Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää millään naisia joiden miehillä iso, inha kaljamaha :(

Vierailija
09.04.2010 |

En muutenkaan tykkää läskeistä, enkä seksuaalisesti kiihottuisi lainkaan jostain tursuilevasta ihramahasta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä, mutta oma ylipaino kuitataan huonoilla geeneillä, isoilla luilla, raskaudella, masennuksella, sairauksilla jne. Muahhaaah!

Vierailija
22/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinhan toki itsekin viisitoista kesäisenä ihan lääpällään vain tiukkoihin bodattuihin miehiin ja tuolloin myös väitin etten ikinä voisi ottaa miestä joka on pyöreämpi. Kummasti oma mies on ollut ihan alkuajoista lähtien mahaa omaava, mutta en tietääkseni ole mieheni mahan kanssa... on siinä paljon muutakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muutaman liikakilonkin!

uskon että se rakkaus kestää vaikka 10-15 liikakiloa (tai enemmänkin..)! Jos ei, niin ei se ole rakkautta, silloin kannattaakin erota..

Vierailija
24/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä komppaan tätä! vähän huumoria elämään, mammat!

Vierailija
25/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pysynyt suunnilleen samankokoisena koko liittomme ajan. Talvisin hieman pyöristyy, sitten taas hoikistuu kun on kesä. Joten en voi tietää millaista olisi jos hän lihoisi.

Ulkonäkö on hänessä aina ollut se vähiten kiinnostava tekijä. Lainatakseni ap:tä: en voi ymmärtää millään ihmisiä, joiden kumppanit ovat tyhmiä. Äly ja henkevyys ovat kaikkein seksikkäimpiä ominaisuuksia ihmisessä ja tuottavat myös parasta seksiä.

Vierailija
26/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin säälittäviä nää av-mammojen höpinät kun ne ei JAKSA lähteä LENKILLE

Vierailija
27/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sellaista rakastaa, oi suuri ja mahtava av-raati? XDD

Vierailija
28/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan juo oikeastaan ikinä, ei käy siis ryypiskelemässä "poikien kanssa", pistää aina perheen etusijalle, kokkaa, siivoaa, hoitaa lapsia, halaa, pussaa ja muistaa sanoa joka päivä rakastavansa. merkkipäivinä saan lahjoja, välillä kukkia ja ikinä ei hauku/solvaa/sano ilkeyksiä.

mielestäni sain oikein hyvän miehen :-)

Vierailija
29/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan juo oikeastaan ikinä, ei käy siis ryypiskelemässä "poikien kanssa", pistää aina perheen etusijalle, kokkaa, siivoaa, hoitaa lapsia, halaa, pussaa ja muistaa sanoa joka päivä rakastavansa. merkkipäivinä saan lahjoja, välillä kukkia ja ikinä ei hauku/solvaa/sano ilkeyksiä. mielestäni sain oikein hyvän miehen :-)

ja sopiva maha kaupan päälle, ai että siinä mukava iltaisin maata sylissä, ei tartte tyynyä.. =)))

Vierailija
30/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitetään että miehet ovat visuaalisempia mutta kyllä mullekkin merkitsee suunnattoman paljon miehen iho, hartiat, jäntevyys, suorituskyky ym.

katsominen on tärkeää ja esileikin eka vaihe mulle.

vaikka kylläkin kuolaan eniten lihaksikkaiden miesten perään, varsinkin isot rintalihakset ja kädet saa polvet veteliksi.

mutta nuo mitä mainitsit ovat tärkeitä, samoin jämäkkä niska.jos niska on velton tuntoinen niin ei kyllä innosta yhtään.

mun mies on yliainoinen ja toki toivoisin että laihtuisi, (toivoo sitä itsekkin) mutta ei se läski ole syy miksi en hänen kanssaan olisi.

mutta sen voin miehestäni sanoa ettei ole sellainen hyllyvä huohottava kasa niin kuin jotkut lihavat on.

voimaa löytyy ja on muutenkin tekevä ihminen..

toisaalta en ikinä voisi kuvitella olevani lyhyen laihan kukkakepin kanssa.. se ajatus puistattaa mua.

Vierailija
31/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärsi kyllä että ei olisi satakiloisena enää kovin terveellistä seuraa.

Mies on joskus painanut sen sata kiloa, söi jäätelöä ja viinereitä, joi olutta iltaisin ja makasi sohvalla, hikoili, kuorsasi ja piereskeli. Minä kannustin laihduttamaan ja liikkumaan ja emiehen elämänlaatu parani huomattavasti hänen mielestään. Sori jos sinua ei haittaa mutta minua haittaa. Se on mielestäni täydellistä piittaamattomuutta itsestä ja johtaa sairauksiin.

Vierailija
32/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme kumpikin lenkkeilyä, salillakäyntiä ja muita lajeja. urheileminen on elämäntapa ja meille tärkeää.

ap

Vierailija
33/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin urheilevilla av-mammoilla tai heidän miehillään. Sumopainijat harjoittelevat päivittäin 7h ja syövät yli oman kulutuksensa. Täten heidän lihaksistonsa ja luusto on tottunut kantamaan massaa.

Heillä on myös parempi palkka.

Vierailija
34/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odottakaahan vaan, kun "huonot geenit" ja "isot luut" omaava av-mamma jätetään niiden läskien takia niin kyllähän täällä ollaan kilpaa haukkumassa miehiä. ;-)

Vierailija
36/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miksi kukaan haluaa olla lyhyen ja tosi hoikan kukkakepin kanssa, jonka housunpuntit on yleensä vielä hiukan liian lyhyet, mutta en nyt aloita siitä omaa keskusteluaan... AP ei ole nimittäin tainnut ikinä tajuta, että makuja on monia.

Onhan tuota joskus tullut seurusteltua kukkakeppien kanssa, mutta nyt kun ajattelee.. kyllä vähän massua on söpömpi.

Vierailija
37/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läskimahat jaksa panna. Ja niillä on vielä irvokkaat miestissitkin, hyi että! Mikään ei ole niin hirveää kuin huonokuntoinen, isotissinen mies.

Vierailija
38/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen! Miehen pitää olla älykäs, koska älyllisyys on eroottista! Otan mieluummin fiksun ja hieman mahakkaan miehen kuin salilla rasvattomaksi pumpatun he-manin. Ona puolisoni on juuri sopiva; miehekkäästi luonnollisen lihaksikas mutta ei liian kireä! :)

Vierailija
39/40 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odottakaahan vaan, kun "huonot geenit" ja "isot luut" omaava av-mamma jätetään niiden läskien takia niin kyllähän täällä ollaan kilpaa haukkumassa miehiä. ;-)

Vierailija
40/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mahan pullottaa mittari ovat 170cm /160kg eli 60kg ylipainoa. Vaimoni aina sanoo että se ei haittaa koska hän sai kuulemma enemmän rakkautta niinkin painoakin vaimoni on hieman pyöreähkö muttei mitenkään pahasti. Hän tykkää hieroa mahaan aina iltaisin koska se pullottaa silloin todella paljon. Minua nolottaa vähän kun esim menemme kavereille syömään niin ja kun on jälkiruokaa niin he aina kysyvät miten se painonhallinta sujuu ja vielä nolompaa on se että vaimoni nostaa paitani ylös ja alkaa hieroa ja taputella mahaani ja sanoo siihen perään että maha pullottaa ha turvottaa rakkaudesta):

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi