Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!

Vierailija
21.09.2012 |

Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?

En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.

Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)

Kommentit (306)

Vierailija
121/306 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:34"]

Emmä helvetti voi tänne kirjoittaa mitään oikeasti. Kivan koukun olette keksineet, mutta en antaudu. Sulkeudun täysin tälle. Aika moni muuten tykkää että perseeseen tungetaan juttuja...

Ei vissiin ole sittenkään niin outoa, vaan toivottavaa jopa? Noi nahka lateksit menee vähän yli. Miksi ne nahkat pitää olla yllä ja latkesit? Eikö ne irtoa jossain vaiheessa meininkiä vai onko se sperma siinä lateksin päällä se juttu? Muttei oikeasti. Tuli vaan mieleen et entä kesähelteellä? onko se kesähelle vielä kiihottavampi niille latekseille ja nahkalle vai turn off. vai se ajatus pelkästään kiihtottava, kuten perseseksissä? Että ei perseseksiä vaan ajatus perseseksistä? 

Näitä asioita pitäisi tukia enemmän. Aika harva toi esiin suuseksi juttuja julki. Onko suuseksi jo sellainen normi että tottakait suuseksiä nyt perjantaisin ja keskiviikkoisin pitää harrastaa heh heh? hä? 

Selvittäkääs vähän niin historiantutkijat ja kultuurin hutkijat saavat vihiä myöhemmin menoista.

T: 11cm mies

[/quote]

Olet niin FOK IT

Susta pitäis tehdä hahmo Fok It sarjakuvaan. Mikä velvetti suo oikeen riivaa!!!

Vierailija
122/306 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on selkeät fetissit: sukkahousut, kiiltävät pikkarit (ei stringit) ja mun peppureikä:) Ja annan hänen nauttia niistä ihan niin usein kuin haluaa;D

Mulla itsellä fetissinä - jos niin voi edes sanoa on vähän sama kuin tuolla pohkeiden himoitsijalla: mun mielestä mun miehessä kauneinta on käsivarren kultainen karvoitus. Varsinkin kesällä kun iho on ruskea ja ne karvat ihan kullan väriset - UH!! Harmi ettei mun mies oikein tykkää sivelystä ja hyväilyistä..... mä voisin silitellä tuntikausia...

Tai seksi naisen kanssa joko yhdessä mun miehen kanssa tai niin että hän katsoo sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/306 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapääni on vihainen teille ikuisesti *ye*

Vierailija
124/306 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Tyttöystävän kanssa ollaan oikeasti kokeiltu tätä. Toi mukanaan kovan kiihotuksen ja laukeamisen. Nykyään nuolen hänen ihanan pepun puhtaaksi vessa käynnin jälkeen. Hän ottaa välillä suihin peppupanon kesken kun kullissa on hieman ulostetta. Kumpikin tykkää!

Vierailija
125/306 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin alapään reikiin aitoa samanaikaisesti ja kolmas suuhun. Nyt oon joutunut tyytymään yhteen aitoon ja loput olleet leluja

N35

Vierailija
126/306 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lauma ulkomaalaisia miehiä ottaisi minua todella kovaa ja samanaikaisesti. He puhuisivat jotain outoa kieltä keskenään ja nauraisivat räkäisesti. Homma jatkuisi koko yön ja hoipertelisin paikat kipeinä aamulla kotiin niin etteivät mies ja lapset heräisi.

Vierailija
127/306 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä juttuja mutta pitäisi muistuttaa että fetissi ei ole sama asia kuin fantasia.

Fetissi on tarkalleen ottaen objekti joka pelkkä näkemine tai kosketteleminen aiheuttaa voimakasta kiihottumista. Vaikka kumi, vastakkaisen sukupuolen vaattet, kengät mutta myös ruumiinosat kuten perinteiset tissit mutta myös jalkaterät, varpaat, kädet jne.

Fetissi voi kohdistua myös tietynlaiseen käytökseen kuten tupakointi, itkeminen, pissaaminen, silmälasien käyttö ja niin päin pois.

Jos pitäisi miettiä omaa epätavallista fetissiä niin aivan pienet mutta riippuvat tissit jotka ovat juuri sen kokoiset että heilahtelevat kävellessä ylös alas. Ai niin ja kaulapanta naisella :)

Vierailija
128/306 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuo määritemän tarkennus tuossa edellä. Monet on tosiaan enemmän fantasioita/haaveita/mielihaluja, ei fetissejä.

Minulla on päivänselviä fetissejä muutama, kohdistuen naiseen/naisessa. Olen heteromies.

Brunetet pitkät hiukset, varsinkin ponnarilla. Korkea brune poninhäntä, ja olen aivan sekaisin jo siitä, sen näkemisestä. Se on jotain niin naisellista, niin feminiinistä, niin kiihottavan ja ihanan näköistä. Tuo esiin naisellista kaunista kaarevaa muotoa, se niskan kaari ym. kun tulee esiin. Huhhuh.. jo ajatuksesta kiihotun.

Kyllä vaaleatkin/muutkin jotenkin,  punaiset/värikkäät tosin ei oikeastaan ollenkaan, mutta ruskeat ensisijaisesti, mustat myös, toimii!

Toinen on perinteinen kumisaappaat naisella. Kumisaappaista nimenomaan kontiot on ne, jotka saa minut hälyttävän kovaksi vain nähdä naisella. Mutta nimenonaan, vain naisella.  Monet muunlaiset ei herätä oikeastaan mitään tuntoja, Hunterit on tosin sellaiset, jotka kyllä toimii jonkun verran.  Ratsastussaappaat toimii, varsinkin kumiset.  Ratsastaja tyyli muutenkin, sellaiset piukat ruskeat housut, tiukka paita, mustat ratsastussaappaat. erektio on herkässä, mutta mikä enemmän, päänsisäinen kiihotus eläimellinen.

Polven alle saappaat naisella muutenkin, siinä vähän samaa kuin tuossa ponnarissa, jotenkin se "minun silmissä" saa naiselliseksi, jokin siinä vain on, että esim. mustat nahkasaappaat farkkujen päällä, tai mekon/hameen jne. kanssa on aivan hälyttävän ihanaa ja kiihottavaa katseltavaa. Helma siihen polveen asti/sen yläpuolelle, se pieni väli ja polven alta saappaat alaspäin.. huhhui..  Ja vain tietynlaiset saappaat toimii, on olemassa valtavasti nykyään sellaisia jotka suorastaan saa vain ärsyyntymään kun ovat niin rumat tms. Et tulee joskus itse mielessään oikein kiroiltua et MIKSI.. miksi noin rumat kun jos ois nätit niin olis niiiin kaunista.. tässä toki tulee se et jokainen pitää mitä haluaa, ja kuka tykkää mistäkin. 

Mutta tästä syystä juuri pidän selvänä fetissiniä, kun on niin spesifi tiettyyn asiaan.

Kumihanskat naisella. Esim. kun nainen tiskaa, tai muutoin siivotessa käyttää niitä. On joitakin jotka "rumia" mut pääsääntöisesti aina kumihanskat saa minut soikeaksi. Missä tahansa.

No sitten jos näitä yhdistää, kumisaappaat, kumihanskat, ponnari..  Vaikka joku tallityttö. Sitten ollaan jo vaarallisella alueella sydämen kannalta, se on niin kiihottavan näköistä jo pelkästään, että ei hyvää päivää.

Naisen kädet/sormet. On valtavasti eroa sillä onko sellaiset pitkät luisevat langan laihat, vai sellaiset pehmeän naisellisen terveen "pyöreät" eli ei siis niinkään pulleat, vaan se sellainen kaunis kaarevuus ja muoto siinäkin. Oikein pitkät linnunluiset luuta ja nahkaa on kammottavat. Käsillä on valtavasti väliä. Ehkä myös tuon kumihanskajutun kautta molemminpäin tulee tämä.

Ensimmäisenä tuo brune, ponnari. Sitten kädet. Sitten noi muut "höysteet" naisellinen pukeutuminen, saappaat, hanskat.. 

Vierailija
129/306 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusiskolla on joku kauhee peppu fetissi. Sen pitää kokoajan hiplata jonkun persettä tai omaansa. Mun mielestä tosi ällöttävää ja kukaan muukaan meidän perheestä ei tykkää kyseisestä fetissistä. Onko tämä kenties ohimenevää

Vierailija
130/306 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen intiimit asiat. Esimerkiksi gynekologijutuissa ei niinkään kiinnosta itse sukuelin levällään oleminen vaan se että uskaltaa puhua intiimeistä asioista jonkun vieraan kanssa ja uskaltaa avata intiimeimmän paikan toisen arvioitavaksi ja kosketeltavaksi. Itse intiimien puheiden sisältö tai tutkimuksen tarkka kuvittelu ei kiihota yhtään mutta rohkeus puhua asioista ja ajatus intiimiin tutkimukseen suostumisesta ovat tämän pojan mielestä kutkuttavia.

Vierailija
131/306 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selkee fetissi kun se tulee päälle se jättää farkut mun jalkaan nii et ne on vaan puolittain pois ja kangasmytty roikkuu mun toisesta nilkasta. Koskaan ei riisu niitä kokonaan

Vierailija
132/306 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus olen pyytänyt miestä että se laittaisi dildon mun vaginaan kun panee mua peppuun mutta harvoin tekee sitäkään...

Meillä toisin päin. Mies ei välitä niin pepusta, joten dildo sinne ja sinne normaali pano takaa. Huh huh, kyllä on ihanaa. Luulenpa, että jopa parempi näin.

Vierailija
133/306 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit varpaat ja sääret...

Vierailija
134/306 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset satiinivaatteet (erityisesti mekot, jakkupuvut ja paitapuserot) ja satiiniselkäiset pukuliivit naisen päällä. Satiini kiiltää kauniisti, ihanasti ja seksikkäästi naisen päällä ja tuntuu myös ihanalta. Minulla itselläni on liivipuku, ja nautin oman liivini satiiniselän kiillosta ja liukkaudesta.

Vierailija
135/306 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, Kontiot naisella on jotain älyttömän kiihottavaa, mustat tai punaiset kunhan vain ovat uudet ja kiiltävät ja tuoksuvat voimakkaasti kumilta. Kyllä Kontiot muidenkin jaloissa säväyttävät, itselläni on parhaillaan uudet mustat 43 pihatöissä. Hellettä 30 astetta, muuten pelkät farkkusortsit. Naapurin rouvakin tuli juttelemaan, kysyi meinaanko kaivaa jotain kun on oikein kumisaappaat tällaisella helteellä.

Vierailija
136/306 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella tuntuu olevan toiveena nähdä oma mies toisen miehen kanssa, mikä siinä on niin kiihottavaa?

En voi muiden puolesta vastata, mutta omasta puolestani heteronaisena vastaan, että olisin ihan mielelläni nähnyt.

Pidän M + M-yhdistelmää kauniina, jännittävänä, eksoottisena ja viehättävänä.

Miehet ovat niin erilaisia kuin minä, erilaisia kuin naiset.

*

Mitä fetisseihin tulee, niin minulla ei ole mitään fetissiä esineeseen, joka on irtaallaan jossain, vaan sen täytyy olla käytössä.

Esim. mies jocksträpeissä on upea, mutta ei se pelkkä vaatekappale irtaallaan ole mitenkään erikoinen. 

Sama valjaiden kanssa, tunnistan kyllä, että ovatko ne laadukasta työtä vaiko kovin huterat,

mutta kyllä niiden pitää olla puettuna viehättävän miehen päälle, jotta näkymästä voi nauttia kunnolla. 

Puhtaat, hyväkuntoiset saappaat...

Pitkät sukat (ei pitsiä, vaan sellaiset läpinäkymättömät) miesreisissä...

Valikoidusti muodikkaat urheiluvaatteet, kun miehellä on siisti harkittu kokonaisuus päällä. En ole varma onko tämä ihan fetissi, mutta pidän kyllä. 

Uniformut on jees.

Latexikaan ei huonolta näytä, kun on jo vähän silmä tottunut.

Puppyt ovat niin söpöjä...  <3

Mitäs vielä... 

:D

(kukaan kumppani ei ole mihinkään erikoisempaan koskaan pukeutunut, eli median kautta olen ihastellut näitä). 

Vierailija
137/306 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on homokaveri joka on päivänselvästi ihastunut mieheeni. Haaveilen nykyään jo pakkomielteisesti siitä, että heidän välillään tapahtuisi jotain... Joka kerta kun näen heidän koskettelevan toisiaan, tiedän heidän olevan kahdestaan tai kuulen heidän tehneen jotain melko intiimiä (saunominen, selkähieronta, samassa sängyssä oleilu) meinaan ihan räjähtää kiihotuksesta!

Vierailija
138/306 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ja saappaat, materiaalina nahka, latex mutta ei keinonahka. Paras on kapea korkea korko. Pitää olla laadukkaat, puhtaat, kalliit ja mun jalassa ja parasta, jos on mies joka on kenkien perään. Saappaissa vetoketju. Myös pitkävartiset kumisaappaat miehellä. Ratsastussaappaat.

Vierailija
139/306 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies on pukeutunut raksavaatteisiin tai palomiehenasu. Se iso paksu päällistakki ainoastaan ja aukinaisena. Voi luoja mitä säväreitä!

Vierailija
140/306 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa veren juominen, erityisesti niin että toinen imee verta haavasta. Tunne on  uskomattoman  upea! Mutta tuo vaatii luottamusta ja molempien osapuolten terveyttä, lisäksi ongelmana on arvet.