Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni väittää, että kukaan ei petä kännissä "vahingossa"

Vierailija
08.09.2010 |

Puhuin miehelle siitä, että "ruotsinlaivat" ovat siitä pahoja, että silloin voi tapahtua pettämistä. Vahingossa siis. Vain siksi, että on niin kännissä.

Mieheni, iältään 45 v, sanoi että ei takuulla voi tapahtua. Jos on niin kännissä, ettei tiedä mitä tekee, on jo siinä tilassa, ettei naiminen onnistuisi. Eli jos kännipäissään pettää, on sen päätöksen jo tehnyt etukäteen.

Mitä mieltä muut miehet ovat?

Tahdon vielä lisätä, ettei ongelmamme ole pettäminen, eikä miehen juominen. Keskustelu oli hypoteettista, eli miehelläni ei ollut syytä puolustautua mistään.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole ikinä ollut niin humalassa että olisin pettänyt humalassa. Ei kai mies niin humalassa edes pystyisi. Tietoisesti olen pettänyt entistä vaimoani silloin ja myös muutamaa tyttöystävääni.

Vierailija
42/49 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein usko mihinkään vahinkopettämisiin. Seksuaaliseen kanssakäymiseen voi päätyä omasta tahdostaan tai pakotettuna, mutta en usko että kukaan vahingossa telakoituu toiseen ihmiseen. Joku voi myös olla vain täysin viettiensä vietävissä, mutta ei se silloinkaan mikään vahinko ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi pettää "vahingossa," kännissä. Nainen pettää tarkoituksella.

Vierailija
44/49 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vahingossa. Olen ollut kännissä aika paljon enkä kyllä vahingossa ole ketään pannut enkä ole kyl pettänytkään. Jos aivan soossissa niin ei edes seiso

Vierailija
45/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huorageeni aiheuttaa pettämisen.

On tutkittu, että joka viides mies pettää, naisista joka kymmenes. Eli kummallakohan se huoregeeni onkaan.

Vierailija
46/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletan, että jos vintti pimenee, ei miehellä enää seiso. Tuntuisi ainakin oudolta, jos asia olisi toisin.

Mitä tulee meihin naisiin, niin on valitettavasti myönnettävä, että olen ollut tilanteessa, jossa kuulemma olin erityisen aktiivinen seksuaalisesti (siis mieheni kanssa, ei toisen) käkikännissä, eli en todellakaan muista yhtään mitään koko sessiosta.

Tuntui ihan kauhean pahalta ajatella, että on kuumaakin kuumempi muttei edes muista tapausta eikä siis myöskään jää minkäänlaista tajua nautinnosta - onko tuo siis nautintoa olleskaan?

Kielsin miestä hyväksikäyttämästä minua sellaisessa tilanteessa, minkä tuo lupasikin. Mutta huomasin, ettei luvannut mielellään - taisi olla sen verran raju akti.

Sä olet hirviö.

Vierailija
47/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten huorageeni aiheuttaa pettämisen.

On tutkittu, että joka viides mies pettää, naisista joka kymmenes. Eli kummallakohan se huoregeeni onkaan.

On myös tutkittu että nuo lukemat ovat paskapuhetta.

Vierailija
48/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuminen on vahinko, pettäminen ei. Toisilla toki harkintakyky heikkenee enemmän kuin toisilla. Jos ei aikuinen ihminen hyväksy, että hänen harkintakykynsä madaltuu alkoholinkäytön seurauksena voimakkaasti, hän pettää täysin tahallisesti. 

Vierailija
49/49 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuskin voi vahingoksi syyttää, sillä soitti ja oikein pyysi tapaamiseen, ja sitten naisenkämpille, josta palasi kotiin seuraavana päivänä kello  11.45 , kun oli päivälliskutsu kello 12. 00 omaansa perheeseens.

Valehteli kuin orava, (tai kani), että oli vaan muuten vanhan panon luona...uskoohan tuon tietty. Yhä väittää ties mitä, vaikka itse kertoi soittaneensa tilauksen seuraavaksi päivksi, JOULUNA.

Keksii yhä ja huutaa kun puhun asiasta. Oltiin oltu 2 vuotta naimisissa tuolloin, ja kaikkien miesten päiväuni olin.

Sitten sai myöhemmin  maksun takaisin. Mutta jäljet jäi ja pysyy, vaikka uhdessä ollaankin yhä.