Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tällaisesta salaisesta bisneksestä?

Vierailija
19.06.2010 |

En tiedä onko mulla mitään aihetta tai oikeutta tunteisiini, mutta olen ollut tosi pahoillani ja loukattu, kun veljeni ei ole kertonut mulla mitään että hänellä on vaimonsa ja muutaman muun henkilön kanssa yritys.

Olen aina ollut siinä uskossa, että veljen perhe on toimeentuleva, mutta ei varakas. Mekin ollaan yritetty muistaa esim lapsia jouluna vähän arvokkaimmilla lahjoilla, kun ollaan päätelty, että veljellä ei ole aina lasten viimeisimpiin villityksiin varaa, kun eivät matkustele, asuvat tavanomaista tasoavaatimattomammin ja ajavat vanhoilla autoilla. molemmilla on normipalkkaiset perusduunit.

No, nyt sitten aloin ihmetellä kun katsoin tuttavien mökillä veljen kotikunnan viime vuotista veropörssiä ja veljen vaimolle oli merkitty pääomatuloja. Sitten vaan googlettelin, niin sieltähän putkahti naisen nimellä, että on osakkaana yrityksessä ja veljeni näkyi olevan myös. Toimialana kiinteistöjen osto, myynti, vuokraus.

et silleen. Aika petetty olo. Niin kuin en tuntisi näinkään läheisiä ihmisiä ollenkaan. Ja vähän pelottaa heidän puolestaan, että ovat sotkeutuneet johonkin hämärään bisnekseen.

nyt en tiedä miten asian ottaisin esille. Juhannuksena oli tarkoitus tavata mökillä heidän perhettä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin salaista ole, jos verottajakin sen tietää.

Minulla on vastaavanlainen yritys, ei se ole laitonta eikä salaista. Eikä edes mieheni siitä tiedä, koska ei ole koskaan tullut puheeksi.

Vierailija
2/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä, mitä asia kuluu sulle yhtään mitään, jos ei ole takaajaksi pyydetty tms

eli anna aikuisten ihmisten elää omaa elämäänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tässä vaivaa, että tekeydytään joksikin muuksi kuin mitä todellisuudessa ollaan.

ja oman veljeni tuntien, hänelle voi kaupata vaikka mitä ylihintaan. Joten kyllä mua huolestuttaa, että jos menettävät vaikka kotinsa. Heillä on siis kaksi lastakin! ei siis ole sama, mihinkä bisneksiin perheellinen sekaantuu, kun voi siinä pilata lastensakin elämän!

Ja jos olisi puhtaat jauhot pussissa, niin miksei asiaa olisi sitten voinut kertoa?

ap

Vierailija
4/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veljesi ei ole itse kertonut sinulle mitään firmastaan. Jos näin on, niin luulisi että löytyy salailtavaa = ymmärrän ap:n huolen.

Vierailija
5/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on merkitty pääomatuloja, mutta eipä niitä välttämättä joka vuosi tule ( ei olla rikkaita ).

Vierailija
6/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeytyvät muuksi kuin mitä ovat. Moni varakas asuu vaatimattomasti tai ajaa vanhalla autolla, ja silloin juuri ovat juuri sitä mitä ovat, esittämättä mitään muuta!

Mä näen asian niin että ette ole niin läheisiä että haluaisivat kertoa teille tuollaisia asioitaan. Tai sitten pelkäävät että alatte kerjätä rahaa...

Vierailija
7/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiltä mitään vailla, ja sen veli tietää aivan takuulla!

Mutta mitä mieltä olette, että kannattaako ottaa asia puheeksi jussina? Tai miten voisin olla ottamatta puheeksi ja olla vaan niinkuin ei mitään ja teeskennellä tietämätöntä? Sittenhän mä olen samanlainen teeskentelijä ja salailija, kuin hekin. Kai sitä oman huolensa sentään saa tuoda julki, tarkoitan siis heidän lastensa puolesta!

ap

Vierailija
8/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli lasten puolesta hämäräbisneksistä, joista verottaja on tietoinen..

Ap:n veljelle ei siis ollut merkitty mitään erityisen suuria tuloja?

Vierailija
9/9 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yrityksen veloista vastuussa, jos se on oy. Ja tuskin se koko porukka on tyhmiä tumpeloita, kuten veljesi.

Lisäksi: vaikka olisi pääomatuloja ja vaikka olisi osakas, niin ei välttämättä ole rikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi