Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreenikohtausko?

Vierailija
10.04.2010 |

Ihan yhtäkkiä silmissä sumeni ja näkökentässä väreili. Tätä kesti joku puoli tuntia. Pyörrytti ja oli huono olo. Sitten tuli pää kipeäksi ohimosta. Ja nyt kipu siirtyi niskaan ja takaraivoon. Vieläkin ihan höntti olo. Kohtauksen alkamisesta kulunut jo yli tunti. Kuulostaa migreeniltä, mutta voiskohan johtua jostain muustakin? En ole aikaisemmin kärsinyt migreenistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuollaista jos hartiat jumissa. Se laukaisee migreenin. Elämäni ensimmäinen migreeni oli silloin kun vauva oli 4kk ja sitä kantelin yöt ja päivät.

Vierailija
2/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla valo- tai ääniarkuutta? Entä pahentaako vai helpottaako fyysinen rasitus särkyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minunkin kohtaus johtu siitä. Ei varmaan hirveän vakavaa? Mies oli jo soittamassa ambulanssia :D

Vierailija
4/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralliselle migreenille on tyypillistä juuri tuo, että ensin tulee auraoireita (kuten välkkyviä sahalaitakuvioita) ja sen jälkeen päänsärky.

Mainitse kuitenkin asiasta kun käyt lääkärissä. Onhan noihin toki hyvä saada varmuus.

Mutta en olisi huolissani!

3

Vierailija
5/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla valo- tai ääniarkuutta? Entä pahentaako vai helpottaako fyysinen rasitus särkyä?

Oli valoarkuutta, ääniarkuutta en ainakaan huomannut. Pahentaa rasitus särkyä.

Vierailija
6/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minun migreenikohtaukseni ovat. Päänsärystä ei välttämättä tule voimakas, mutta höntti olo voi jatkua koko päivän, käy vähän hitaalla ja näkö ei ole ihan paras mahdollinen.

Vierailija
7/7 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi, että joillakin ihmisillä saattaa olla migreeni vain kerran elämässään.

Minulla on kohtauksia muutaman kerran vuodessa.

4/6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä