Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten ultrat on nykyään järjestetty Jyväskylässä?
09.04.2010 |
Moi!
Tein tiistaina pos. raskaustestin, ja mietin nyt milloin soitella neuvolaan. Esikoisesta (nyt 2v) soitin neuvolaan viikolla 8, sain lääkärineuvolan ja ekan ultran viikolle 10. Nykyään käsittääkseni kaikki ultrat tehdään keskussairaalassa - gravidassa tms? Onko sinne pitkät jonot, eli pitääkö neuvolaan ilmoittautua kovinkin ajoissa jotta pääsee varmasti ultraan?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ultraa gravitassa niskapoimu ja rakenneultrat.
Minulla on Kuokkalassa neuvolassa ultra ja siellä on tehty se aina neuvolakäynneillä,ekalla kerralla vko 8.
Alue: Aihe vapaa
+ tarkistetaan viikot ja montako sikiötä kohdussa on, järjestetään sitten kuitenkin omassa neuvolassa? Jonkun puheista olin saanut käsityksen ettei neuvolassa tehdä ultria enää laisinkaan. Mutta hyvä jos näin ei ole :)
Ja minun neuvola on siis tapionkadulla.
Ap