Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä natsi tuo Arto on? huutaa, möykkää, on mustis

Vierailija
09.04.2010 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli juuri samanlainen, syyllisti, kontrolloi ja oli järkyttävän mustasukkainen. Poliisi kun oli ja varoi työminänsä tahriintumista, ei koskaan käynyt fyysisesti käsiksi, mutta onnistui henkisesti polkemaan itsetuntoni maan tasalle. Järkyttävien syyttely yms episodien jälkeen piti näitä yhteenottoja aina "pieninä kinoina", jotka minä itse olin aiheuttanut omalla käytökselläni. Ymmärrän siis hyvin miten tuo toimii.

Ensin ollaan mitä hurmaavin ja huomioonottavin kavaljeeri ja sitten aletaan tukahduttaa ja kontrolloimaan toista.

Ei tuollainen käytös ole normaalia. Miehenhän olisi pitänyt olla itsevarma, rentoutunut ja onnellinen kun homma on plakkarissa ja valinta selvä, mutta onkin kontrolloiva, mustasukkainen, alistava tyranni.

Oikeastaan Tean tunteen tietävät vain me jotka ovat Arton kaltaisen miehen kanssa eläneet.

Oli, miten oli niin yhdenkään naisen ei tule pelätä ja varoa miestään. Kyllä Tean olemuksesta näkyi silkka ahdistus ja pelko. Eikä KENENKÄÄN tule alistua sellaiseen.

HYVÄ TEA!

Vierailija
22/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kypsyyden puutetta todellakin osoittaa kuitata vastoinkäyminen "jos yhteen riitaan kaatuu niin ei se mikään suhde ollutkaan". Eli hänellä ei ollut mitään valmiutta oikeasti kuunnella Teaa ja kohdata ongelmaa, vaan kuittasi sen tuollaisella. En kestäisi hetkeäkään tuollaista ihmistä.

Selvästikin sairaalloisen mustis. Noita on nähty. Kohtelee naista kuin kuningatarta, kunnes iskee mustasukkaisuus. Ja sehän iskee ennenpitkää - syy kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan oikeassa vaiheessa. Aivan turhaan olisi ohjelman takia pinnistellyt kuvausten yli ja laittanut äijän vasta sitten matkoihin.

Nyt voi vielä katsoa tuleeko Jukan kanssa mitään vai ei tai ainakin voi viettää muutaman mukavan päivän hänen kanssaan. Mikä on myös Jukalle oikein, kaiken tuohon mukaan lähtemisen vaivan jälkeen.

Vierailija
24/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nähdyn perusteella Arto ei kyllä vaikuttanut hyvältä kumppaniehdokkaalta. Vaikka tilanne oli alusta alkaen hänen kannlataan aika kurja, aikuisen miehen ei pidä käyttäytyä tuolla tavalla kiukutellen kuin pieni lapsi. Minustakin on outoa, että noin lyhyen tuttavuuden jälkeen riidellään ja riita on sitä' luokkaa, että toinen vähättelee ja toinen ahdistuu. Voin kuvitella kuinka Arto on pyytänyt anteeksi Tealta "sataviiskyt kertaa" tyyliin "anteeks, anteeks, NO ANTEEEEKS!!!" samalla tavalla kuin pikkulapset , jotka pakotetaan pyytämään anteeksi.

Vierailija
25/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea vaikuttaa julkisuudenhaluiselta, koska halusi ohjelmaan siitä huolimatta, että uskoi muutama viikko sitten päätöksensä olleen vankalla pohjalla.

Vierailija
26/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei olis ottanu kumpaakaan.Mies on ollut rakennuksilla töissö yli 40vuotta ja tuumasi Jukan tyylisiä naisten huijareita riittää, näkeehän sen silmistä mikä tarkoitus on.Samaa mieltä olen minäkin ,tuo ei tule kestämään.

Vierailija
27/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloton, hymytön ja katse sellainen pistävä.

Vierailija
28/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa,möykkää,on mustis

Katso vaikka ohjelman nettisivuilta.

Vierailija
29/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitten varmaan ihan eri televisio ja eri Maajussi-ohjelma. En nähnyt Arton möykkäävän tai käyttäytyvän uhkaavasti missään tilanteessa. Ihan ymmärrettävästi oli pettynyt, kun ei päässyt ratsastamaan, vaikka oli sitä harrastanut, Tean paapoessa ja opettaessa Jukkaa ratsastamaan. Olen kuullut ja nähnyt vain Tean sanat ja käytöksen (ja Jukan, jolla on oma lehmä ojassa). Tea ja Arto viettivät koko viikon samassa makuuhuoneessa ja nyt Jukka kuitenkin lähtee tuollaisen naisen mukaan, ei kerro kovin hyvää hänestäkään.

En ymmärrä, miksi Tea lähti tähän viiden maajussin mukaan enää sen jälkeen, kun oli jo tykästynyt Artoon. Olisi tehnyt kuten se Jarkko ja jäänyt pois ohjelmasta.

olenko nukkunut välillä kun en ole nähnyt sitä, mistä av-mammat palstallaan toitottaa aivan Tean suulla. Tea teki jo virheen siinä, että nukkui koko viikon Arton kanssa samassa sängyssä ja kuitenkin piti Jukkaa varalla. Teahan oli jo tuolla tavalla luonut parisuhteen Artoon ja sitten mukana oli se kolmas pyörä. Ei tuolla tavalla normaali suhde voi alkaa.Tavallinen mies kokee tilanteen nöryyttävänä ja ahdistavana (tarkoitan siis Artoa). Jukalla tässä oli helpoin homma, ei tarvinnut kuin heittää kapuloita rattaisiin ja yrittää pitää Tean mielenkiintoa vireillä.

Vierailija
30/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuudessa tuotantoyhtiö saisi pistää kunnon sanktiouhkaukset sopimuksiin, jos seukkaaminen aloitetaan etukäteen. Ja kuinka ihmeen paljon aikaa noilla on ollut puuhastella? Eikö sitä aikataulua voisi tiukentaa.

No, Tean tapauksessa oli tietysti hyvä, että totuus ehti paljastua ajoissa.

kun oli jo löytänyt miehen.

Vierailija
31/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kiva sille jukalle kun arto pn paneskellu tean kanssa koko viikon.

Vierailija
32/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Tea jatkoi ohjelmassa, koska nyt hänellä on mahdollisuus koettaa tuleeko suhteesta Jukan kanssa mitään. Ei kait Tea paljon tunteitaan ole Jukkaan tuhlaillut kun oli jo niin kovasti ihastunut Artoon. Nyt hänellä on aikaa tutustua Jukkaan. Toivon että heillä menee edelleen hyvin.

Olen myös kokenut mitä on olla narsistin vaimo ja ymmärsin täysillä eilisen tilanteen Tean portailla.

Vierailija
33/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka ikäänkuin kerää näitä ongelmia itselleen... noita on niin nähty...

Vierailija
34/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea taitaa olla tyypillinen...

nainen, joka ikäänkuin kerää näitä ongelmia itselleen... noita on niin nähty.

Hänhän juuri antoi niille ongelmille kenkää!

Vierailija
35/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on todella rakastunut ja samassa makuuhuoneessakin naisen kanssa, niin on aikamoinen tilanne joutua jakamaan tilanne toisen miehen kanssa (joka myös myöntää olevansa todella ihastunut).

Arto käyttäytyi moukkamaisesti huutamalla ja tenttaamalla, mutta samoin olisi varmasti käyttäytynyt moni muukin juuri suhteen aloittanut rakastunut mies. Tea ei myöskään hoitanut tilannetta hyvin. Jos nukkuivat jo yhdessä, olisi pitänyt tehdä muutenkin selvä ero siihen kuka on tärkein. Vähän niinkuin se toinen teki, Mikkoko sen nimi oli.

Vierailija
36/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä arto sössi tuon homman niin itse. jätkällä oli kaikki valtit käsissään, ja niin vaan meni mokaamaan... siis ei viikkoa voinut pysytellä coolina, kun kuitenkin tiesi mikä on homman nimi. ja vielä kaiket yötkin tean kanssa!! että olipa varmaan kauheeta jos tea vähän jukkaakin huomio, kun oli vieraana tilalla hänkin.

arton täytyi olla tosi epävarma. tai mustasukkainen.

Vierailija
37/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavalta, jostain syystä.

Vierailija
38/38 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Artopa itse ei. Näitä sairaita on kyllä nähty. Toivottavasti edes häpeää, kun näkee itsensä telkkarista! Tealle ei taatusti häävi paikka tv:ssä ruotia tuota asiaa. Tuskin osasi ohjelmaan lähtiessään arvata minkä tunnemylläkän se saa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi