin hieman ihmeissäni.

Niin siitä tuli meidän viikkoseksiä, hän sormetti ja minä runkkasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on semmoinen asia mitä en ymmärrä. En kerrassaan käsitä kuka haluaisi minua katsella tai miten muka onnistuisin saamaan jos minua katseltaisiin. Ja nuo jotka ihmettelevät että onko ihmisiä jotka eivät osaa sormettaa. On. En koskaan saa sormin mitään aikaiseksi. 

Ei todellakaan pidä ajatella sillä tavalla, että kuka nyt minua haluaisi katsella. Täälläkin ilmoittautui heti kaksi, jotka haluaisivat katsella. On ymmärrettävää, jos ei halua antautua kenen tahansa katseltavaksi, harva kai näin tekee, mutta kai nyt oma mies sentään voisi katsella. Onhan hän kuitenkin jo nähnyt sinut vaikka miten, erilaisissa rakasteluasennoissa ja muuta vastaavaa. Rohkeasti vaan näyttämään miehellesi, miten tyydytät itseäsi, se voisi hyvinkin kiihoittaa sekä sinua että miestäsi.

Vierailija
144/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on semmoinen asia mitä en ymmärrä. En kerrassaan käsitä kuka haluaisi minua katsella tai miten muka onnistuisin saamaan jos minua katseltaisiin. Ja nuo jotka ihmettelevät että onko ihmisiä jotka eivät osaa sormettaa. On. En koskaan saa sormin mitään aikaiseksi. 

Ei todellakaan pidä ajatella sillä tavalla, että kuka nyt minua haluaisi katsella. Täälläkin ilmoittautui heti kaksi, jotka haluaisivat katsella. On ymmärrettävää, jos ei halua antautua kenen tahansa katseltavaksi, harva kai näin tekee, mutta kai nyt oma mies sentään voisi katsella. Onhan hän kuitenkin jo nähnyt sinut vaikka miten, erilaisissa rakasteluasennoissa ja muuta vastaavaa. Rohkeasti vaan näyttämään miehellesi, miten tyydytät itseäsi, se voisi hyvinkin kiihoittaa sekä sinua että miestäsi.

En ole tuo alkuperäinen kommentoija, mutta pitäisiköhän minunkin yrittää rohkaistua tekemään se mieheni edessä

Vierailija
145/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen komm

Kokeile vaan, et menetä mitään, yleensä miehet tykkää katsella, poikkeuksiakin toki on

Vierailija
146/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli nuoruus mieleen kun ensimmäisen kerran näin livenä silloisen tyttöystävän dildottelut. Oltiin juuri ja juuri täysi-ikäisiä kun jonkun baari-illan jälkeen aamulla kohmelossa katseltiin jotain leffaa ja ryystettiin kokista.

Leffa kun päättyi niin tyttöystäväni sanomatta tai kyselemättä mitään vain otti dildon jostain peittojen välistä (olin yöllä itse häntä sillä surrutellut) ja laittoi värinän päälle. Hän siirsi peiton syrjään ja väristeli pikkareiden päältä aluksi kunnes otti sen härvelin suuhunsa ja kostutteli sen syljellään. Punaiset stringit sivuun ja painoi sen sisäänsä. Itse olin muistaakseni jo tässä vaiheessa 2x lauennut oman peittoni alla.

Hän vain jatkoi omaa touhuaan avoimesti ja minäkin uskalsin jo näyttää hänelle omaa kivaani. Mitään ei puhuttu, nautittiin vain ja katseltiin toisiamme. Loppuhuipennus oli että kalu hänen suussa ja dildo siellä surisemassa. Nykyään vaimon (eri nainen) masturbointia näkee melkein joka seksi kerta mutta sellaista esitystä en oo nähnyt mitä silloin lähes 30 vuotta sitten. Tätä harrastusta jatkettiin sitten lähes päivittäin jonkun viikon ajan🤔 Se oli sellaista nuoruuden huumaa ja toimi hyvin esileikkinä vaikka sellaisista ei silloin paljoa tiedetty🙈

Muistan vielä kun se dildo oli sitten jo aika kovassa käytössä niin yöllä kävin isältä salaa sen autotallissa tinaamassa johtoja ja liimaamassa sitä patterikoteloa kasaan kun ei ollut varaa oikein uuteenkaan eikä silloin netistä niin vain tilailtu😅

Vierailija
147/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa saanut katsella naisen runkkausta loppuun asti.

M54

Vierailija
148/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli nuoruus mieleen kun ensimmäisen kerran näin livenä silloisen tyttöystävän dildottelut. Oltiin juuri ja juuri täysi-ikäisiä kun jonkun baari-illan jälkeen aamulla kohmelossa katseltiin jotain leffaa ja ryystettiin kokista.

Leffa kun päättyi niin tyttöystäväni sanomatta tai kyselemättä mitään vain otti dildon jostain peittojen välistä (olin yöllä itse häntä sillä surrutellut) ja laittoi värinän päälle. Hän siirsi peiton syrjään ja väristeli pikkareiden päältä aluksi kunnes otti sen härvelin suuhunsa ja kostutteli sen syljellään. Punaiset stringit sivuun ja painoi sen sisäänsä. Itse olin muistaakseni jo tässä vaiheessa 2x lauennut oman peittoni alla.

Hän vain jatkoi omaa touhuaan avoimesti ja minäkin uskalsin jo näyttää hänelle omaa kivaani. Mitään ei puhuttu, nautittiin vain ja katseltiin toisiamme. Loppuhuipennus oli että kalu hänen suussa ja dildo siellä surisemassa. Nykyään vaimon (eri nain

Ihana sinä, dildon korjaaja! Mun mies tinaili moneen kertaan mun suristimen kuntoon. Sit siitä lopulta taisi mennä moottori sököksi, siitäkin taitaa olla joku 15 v jo aikaa. Mutta se oli niiiin hyvä, samanlaista, yhtä hyvää taajuutta värinässä ei oo ollut sen jälkeen yhdessäkään lelussa. Ihanat muistot

Vierailija
149/165 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kerta jopa pitkillä automatkoilla. Siinä on ollut itsellä vaikea pysyä housuissaan. Hotelliin kirjautuminen tuskallisen hidasta. Huoneessa suoraan asiaan, mahtavat orkut molemmille. Täydellistä. 

Vierailija
150/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me runkataan usein yhdessä...voihkitaan vierekkäin sängyssä...kiihottavaa ja kaunista

Vierailija
151/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me runkataan usein yhdessä...voihkitaan vierekkäin sängyssä...kiihottavaa ja kaunista

Voihan tuon noinkin tehdä, mutta jos minä pääsisin näkemään naisen tyydyttämässä itseään, keskittyisin vain katselemaan, miten hän tekee hyvää itselleen ja lopulta laukeaan orgasmiin. Tämä se olisi kiihottavaa ja kaunista

Vierailija
152/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiihottavimmista päästä asioita,mitä olen nähnyt miehenä, kun saanut oikeasti nähdä naisen itsetyydytystä. Koko se näky, äänet, toisen ilmeet ja kun pillu valuu mahlaa ja häpy on auki ja sykkivänä. Kyllä saa oman vehkern kasvamaan ja tarvii runkata.

Vierailija
153/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kiihottavimmista päästä asioita,mitä olen nähnyt miehenä, kun saanut oikeasti nähdä naisen itsetyydytystä. Koko se näky, äänet, toisen ilmeet ja kun pillu valuu mahlaa ja häpy on auki ja sykkivänä. Kyllä saa oman vehkern kasvamaan ja tarvii runkata.

Olipas jotenkin kiihottavasti kirjoitettu! Aivan alkoi sykkimään omassa alapäässä. Tekeekö naisesi usein tuota?

Nainen

Vierailija
154/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas jotenkin kiihottavasti kirjoitettu! Aivan alkoi sykkimään omassa alapäässä. Tekeekö naisesi usein tuota?

Nainen

Onnenpoika tuo edellinen, jos naisensa on edes kerran tehnyt noin. Itse olen 30 vuoden aikana kerran salaa yöllä saanut kuunnella, kun vaimo on hätäisesti hieronut itsensä. Ei piittaa itsetyydytyksestä pätkääkään, eikä edes käsitä miksi haluaisin häntä ylipäänsä katsella jos hän minulle itseään esittelisi, vaikka ihan ilman aktinäytöstä.

Huokaus.

Vierailija
155/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuukin ihanalta, ja se että mies katselee, vielä lisää nautintoa.

Vierailija
156/165 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tyydytti itsensä ja sain katsoa vieressä. Oli kauniin näköistä ja kiihottavaa. Yritin ottaa oppia miten hän itseään tyydytti

Vierailija
157/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Eksä teki useita kertoja, kun olin reissussa. Oltiin videoyhteydellä ja sai livenä seurata ja runkata samalla kiihkooni, kun hän tyydytti itsensä. Nykyisen naisystävän kanssa saatetaan maata joskus vierekkäin ja esim. pussailla samalla kun tyydytämme itseämme molemmat esileikiksi. Olen myös katsellut alastonsuomi-sivustolta ihan tavallisten suomalaisten naisten masturbointikuvia ja -videoita. Ne kiihottavat valtavasti.

Vierailija
158/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Alkoiko niin paljon sykkimään, että piti mennä tyydyttämään itsensä, kerro meille, miten sen teit?

Vierailija
159/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut katsoa kahden eri naisen masturboivan itsensä orgasmiin. Upeinta mitä olen nähnyt 😍

Vierailija
160/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut katsoa kahden eri naisen masturboivan itsensä orgasmiin. Upeinta mitä olen nähnyt 😍

Aivan varmasti on, en epäile yhtään. Onni yksillä, kesä kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme