Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!

Vierailija
21.09.2012 |

Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?

En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.

Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)

Kommentit (306)

Vierailija
141/306 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies on pukeutunut raksavaatteisiin tai palomiehenasu. Se iso paksu päällistakki ainoastaan ja aukinaisena. Voi luoja mitä säväreitä!

Ja tuohon vielä isot turvakengät. Niin se vain on, että aika motaa naista miehen isotjalat värisyttää. Onneksi on täällä omasta takaa uros, jolla jaloissa kokoa. Erityisen kiihottavaa nolata mies kenkäostoksilla. Päivitellä myyjälle miehen jalkojen kokoa ja leveyttä.

Vierailija
142/306 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Minua kiihottaa veren juominen, erityisesti niin että toinen imee verta haavasta.

> Tunne on  uskomattoman  upea! Mutta tuo vaatii luottamusta ja

> molempien osapuolten terveyttä, lisäksi ongelmana on arvet.

Kuukautisten aikaan verta on tarjolla ilman haavoja ja arpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/306 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin mitä olen kuullut on se että nainen ei kiihotu ilman että mies käyttää sängyssä uimaräpylöitä. Kyse parikymppisestä mimmistä...

Vierailija
144/306 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvoitusfetissi.

En voi irrottaa katsettani miehekkäästä häpykarvoituksesta. Haluan myös tunnustella miehen karvaisia kasseja. Hellästi lipaista sormilla limaa kiihoittuneiden häpyhuulteni välistä ja hieroa sitä miehen häpykarvoihin. Haluan loputtomasti katsella ja tunnustella miehen jäykistyvää elintä. Hieroa hellästi miehen karviaisia kiveksiä ja ajatella, että kohta nämä antavat kaikkensa minun sisälleni. :)

- N

Vierailija
145/306 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri fetissi :D

Vierailija
146/306 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun jostain syystä ihan älyttömästi imettämisestä. Mulla ei ole eikä tule lapsia.

Raiskaus ja vanhemmat miehet on aika yleisiä fantasioita.

Vierailija
147/306 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Hyvä tuo määritemän tarkennus tuossa edellä. Monet on tosiaan enemmän fantasioita/haaveita/mielihaluja, ei fetissejä.

Minulla on päivänselviä fetissejä muutama, kohdistuen naiseen/naisessa. Olen heteromies.

Brunetet pitkät hiukset, varsinkin ponnarilla. Korkea brune poninhäntä, ja olen aivan sekaisin jo siitä, sen näkemisestä. Se on jotain niin naisellista, niin feminiinistä, niin kiihottavan ja ihanan näköistä. Tuo esiin naisellista kaunista kaarevaa muotoa, se niskan kaari ym. kun tulee esiin. Huhhuh.. jo ajatuksesta kiihotun.

Kyllä vaaleatkin/muutkin jotenkin,  punaiset/värikkäät tosin ei oikeastaan ollenkaan, mutta ruskeat ensisijaisesti, mustat myös, toimii!

Toinen on perinteinen kumisaappaat naisella. Kumisaappaista nimenomaan kontiot on ne, jotka saa minut hälyttävän kovaksi vain nähdä naisella. Mutta nimenonaan, vain naisella.  Monet muunlaiset ei herätä oikeastaan mitään tuntoja, Hunterit on tosin sellaiset, jotka kyllä toimii jonkun verran.  Ratsastussaappaat toimii, varsinkin kumiset.  Ratsastaja tyyli muutenkin, sellaiset piukat ruskeat housut, tiukka paita, mustat ratsastussaappaat. erektio on herkässä, mutta mikä enemmän, päänsisäinen kiihotus eläimellinen.

Polven alle saappaat naisella muutenkin, siinä vähän samaa kuin tuossa ponnarissa, jotenkin se "minun silmissä" saa naiselliseksi, jokin siinä vain on, että esim. mustat nahkasaappaat farkkujen päällä, tai mekon/hameen jne. kanssa on aivan hälyttävän ihanaa ja kiihottavaa katseltavaa. Helma siihen polveen asti/sen yläpuolelle, se pieni väli ja polven alta saappaat alaspäin.. huhhui..  Ja vain tietynlaiset saappaat toimii, on olemassa valtavasti nykyään sellaisia jotka suorastaan saa vain ärsyyntymään kun ovat niin rumat tms. Et tulee joskus itse mielessään oikein kiroiltua et MIKSI.. miksi noin rumat kun jos ois nätit niin olis niiiin kaunista.. tässä toki tulee se et jokainen pitää mitä haluaa, ja kuka tykkää mistäkin. 

Mutta tästä syystä juuri pidän selvänä fetissiniä, kun on niin spesifi tiettyyn asiaan.

Kumihanskat naisella. Esim. kun nainen tiskaa, tai muutoin siivotessa käyttää niitä. On joitakin jotka "rumia" mut pääsääntöisesti aina kumihanskat saa minut soikeaksi. Missä tahansa.

No sitten jos näitä yhdistää, kumisaappaat, kumihanskat, ponnari..  Vaikka joku tallityttö. Sitten ollaan jo vaarallisella alueella sydämen kannalta, se on niin kiihottavan näköistä jo pelkästään, että ei hyvää päivää.

Naisen kädet/sormet. On valtavasti eroa sillä onko sellaiset pitkät luisevat langan laihat, vai sellaiset pehmeän naisellisen terveen "pyöreät" eli ei siis niinkään pulleat, vaan se sellainen kaunis kaarevuus ja muoto siinäkin. Oikein pitkät linnunluiset luuta ja nahkaa on kammottavat. Käsillä on valtavasti väliä. Ehkä myös tuon kumihanskajutun kautta molemminpäin tulee tämä.

Ensimmäisenä tuo brune, ponnari. Sitten kädet. Sitten noi muut "höysteet" naisellinen pukeutuminen, saappaat, hanskat.. 

Kesätyöntekijät olivat kaupungin puistoa haravoimassa. Yksi nuorehko nainen erottui joukosta. Pitkä vaalea tukka ponnarilla, vaaleanpunainen verkkaritakki, mustat tiukat leggingsit ja jalassa isolta vaikuttavat uudet mustat Kontiot. Kädessä oli vielä keltaiset kumihanskat. Melkein kaikilla muillakin oli kumisaappaat ja joillakin sadetakki, sää oli kuiva mutta tuulinen.

Vierailija
148/306 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fetissi muovisiin essuihin ja muovisiin vaippaliinoihin. Ne näyttävät naisten päällä ihanilta.

Vaimoni tietää fetissini ja olen hankkinut vuosien varrella useita essuja ja vaippaliinoja. Myös sadeasut ovat kivoja.

Tykkään masturboida noiden avulla ja orgasmi on taattu!

Vierailija
149/306 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän myös vaipoista ja tutista. Parasta on kun puoliso ottaa polvien päälle, laittaa tutin suuhuni ja antaa selkäsaunan. Sen päätteeksi vaipat.

Vierailija
150/306 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen että pääsisin joskus puristelemaan oikein ison ja lihavan miehen löllyviä läskejä, siis oikeasti ISON, yli 200-kiloisen. Mies aluksi vähän vastustelisi kun alkaisin riisua paitaa ja paljastaisin raskaana riippuvan ison, löllön läskimahan, punastelisi ja nolostelisi läskejään... mutta alkaisi vähitellen itsekin nauttia puristeluista. Hieroisin miehen mahamakkaroita ja kaksoisleukoja, nipistelisin manboobseja ja läskisiä reisiä. Mitä enemmän mies nolostuisi, sitä enemmän kiihottuisin.

Saattaisin ottaa mukaan jonkun tyttökaverin, ja kiusaisimme miestä yhdessä. Nimittelisimme ahneeksi porsaaksi ja läskivuoreksi. Syöttäisimme omalle isolle possullemme valtavia määriä herkkuja, munkkeja ja hampurilaisia ja kermaa ja voita, ja sitten pakottaisimme ahneen porsaamme vaa'alle, ja toruisimme kun possumme on lihonut. Rangaistuksena olisi rankkaa liikuntaa liian pienissä liikuntavaatteissa, läskit hyllyen, mielellään julkisella paikalla, jossa joku saattaa vahingossa nähdä nöyryytettävän porsaamme.

Syöttäisimme possulle enemmän ja enemmän herkkuja, ja possu lihoisi lihomistaan. Vaatteet kävisivät liian pieniksi, ja siitäkin kiusaisimme tietenkin possua, joka olisi kovasti nolona asiasta. Sitten kutsuisimme paikalle oikein timmikroppaisen miehen, joka saisi rakastella meitä kiihkeästi possun kateellisen katseen alla, samalla kun ilkkuisimme, että possu on käynyt niin lihavaksi, että hän ei edes pysty panemaan meitä.

Käyn kuumana pelkästä ajatuksesta. Pitäisikö lähteä USA:han etsimään vapaaehtoista syöttöporsasta?

Kahvit lensi ruudulle, tipuin tuolista ja pissatkin meni pöksyihin.

En ole elämässäni nauranut näin paljon!

🤣

Vierailija
151/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Hyvä tuo määritemän tarkennus tuossa edellä. Monet on tosiaan enemmän fantasioita/haaveita/mielihaluja, ei fetissejä.

Minulla on päivänselviä fetissejä muutama, kohdistuen naiseen/naisessa. Olen heteromies.

Brunetet pitkät hiukset, varsinkin ponnarilla. Korkea brune poninhäntä, ja olen aivan sekaisin jo siitä, sen näkemisestä. Se on jotain niin naisellista, niin feminiinistä, niin kiihottavan ja ihanan näköistä. Tuo esiin naisellista kaunista kaarevaa muotoa, se niskan kaari ym. kun tulee esiin. Huhhuh.. jo ajatuksesta kiihotun.

Kyllä vaaleatkin/muutkin jotenkin,  punaiset/värikkäät tosin ei oikeastaan ollenkaan, mutta ruskeat ensisijaisesti, mustat myös, toimii!

Toinen on perinteinen kumisaappaat naisella. Kumisaappaista nimenomaan kontiot on ne, jotka saa minut hälyttävän kovaksi vain nähdä naisella. Mutta nimenonaan, vain naisella.  Monet muunlaiset ei herätä oikeastaan mitään tuntoja, Hunterit on tosin sellaiset, jotka kyllä toimii jonkun verran.  Ratsastussaappaat toimii, varsinkin kumiset.  Ratsastaja tyyli muutenkin, sellaiset piukat ruskeat housut, tiukka paita, mustat ratsastussaappaat. erektio on herkässä, mutta mikä enemmän, päänsisäinen kiihotus eläimellinen.

Polven alle saappaat naisella muutenkin, siinä vähän samaa kuin tuossa ponnarissa, jotenkin se "minun silmissä" saa naiselliseksi, jokin siinä vain on, että esim. mustat nahkasaappaat farkkujen päällä, tai mekon/hameen jne. kanssa on aivan hälyttävän ihanaa ja kiihottavaa katseltavaa. Helma siihen polveen asti/sen yläpuolelle, se pieni väli ja polven alta saappaat alaspäin.. huhhui..  Ja vain tietynlaiset saappaat toimii, on olemassa valtavasti nykyään sellaisia jotka suorastaan saa vain ärsyyntymään kun ovat niin rumat tms. Et tulee joskus itse mielessään oikein kiroiltua et MIKSI.. miksi noin rumat kun jos ois nätit niin olis niiiin kaunista.. tässä toki tulee se et jokainen pitää mitä haluaa, ja kuka tykkää mistäkin. 

Mutta tästä syystä juuri pidän selvänä fetissiniä, kun on niin spesifi tiettyyn asiaan.

Kumihanskat naisella. Esim. kun nainen tiskaa, tai muutoin siivotessa käyttää niitä. On joitakin jotka "rumia" mut pääsääntöisesti aina kumihanskat saa minut soikeaksi. Missä tahansa.

No sitten jos näitä yhdistää, kumisaappaat, kumihanskat, ponnari..  Vaikka joku tallityttö. Sitten ollaan jo vaarallisella alueella sydämen kannalta, se on niin kiihottavan näköistä jo pelkästään, että ei hyvää päivää.

Naisen kädet/sormet. On valtavasti eroa sillä onko sellaiset pitkät luisevat langan laihat, vai sellaiset pehmeän naisellisen terveen "pyöreät" eli ei siis niinkään pulleat, vaan se sellainen kaunis kaarevuus ja muoto siinäkin. Oikein pitkät linnunluiset luuta ja nahkaa on kammottavat. Käsillä on valtavasti väliä. Ehkä myös tuon kumihanskajutun kautta molemminpäin tulee tämä.

Ensimmäisenä tuo brune, ponnari. Sitten kädet. Sitten noi muut "höysteet" naisellinen pukeutuminen, saappaat, hanskat.. 

Kesätyöntekijät olivat kaupungin puistoa haravoimassa. Yksi nuorehko nainen erottui joukosta. Pitkä vaalea tukka ponnarilla, vaaleanpunainen verkkaritakki, mustat tiukat leggingsit ja jalassa isolta vaikuttavat uudet mustat Kontiot. Kädessä oli vielä keltaiset kumihanskat. Melkein kaikilla muillakin oli kumisaappaat ja joillakin sadetakki, sää oli kuiva mutta tuulinen.

Joskus oli iltasanomissa tms. juttua kotimaisen ilotytön työstä. Fetisseistä tämä mainitsi mm. kontio kumisaappaat jotka ovat kuulemma yleinen fetissi ainakin hänen asiakkaiden keskuudessa.

Vierailija
152/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusevat naiset kiihottaa tosi paljon, mitä isompi perse, sen parempi ja tuuhea tuhero.

Vierailija
153/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan tyttöystävältäni suihin kun hänellä on kuukautiset.

Vierailija
154/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän myös vaipoista ja tutista. Parasta on kun puoliso ottaa polvien päälle, laittaa tutin suuhuni ja antaa selkäsaunan. Sen päätteeksi vaipat.

Ihanaa.. valitettavan harvassa tuollaiset ihanat Naiset.... ja mielummin tissi kuin tutti ;)

Vierailija
155/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Joskus oli iltasanomissa tms. juttua kotimaisen ilotytön työstä. Fetisseistä tämä mainitsi mm. kontio kumisaappaat jotka ovat kuulemma yleinen fetissi ainakin hänen asiakkaiden keskuudessa.

Kontio kumisaappaat ovat varmaankin niitä yleisimpiä fetissejä. Siitä hyvä fetissi että Kontioita voi käyttää ihan vapaasti kaupassa, kirjastossa, kaupungilla asioidessa, oikeastaan missä vaan. Ne eivät herätä sen kummempaa hämmästystä ellei toinen fetisisti satu bongaamaan Kontioitani.

Vierailija
156/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, Kontiot naisella on jotain älyttömän kiihottavaa, mustat tai punaiset kunhan vain ovat uudet ja kiiltävät ja tuoksuvat voimakkaasti kumilta. Kyllä Kontiot muidenkin jaloissa säväyttävät, itselläni on parhaillaan uudet mustat 43 pihatöissä. Hellettä 30 astetta, muuten pelkät farkkusortsit. Naapurin rouvakin tuli juttelemaan, kysyi meinaanko kaivaa jotain kun on oikein kumisaappaat tällaisella helteellä.

Kumin tuoksun lisäksi kunnon jalkahiki säväyttää. Uudet Kontiot helteellä muutama tunti jalassa niin johan lähtee kunnon aromit!

Vierailija
157/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli paras: ”Ei provoille!” 😂 Tälläiselle ketjulle niitä juuri tulee vaikka kuinka kieltää.

Vierailija
158/306 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Kontio kumisaappaat ovat varmaankin niitä yleisimpiä fetissejä. Siitä hyvä fetissi että Kontioita voi käyttää ihan vapaasti kaupassa, kirjastossa, kaupungilla asioidessa, oikeastaan missä vaan. Ne eivät herätä sen kummempaa hämmästystä ellei toinen fetisisti satu bongaamaan Kontioitani.

Kengät kai yleensäkin ovat yleinen fetissi. Korkkareista kumppareihin. 

Vierailija
159/306 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tapahtunut tapahtuma alkaa lämmittää vasta nyt. Olin kesällä uimassa kun samalla alueella oli joukko tiukkoihin tummiin urheiluvaatteisiin

pukeutuneita, nuoremmanpuoleisia, naisia voimistelemassa SUP-lautojen päällä. Silmäniloa olisi siis ollut mutta, muutamaa vilkaisua lukuunottamatta, halusin pitää silmäni heistä erossa. Olivathan he treenaamassa eivätkä esittelemässä itseään. Myöhemmin vielä kohtasin nämä treenaajat kun olin toisen kerran uimassa ja he lähtivät lautoineen liikkeelle.

Lämmittää ajatus, että jotakuta heistä olisi voinut miellyttää tai jopa sytyttää salainen pyrkimykseni olla kohtelias ja pitää katse kurissa, joku toinen taas olisi pitänyt siitä, että on saanut olla antamassa silmäniloa ja kiusoittelemassa minua, joku kolmas taas on varmaan vilkaissut minun muotojani kun kohtasivat uimarin. Kiihottaa kun on tilanne täynnä seksuaalisuutta, jota ei sanota ääneen tai ilmaista sen enempää.

Myöhemmin olen alkanut pitää kiihottavana sitä, että vaikka uimaan mennessä ja pukusuojien puutteessa joku nainen vaihtaa vaatteita vähemmän suojaisessa paikassa. Tälle naiselle ei olisi väliksi jos joku näkee tai hän voisi jopa pitää katselusta ja siitä seuraavasta kiusoittelusta, mutta minun tehtäväni on pitää katse erossa juuri siksi, että naisen suunnassa on liian kiinnostava näky. Nainen voi jopa pyytää tai kevyesti käskeä katsomaan muualle kun on olevinaan yksityisyydenhaluisempi kuin mitä oikeasti onkaan.

Toinen kiihottava tilanne voisi olla sellainen, että joku nainen itsetyydyttää itseään ja siitä kuuluu ääntä, jota satun jostain syystä kuulemaan. Samaan aikaan tulee olo, että haluaisin jäädä kuuntelemaan, mutta toisaalta haluan kunnioittaa naisen yksityisyyttä, ja pitää korvat kurissa. Samalla en tiedä, että onko äänten kuuluminen ulkopuolisille vahinko, vai onko hänellä kenties fantasia tai vastaava kuulluksi tulemisesta.

Kiihottaa siis todella paljon yksityisyyteen liittyvät "leikit" ja arkipäivän seksuaalisuus, jota ei käytösnormien ja muiden takia sanota ääneen. Kiihottaa ajatus, että kahden eri sukupuolta olevan ihmisen seksuaaliset mieltymykset kohtaavat arkipäivässä samalla, kun sitä ei erityisemmin ilmaista.

M32

PS. Yksi kiihottava ajatus on vielä, että kun kirjoitan jotain viestiä tällaiselle palstalle, ja se miellyttää jotain naispuolista, niin hän vinkkaa siitä jollekin ystävättärelleen, jota voisi myös kiinnostaa. Arkipäivän seksuaalisuutta sekin, kun ilo leviää, ja minulle jää tuntemattomaksi, kenelle tai keille olen tämän ilon suonut. :)

Vierailija
160/306 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva joskus olla jonkun naisen kanssa kevyessä vaatetuksessa mutta kuitenkin täysin vaatetettuna. Tällä naisella on kevyitä kuukautisten oireita, kevyitä mielialanvaihteluita, kipuja ja niin edelleen, ja hän pyytäisi niiden takia minua hieromaan jotta olo helpottuisi. Kuukautisissa ja niiden oireissa ei ole sinänsä mitään kiihottavaa, mutta tuollaisessa tilanteessa miellyttää se, miten aito ja luonnollinen tilanne ja nainen on.