"Varo näitä Hullujen Päivien tuotteita" -ketju
Hullujen päivien tuotteissa on usein jokin hintaa alentava ominaisuus tai heikkous jota on vaikea huomata.
Kommentit (55)
mainoskampanjasta.
Kissanruokamainos saa varmaan kylmät väreet vai mitä?
Ostin viime hullareilta ja sitä on käytetty vähän, pidetty hyvin ja jo on nuppi sateenvarjon päältä irronnut ja samoin se osa missä naru roikkuu ja mistä sateenvarjoa pidetään kiinni.
Joku vuosi ostin marimerko kivet pyyhkeitä. Minulla oli niitä myös muualta ostettuna. Hullujen päivien pyyhkeissä oli valkoinen renksu, kun normaaleissa on sellainen jossa lukee marimekko.
meni ekan pesun jälkeen ihan huonoon kuntoon
harkitsin juuri, jos niitä ostaisi Hullareilta.
Jotkut idiootit, joilla ei ole elämää, on vielä perustaneet oikein järjestön, jossa pohditaan ostoksia. Joku fucking Kuluttajavirasto. Siis vain tollot MIETTII, mitä kannattaa ostaa. Mä ainakin ostelen vaan ja maksan mitä pyydetään ja heitän sit roskiin, jos on huono tai en tykkää. Ja sit mä ostan uuden.
Miten sä peset ne?
Jotkut idiootit, joilla ei ole elämää, on vielä perustaneet oikein järjestön, jossa pohditaan ostoksia. Joku fucking Kuluttajavirasto. Siis vain tollot MIETTII, mitä kannattaa ostaa. Mä ainakin ostelen vaan ja maksan mitä pyydetään ja heitän sit roskiin, jos on huono tai en tykkää. Ja sit mä ostan uuden.
Meillä on niin aikuisilla kuin lapsilla ollut paljon Benettonin vaatteita. Ainoat jotka ovat menneet pilalle olivat nämä Hulluilta Päiviltä viimevuonna ostetut trikoopaidat
jo monilta Hulluilta päiviltä, viimeksikin. Niitä on pidetty ja pesty paljon ja laitan ne usein kuivausrumpuun. Paidat ovat uudenveroisia.
oli kyseessä benettonin liikkeestä tai hulluilta päiviltä ostettu paita.
Lasten kengät ovat varottava juttu: ainakun syksyllä vikingin talvigoret olivat todella surkeat ja jäivät meiltä kauppaan, onneksi samaan aikaan oli kantistarjouksena huomattavasti paremmat vikingin goret - ne lähtivät ja ovat olleet ok koko talven.
painoraja 20 kg.... huh huh!
Toivottavasti tossa meidän prisman 17 e maksaneessa ei ole samanlainen, meillä kun välillä painoa yhteensä 100kg potkulaudan päällä... eikä ole rikki mennyt, mitä tuo stokkan mahtaa maksaa?
useilta vuosilta ja venähtvät leveyssuuntaan ihan järjestäen. Joku sanoi, etteivät eroa normaalista laadusta - no ne kannattaa sitten jättää ostamatta sekä että
myöskin lerpsahtivat kaularesorista kamalan näköisiksi
eivätkä ole venähtäneet, itseasiassa pitävät muotonsa ja ryhtinsa oikein hyvin.
Osaatkohan pestä niitä oikein?
Ticketin pukujen hurjasti noussut hinta, en osta enää tänä vuonna kun ei kuitenkaan ole kauhean kestäväkään se puku
34,90e? mun mielestä toi 39,90e on aika kallis...
(plain rain ja rubber rain fleecellä ja ilman) hinnat muuallakin nousseet vuoden takaisesta.
superfitin sandaaleita. Huomasin vasta kotona että pinta oli toisessa kengässä sileä,toisessa ihan nuppuinen :O Ero oli todella huomattava ja toinen kenkä oli tosi ruma. En käsitä miten en huomannut jo ostaessa, varmaan se kuumuus ja tuskainen oikean koon ja parin etsiminen vaikutti.
Tosissa sandaaleissa taas sisäpinnan nahka meni kummallisesti ruttuun, eli liimautui kurttuisesti yhteen möykyksi ja kengät oli pilalla. Ei siis mitään superfit-laatua, jos tänä vuonna on jotain vastaavia "ecco/superfit/tms" sandaaleita niin en suosittele.