Vanhat tunnukset ei kelpaa???
Mitäs ihmettä?!!! Yritin nyt sitten kirjautua vanhoilla tunnuksillani, mutta ei vaan hyväksy! Käyttäjätunnukseni perään tulee aina vaan joku ihmeen @perhe... -jatke siinä vaiheessa, kun painan Kirjaudu sisään -painiketta! Onko muilla samaa ongelmaa vai pystyttekö kirjautumaan normaalisti?
Kommentit (11)
Siihen pitää laittaa kai sähköposti mikä sulla oli vanhassa tunnuksessa.
Itse en muistanut minkä mä olin siihen aikoja sitten laittanut, niin rekkasin uuden tunnuksen.
Uudella joo pystyy kirjottamaan...
Minäkään en kyllä muista mitään vanhaa sähköpostiosoitettani. Enkä kyllä haluaisi vaihtaa tunnustanikaan, kun jo kuusi vuotta olen samalla tunnarilla täällä heilunut. Huono homma, jos ei vanhat tunnukset pelaa!!
Ja kun vanhassa tunnuksessa on ihan vaan se nimimerkki, jolla olen kirjoitellut - siinä mitään sähköpostia ollutkaan ikinä! Kummaa touhua, toivottavasti korjaavat!
ihan onnistui kirjaantuminen niin kuin ennenkin, ilman mitään sähköpostiosoitetta.
äsken ei antanut mun kirjoittaa, tosin kirjautuminen onnistui kyllä.
laittaa käyttäjätunnuksesi sähköpostiosoite, jonka aikanaan rekisteröityessä ilmoitit. Silla + salasanalla sisään kirjautumalla saat vanhan nimimerkkisi käyttöösi.
siinä mitään sähköpostia ollutkaan ikinä! Kummaa touhua, toivottavasti korjaavat!
kirhoittaessa nikillä tänne av: lle tuumasi että keskustelut ovat hetkellisesti pois käytöstä...?!?!?!?!?!?!?!
Ei minun ainakaan mitään sähköpostiosoitetta tarvinnut laittaa, kirjautumaan pääsen ihan kuin ennenkin, viestejäkin voin kirjoittaa mutta ne eivät tule tänne palstalle jostain syystä
mutta pystyn siitä huolimatta kirjautumaan.