Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuointi ranteeseen, millaisen ottaisit?

Vierailija
09.04.2010 |

Haluan ranteeseen tatuoituna jonkun hyvän tekstin, jokin kannustava mietelause tai vastaavaa.

Onko teillä muilla jotain rannetatuointeja, tai ehdotuksia?

Myös jotain muita ehdotuksia kun kirkkoveneita ja muuta haista paskaa- vastauksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt = white trash

Vierailija
22/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkilanka joka kiertää koko ranteen ympäri ja teksti Eternal Pain. Tuo teksti on siis päälipuolella, kellon kohdalla. Itselläni tuo tatuointi ollut jo useita vuosia. Olen elämäni aikana kokenut niin rankkoja asioita, että sopii minulle kuin nenä päähän. En peittele tatuointia vaan annan näkyä. Jos on tilaisuuksia, kuten esimerkiksi työhaastattelu, jossa ei ole soveliasta esitellä kyseisenlaista tauointia, niin sen saa peitettyä rannekellolla.

Eli rannetatuointia ei ole mikään ongelma peittää kellolla tai koruilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin sisäpuolelle sattuu aivan perhanasti. Tuntuu kuin veitsellä vedettäisiin hidastetussa kuvassa oooooikein hitaasti.. Ne muutamat minuutit tuntuivat tunnilta. Ja minulla on korkea kipukynnys! Nilkkaan ei sattunut yhtään, vähän nipisti.

Vierailija
24/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ranteen ympärillä lasten nimet, (ja ei, ei ole sen vuoksi ettenkö nimiä muuten muistaisi) eikä käynyt sen kipeämpää kuin muuallekaan. Pelkäsin tosin ennen kuin laitoin etenkin ranteen sisäpuolelle laittamista.

Vierailija
25/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa luki Keep trying,

toisessa luki Cut here ja mukana oli katkoviiva ja saksien merkki.

Vierailija
26/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ottaisi ranteeseen tatuointia.

Oletko ap miettinyt, että sitten jatkossa esim työpaikka saattaa olla siitä kiinni? On käytännössä mahdotonta peitellä tollasta kuvaa aina.

Vierailija
27/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellolla tai rannekorulla.