Naisen masturboinnin katselu
Monikohan mies on saanut katsella naisen masturboivan itseään orgasmiin asti? Miehiltä vastauksia, oletko saanut katsoa, ja naisilta vastauksia, oletko antanut katsoa.
Kommentit (165)
Ei ole ollut tapana loppuun asti tyydyttää. Kerran tässä yllätin miehen nukkuun mennessä. Sain huikeen orkun kun kaadoin tilkan liukuvoidetta sen reidelle ja aloin hinkata itseäni jalkaa vasten. Olin selkä mieheen päin ja käskin pitää pepputappia niin että hän näki parhaimmat palat tapahtumasta. Uuh! Pitääkin ottaa uusinta.
Saan katsella. Kiihoittavaa katseltavaa kun vaimo sormin ja sauvoilla tyydyttää itseään. Hyväilee / puristelee nännejään ja tekee orgasmiin asti. Loppuhetken kiemurtelu ja voihkiminen on ihan parasta.
Vaimoa kiihoittaa myös katsoa kun minä tyydytän itseni loppuun asti.
Joka kerta kun nussitaan vamon kanssa.
Saan katsella ja nautin siitä kun nainen tekee itselleen hyvää. Masturboin yleensä samalla itsekin.
Totta kai mun kumppanit on nähneet. Nuorena olin ujompi, nyt avoin ja estoton. Ihana kun toinen tykkää katsoa ja nauttii siitä, kun saan.
Harvoin vaimo antaa katsella, ja vaikuttaa muutenkin harvoin tyydyttävän itseään.
Tykkää kyllä kun sormetan ja hieron hänen klittaa käsin ja joskus vibran kanssa.
En ole livenä päässyt näkemään ikävä kyllä koskaan.
Netin välityksellä olen nähnyt ja samalla näyttänyt kun itse runkkaan.
Aika kiihottavaa katsella ja tulla katselluksi.
livenä olen nähnyt muutamia kertoja. Eka tyttöystävä halusi esiintyä, sooloili kyllä minulle, varmaan sai itsekin kiksit. Sitten yksi yhdenillanjuttu näytti miltä ominkäsinonneen näytti.
Vaimo ei todellakaan tee sitä minun nähden, surullista kyllä
Mä olen masturboinut miehen edessä ja hän mun edessä ja välillä runkataan saman aikaisesti. Ihan superkiihottavaa touhua! Musta on ihana katsoa miehen kaunista kättä hyvänkokoisen kullin ympärillä. Haluaisin ostaa miehelle hääpäivälahjaksi tekopillun - ajatus kiihottaa kovasti. N52 M41
Olen saanut katsella rouvan masturbointia about viisi kertaa yli kymmenen vuoden aikana ja tapahtumien kesto on ollut muutamia minuutteja. Joskus olen hänen nähden runkkaillut mutta saanut sellaisen käsityksen ettei innostu aiheesta. Muutenkin vaikuttaa salailevan ja valehtelevan masturboinneistaan. Ilmeisesti kuvittelee etten tiedä milloin on mastuboinut.
Olisi kivaa joskus katsella naisen masturbointia.
Puoliso ei innostu pahemmin siitä että katselisin hänen masturbointia. Joskus saan katsella pienen hetken ennen yhdyntää, ei kuitenkaan orgasmiin asti.
Ei puhettakaan että heti alkuun voisi katsella.
Joskus puoliso ottaa suihin itseään tyydyttäessä, silloin tekee loppuun asti. Tuosta touhusta ei pahemmin näe mitään muuta kuin lantion liikehdintää. Olisi aika mielenkiintoista ja kiihottavaa katsella tuota toimintaa samalla.
On se vain upea fiilis kun nainen tulee kalu suussaan.
Minulla on tällä viikolla treffit miehen kanssa jota olen nähnyt 5 kertaa. Alasti ollaan oltu, mutta ei yhdyntään eikä suuseksiin saakka. Viime kerralla muutama viikko sitten hän halusi että runkkaan häntä orgasmiin saakka. Oletettavasti hän pitää minua vähän estoisena vaikken sitä ole. Enemmänkin olen tarkka että käytetään ehkäisyä.
No olen jo suunnitellut tulevan illan kulun ja aion suoraviivaisesti kertoa mikä sen rooli on minun makuukammarissa. Tyydytän itseäni klitorisimu laitteella ja hän saa katsella ja halutessaan osallistua esim pitämällä sormia sisälläni ja/tai imeä rintojani.
Tätä tehdään niin että laukean.
Ja tämän jälkeen voidaan tehdä sama uudestaan niin että laittaa peniksen sisälleni ja käytän laitetta. Kondomin kanssa tottakai, koska olemme uusia toisillemme. Olen jo aikaisemmin maininnut hänelle tästä suosikkilelustani ja myös sen että se aiheuttaa minulle kohtalaisen helposti ejakuloinnin.
Kahden eksän masturbointia orgasmiin saakka olen saanut olla näkemässä. Oli hyvin kiihottavaa.
Joskus vaimo hakee keittiön tuolin johon sitoo minut tiukasti kiinni huiveilla tuoli sijoitetaan makkarin vaimo siirtyy sitten sänkyyn ja riisutuu hitasti levitää öljy kehollen ja hyväille itseään tässä vaihessa miulla kyllä on jo aika kovana vaimo käy välillä suutelemassa ja kiusamssa minua kun rupeaa lähestymään orgasmia niin tulee lähelle ja kuiska korvani että loppu on vain hänen silmille ja peittä silmäni huivilla siirty sänkyyn tässä vaihessa voin kuula selvästi litisevät sormet vitussa näkemättä mitään vaimo ylensä laukeaa kovaa ja nopeasti tässä vaihessa.
tämän jälkeen vaimo ylensää joka teke itsellen toisen tai odotta kunnen minun kihoitukseni on laskenut ja vapautta minut tuolista. Hänelle tämä kuulema riitä tältä päivältä ja panna saan vasta suravana päivänä.
silloin saa kyllä ihan kunolla =)
Olen saanut vaimon lisäksi katsoa uimarannalla Saksassa. TUntematon nainen tunnin jutustelun jälkeen halusi pusikon suojissa runkata mulle. Tottahan minä innostuin. Nainen sormetti ja puristeli reisiään, kusi välillä ja runkkasi aika nopeasti orkut. "Yllättäen" tahtoi katsella minun runkkailua samalla ja mällini lensivät bikinin yläosalle, Tissejä tämä nainen ei näyttänyt ollenkaan.
Hep! Ja se on upeaa kun syleilee lämpöisästi takana ja suutelee niskaa ja kuiskaa korviin kivoja juttuja
Leluja vaan reippaasti tilaamaan ja käyttämään. Antaa paljon seksielämälle,tuo vaihtelua.Pelkkää positiivista.