Miten autoton yh pääsee eroon romusta? Onko mitään firmaa,
joka noutaisi vanhat, rikkinäiset kalusteet ja veisi mätikselle?
Kommentit (10)
Olen aamulehdestä lukenut sellaisesta. Tekevät jotain kodin pieniä hommia, kasaavat kalusteita tms. Löytyykö sellaista sieltä suunnalta missä asut?
jotain instanssia, joka hakisi roinat pois maksua vastaan? Tuo aviomiespalvelu jotenkin tuntuu kiusalliselta..
Ap
mutta eihän se kovin edullinen ole. Katso netistä:
http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/isotesineet/Sivut/def…
Itse olen päässyt romuista eroon juttelemalla vaan kavereille, aina jollain on kaveri, jolla on aikaa ja pakettiauto, kunhan muistaa vaan heti alussa ilmoittaa, että on myös valmis maksamaan avusta.
Jos kuittaat mukavasti, voin hakea.
T. yh-isi.
esim. jos huonekaluista kunnostamalla saisi vielä jotain, kirpparit hakee niitä kyllä, kun vaan soitat. Mutta ei hekään ihan käyttökelvotonta tavaraa ota. Googlaa esim. FIFA lähetystori ja soita lähimpään toimipisteeseen.
jotain instanssia, joka hakisi roinat pois maksua vastaan? Tuo aviomiespalvelu jotenkin tuntuu kiusalliselta.. Ap
Jos rupee ronklaan jää usein ilman.
Mitä kiusallista on Suomen tunnetuimmassa kotipalvelu yrityksessä?
Kuusakosken noutopalvelu taitaakin olla ihan varteenotettava vaihtoehto! Kertakeikka 50 euroa, kodin sähkö- ja elektroniikkalaitteet, tv:t, tietsikat, fillarit, rattaat jne vaikka kaikki kotitalouden metalli ja elektroniikkaromu, mutta huonekaluissa on rajoitus max 5 kpl.
Jos tuot tavaran hakuauton viereen, hinta on 50 euroa. Jos tavarat pitää noutaa huoneistosta, veloittavat lisää 35 euroa.
Tää toimii Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Maksuton palvelunumero on 0800 30880.