Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen masturboinnin katselu

Vierailija
11.09.2010 |

Monikohan mies on saanut katsella naisen masturboivan itseään orgasmiin asti? Miehiltä vastauksia, oletko saanut katsoa, ja naisilta vastauksia, oletko antanut katsoa.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas yllätys, että mielipiteet menevät näin kovasti ristiin.    Olemme pitäneet itseämme vapaamielisinä, mutta emme arvanneet, että olemme näin vapaamielisiä.   Kesällä, kun otamme mollikkaa ja tietysti rajatonta sellaista (ei naapureita).   Ei ole mikään ihme, jos sormet eksyvät omalle "tutkimusmatkalle".   Mieheni oli sisällä, ehkä olutta hakemassa ja mä hänelle huikkasin, että tuo "pikkukarhun" tullessaan.   Pidän siitä, että mieheni katsoo ja pidän myös hänen katsomisestaan ja pidän olla katsottavana.

Vierailija
62/165 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän joskus kiusaavani miestäni laittamalla farkkujeni kauluksesta käden hyväilemään paikkojani. Eipä tuo ole katsettaan kääntänyt pois.

Tyydytän itseäni aivan estottomasti mieheni seuratessa tilannetta ja joskus hän auttelee siinä samalla.

Katson miestäni vastaavissa touhuissa ja minusta siinä ei ole mitään outoa. Tämä on yksi osa seksielämäämme ja joillakin muilla on sitten omat kivansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen esikoista ja hirveesti tekee mieli koko ajan. Aika useinkin katsellaan toisen masturbointia eli maataan vierekkäin pää toisen jalkapuolella. Mun tekee mieli pitää pepputappia pyllyssä samalla. Ainoo ikävä puoli on se, että mies kiihottuu siitä näkymästä niin paljon, että ei oiein voi masturboida kun melkein heti tulee. Ollaan kyllä opittu säätelemään orgasmit samaan aikaan. Ollaan kyllä ihan tolkuttoman tyytyväisiä meidän seksiin.

Vierailija
64/165 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa, mutta mies ei ole näyttänyt siitä mitenkään kiihottuvan. Tyyliin vain naureskellu :( :( Eikä suostu runkkaamaan mun nähden . Tylsä mies.

Vierailija
65/165 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman noloin juttu jos miehen edessä pitäisi itseään hiplata, ihan sairasta! Mies taitaa olla samaa mieltä. Kerran kun jouduin laittamaan liukkaria ja laitoin sitä jalkoväliin, mies käänsi katseensa pois siksi aikaa. Eli ei taida häntäkään pahemmin kiinnostaa. Sitten tietysti olisi eri juttu jos mies tykkäisi ja olisi alusta asti ollut, mutta en voisi kuvitellakaan että vuosien jälkeen yhtäkkiä pitäisi käydä roplaamaan itseään miehen edessä.

Vierailija
66/165 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella kiihottavaa jos joku mies muuta väittää niin puhuu pöh

Vierailija
67/165 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-naiseni tykkäsi dildostaan niin minäkin kun sain käyttää sitä häneen oli mahtavaa seksiä eikä kai sitä hävetä tarvi kivaa oli

Vierailija
68/165 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkoi panettamaan tämä ketju.

t. m-50

Vierailija
69/165 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ääniä saa kuulua aina

Vierailija
70/165 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuus yhdessä, nyt jo aikuisiakin lapsia..  Masturbointi on ollut aina mielestäni privaa puuhaa. Taannoin päätin sitten alkaa lämmitellä kun mies pesulla. Hetken se toisessa päässä pirttiä kuunteli ja huuteli, milloin iltapalaa, ennen kuin äkkäsi ähinän j atuli paikalle. Se ilme! Varmasti tapahtuu toistekin. Nyt innostui niin, että halusi heti päästä hommiin enkä kehdannut sanoa, että katselisin myös. Mutta jahkas tässä ehditään...  Ajatus itseään tyydyttävästä puolisosta on kyllä aikalailla kiihottava. Joskus mies muutaman kerran vetää vartta pitkin ennen aktia tai ihan muuten vaan kun ehdottelee petipuuhia, joten siitä olisi helppo jatkaa. Ajatus taskaripimperosta myös houkuttaa joko yhteiseen käyttöön tai masturbaatioon. Käsi on aina käsi..

Vierailija
71/165 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alkoi tekemään mieli seksiä, kun tätä ketjua luin. Olisi hyvin kiihottavaa masturboida, kun toinen sitä katselee. Paras olisi tehdä se niin, että toinen ei voi samaan aikaan tehdä itselleen tai minulle mitään, vaan pystyisi vain katselemaan. Leikittelisin, kiusaisin, odottaisin ja aloittaisin taas lopettaen hieman ennen orkkua. Roolia voisi vaihtaa siinä vaiheessa ja ensin aloittanut pitäisi vain katsoa, kun toinen itseään hyväilee lähes orgasmiin saakka... Mutta en edes ajattele, että tällaista miehelleni voisin ehdottaa. Harrastan sooloa kerran pari kuukaudessa ihan ikiomassa rauhassani, luultavasti tänäkin iltana pujahdan alakertaan miehen nukkuessa. N42

Vierailija
72/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei pääse oikeen maaliin asti sormeillen, vaikka ilmeisesti yrittään kun katselusessioon suostuu :( vinkkejä?

Normaalisti vaimo masturboi lukemalla pervoja seksinovelleja (.com etsi "laitos osa 1 ,2,3,4,5,6,7 esim) ja vain puristelemalla reisiä yhteen....

Vierailija
73/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiihottavaa katseltavaa, vaimo joskus laittaa video pätkän omista leikeistään mulle töihin, oo siinä sitte töissä

m35

Vierailija
74/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä masturboisin todella mielellään miehen nähden, mutta häntä ällöttää koko ajatus. Myös se, että hieron itseäni yhdynnän aikana on hänestä epäkiihottavaa. Harmi, että se on minulle ainut tapa saada orgasmi yhdynnässä, koska mies ei suostu antamaan suuseksiäkään.

Vierailija
75/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut orgasmiin asti kun nainen on touhunnut pelkästään itsekseen ja kun nainen on samalla ottanut minulta suihin, mutta yleensä nainen ei halua orgasmia tuolla tavoin, vaan touhu siirtyy seksiin tai molemminpuoliseen käsi-/suupeliin. 

Vierailija
76/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops,

Lukeepa ylläolevan muija roisia kamaa. Lukeeko palstalaiset mammat moisia yleisestikin??? Käsitykseni kilteistä kotimammoista karisi juuri.

M40

Vierailija
77/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohops,

Lukeepa ylläolevan muija roisia kamaa. Lukeeko palstalaiset mammat moisia yleisestikin??? Käsitykseni kilteistä kotimammoista karisi juuri.

M40

Yleensä tyttöystäväni masturboi itselleen orgasmin saatuaan ensin orgasmin yhdynnässä. Häntä alkaa sattumaan seksi orgasminsa jälkeen, joten en voi panna häntä aina niin pitkään, että itse laukean. Siten nainen alkaa hoitelemaan minua käsin ja suulla. Kun olen laukeamaisillani, niin tyttöystäväni saattaa alkaa masturboimaan itseään samalla ja laukeaa toisen kerran samalla kun minä laukean hänen rinnoilleen tai vatsalleen. Joskus minä hoidan orgasmin hänen puolestaan, mutta yleensä hänen klitoriksensa on ensimmäisen laukeamisen jälkeen niin herkkä, että se ei kestä minun sormeiluani. Etenkään silloin kun minulta otetaan suihin samalla, koska en pysty keskittymään riittävän herkkään kosketukseen kun olen laukeamassa. Pillua nuolemalla pystyn kyllä tuottamaan hänelle lähes loputtomasti orgasmeja, mutta laukeaminen alkaa kuulemma jossain vaiheessa sattumaan, joten viisi taitaa olla ennätys yhdellä sessiolla. 

Vierailija
78/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo masturboi usein, kun pidämme välillä vähän taukoa yhdynnän aikana joskus , kun se tuntuu hyvältä.

On ihanaa olla katsomassa kun hän hyväilee klitoristaan siinä ihan lähellä.... Orgasmiin asti hän ei sitä siinä tee, vaan haluaa saada huipun kun olen sisällä. 

Aika usein, kun nuolen hänelle ensin orgasmin ennen yhdyntää kiusoitellen ja pysähtyen välillä jonkin aikaa, hän ei enää kestä , vaan tulee sormillaan ja tekee loppuun kun se alkaa tulla ja teemme yhdessä hänelle ensimmäisen orgasmin...aaah... Sitten laitamme tyynyn hänen peppunsa alle...nousen polvilleni ja työnnyn häneen siinä hitaasti...katsoen hänen uutta kiihottumistaan kohti toista orgasmia...Ihanaa katsoa..

Vierailija
79/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohops,

M40

Olen tuon sarjan lukenut kyllä moneen kertaan :) Jos olisi mies joka olisi halunnut katsella olisi nähnyt monet orgasmit :):)

Vierailija
80/165 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla katsomaan vaikka tänään!

/pena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi