Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!
Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?
En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.
Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)
Kommentit (306)
Itse pidän siitä kun toinen alistaa.
Fantasia olla orjana ja täysin hyväksikäytettynä on ihana! Kumminkin kun siinä on se tuttu ja turvallinen kumppani niin voi aina lopettaa jos ei siltä enään tunnu.
Ruoska nyt on pienin. Mutta nöyryytys, hihnassa pitäminen, taluttaminen huoneen poikki. Käskyttäminen että joudut tekemään jotakin kun se toinen sinua katselee.. Tietenkin sidonta käsistä ja muista raajoista on myös mahtava. Sitten olet panoleluna. Toinen rynkyttää sinua miten tahtoo, päättää milloin kyllästyy ja laittaa sinut anelemaan lisää. Olisit kiltti pieni lemmikki. Tuhmat ja raisut puheet kuuluvat asiaan tietenkin.
Nyt ennenkuin joku miettii niin ei, en ole trolli. Ihan vakavissani sanon : )
Ja tämähän ei rajoitu sukupuolen kanssa. Kummatkin saavat onneaan koettaa jos luulevat osaavansa pomottaa.
Ystäväni on asentanut päähäni viimeaikoina lentokenttä fantasian missä turvamiehet ottavat kiinni epäiltynä ja joudut täten lentokentän pikku palvelijaksi. Suu auki kun valkoinen lasti lentää. Se onkin palkkiosi sekä lounaasi seuraavaan päivään asti~ Ah~
Samoja juttuja kuin parilla aiemmalla.
Kaikenmaailman alistusleikit maustettuna nöyryytyksellä ovat iso turn-on. Tärkeintä on, että alistajan roolissa oleva on itsevarma ja tietää, mitä tekee. Olen haaveillut mm. siitä että minulle juotettaisiin paljon nestettä, pakotettaisiin pidättelemään ja sitten kun olisi pakko päästä vessaan, joutuisinkin pissaamaan alleni. Olisin tietenkin häpeissäni ja supernolona, mutta alistajani vaan kiihtyisi tilanteesta ja naureskelisi likaisuudelleni. Tämäntyyppiset kuvitelmat piristävät päivääni todella paljon, en pysty toteuttamaan koska miestäni ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 23:56"]jatkuu.. ja sitten ottaisin kunnon haara-asennon ja laskisin kaikki pissat housuun ja ne olisi ihan märät ja sitten mies sanoisi että sulla on ihana pimppi,mä haluan nuolla sua ja menisimme suihkuun ja hän pesisi pimppini huolellisesti ja hieroisi sitä ja kehuisi miten liukas ja kostea se on ja miten ihana olen ja painaisi minut suihkun seinää vasten ja hieroisi kovakouraisesti takapuoltani ja pimppiä ja tunkisi peniksen takakautta emättimeeni ja hieroisi samalla klitoristani ja saisin kunnon orkkelin. en pysty edes kirjoittamaan tällaista kuivana. alapää litisee jo läpimärkänä :([/quote]
Tämä on aivan järisyttävän kiihottavaa, alkoi heti seisomaan. Yritin kerran selittää tätä yhdelle naiselle, mutta ei se tajunnut yhtään mitään koko jutusta.
Mistähän tällaisia naisia löytää?
Mä haluaisin harrastaa kiihkeää ja rajua seksiä komean ja hyvännäköisen poliisin kanssa. Olen siis aina haaveillut poliiseista. Haluaisin olla käsiraudoissa ja täysin miehen vallassa :)
kuvittelen itse olevani mies joka harrastaa seksiä usean muun miehen kanssa.
Täältä löytyy myös yksi raiskausfantasiaatikko..(Onko tuo nyt sitten sana :D)
Lisäksi kiihotun suunnattomasti aseista ja sellaisista murtomiesten käyttämistä mustista kommandopipoista! Joka kerta kun mies vetäisee sellaisen päähän ja minua kakkoseen, tuntuu että kuolen siihen orgasmiin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:50"]
Täältä löytyy myös yksi raiskausfantasiaatikko..(Onko tuo nyt sitten sana :D)
Lisäksi kiihotun suunnattomasti aseista ja sellaisista murtomiesten käyttämistä mustista kommandopipoista! Joka kerta kun mies vetäisee sellaisen päähän ja minua kakkoseen, tuntuu että kuolen siihen orgasmiin.
[/quote] Meinasi lentää kahvit näppikselle, kiitos.
fantasioin ajatuksesta, että kesken työpäivän ovesta astuu sisään tuntematon mies jonka kasvoja en näe, silmäni peitetään, käteni sidotaan ja minut otetaan rajusti takaapäin toimiston pöydällä "hame korvissa", ei sanoja, hellyyttä, esileikkejä vaan kovaa kyytiä. Raa'an aktin jälkeen mies vapauttaa käteni ja poistuu, edelleen sanattomana. Itse olisin niin puhki na*tuna etten kykenisi kuin ynisemään ja hengittämään.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2012 klo 12:58"]
ja sellaisena toivottavasti pysyykin mutta jostain syystä kun olen siis yksin ja sillä tuulella alan haaveilla raiskauksesta, tiedän et hirveetä.
Siis siitä että joku ns. vahva vanhempi mies ottaa väkisin ja tekee kaikkea tuhmaa.
Okei nyt aloin ällöttää jo itseänikin :)
Niin ja hyi helvetti joskus oon saanut kiksejä ajatuksesta eläinten kanssa...En jostain syystä tuosta enää lämpene.
Konkreettisesti ois kiva jos mies joskus työntäis sormen pyllyyn mut en kehtaa edes ehdottaa..Oliko tarpeeks ällöä.
Hei, en mä ällöyden takia näidä halua lukea, vaan mielenkiinnon :) Nykyaika on olevinaan niin vapaata, seksuaalista yms. ja silti moni suomalainen nainen kuihtuu sisältä, kun ei voi avata suutaan omista mielihaluistaan, ja se on hyvin surullista :)
Myös tuo raiskausfantasia on tuttu. Se on myös yllättävän yleinen. Ei kukaan tietenkään halua oikeasti tulla raiskatuksi, se on ihan selvä. Jostakin syystä se vain ajatuksena kiehtoo. Tämän toteutan usein oman mieheni kanssa (onnekseni olen saanut sellaisen miehen, joka on täysillä mukana kaikissa hulluimmissakin ideoissani :D).
Ja itse asiassa eläinten kanssa olemisesta kiksien saaminen kuuluu ihmisen kehitykseen. Suurimmalla osalla ihmisiä on jossakin lapsuus-nuoruus-kehitysakselilla sellaisia ajatuksia, eikä se tarkoita, että he olisivat poikkeavia tai perverssejä, eikä näistä ihmisistä mitään eläimiinsekaantujia tule. Sekin on siis ihan normaalia, eikä sitä hävetä tarvitse. (Okei nyt moni jo ehkä arvaakin minun ammattini.) Tosiaan useimmiten nämä ajatukset tulevat ennen kouluikää (kyllä, seksuaalisuus on herännyt jo silloin) joten monikaan ei niitä edes muista. Minä muistan kyllä omalla kohdallani innostukseni hevosiin, mutta niin sekin vain jäi.
Ja hei, kehtaa ihmeessä! Mies todennäköisesti tekee sen enemmän kuin mielellään :) Minä ainakin saan tavattoman paljon "kiksejä" siitä, että mies koskettelee anaaliani. Ei työnnä sormea sisään kuin sekä sentin, pari, mutta nautinto on taivaallinen. Anaaliyhdyntääkin olemme kokeilleet, mutta kipu estää sen. Rohkeasti vaan asia esiin!
Tän kirjoittaja on ilmiselvästi MIES, joka yrittää esiintyä naisena.
60 jatkaa...
minua kiihottaa lisäksi ajatus, jossa tavallaan olen "koe-eläimenä" erilaisille seksileluille. Toisin sanoen testaaja kokeilee niitä minuun ja kirjaa ylös reaktioitani, kiihottumisen tasoja jne. Saikohan tästä käsityksen mitä ajoin takaa?
Testaaja voi olla mies tai nainen, tai miksei vaikka molemmat. Kuitenkin niin että olen vai periaatteessa väline jolla lelut testataan, luonnollisesti joka suunnasta, asennosta ja jokaiseen paikkaan ;)
Kiihotun ajatuksesta, että mies pettää minua. Naisen täytyy olla kauniimpi ja haluttavampi kuin minä, mies saa vapaasti valita meidän väliltä ja valitsee tietysti sen toisen. Itse olen syvästi loukattu ja joudun katselemaan heidän touhujansa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 11:28"]
Kiihotun ajatuksesta, että mies pettää minua. Naisen täytyy olla kauniimpi ja haluttavampi kuin minä, mies saa vapaasti valita meidän väliltä ja valitsee tietysti sen toisen. Itse olen syvästi loukattu ja joudun katselemaan heidän touhujansa.
[/quote]
Mulla on toi tismalleen sama, mieheni on ollut melkoinen pelimies joskus aikoinaan ja jättänyt monta ihastunutta naista kuin nalli kalliolle, jostain syystä itseäni kiihottaa miettiä häntä ja näitä naisia. Varsinkin jos joku niistä kävelee vastaan se on ihanaa kun tuntee kiihotusta ja ylemmyydenarvoa samaan aikaan. Olen yrittänyt saada miestäni nykyäänkin iskemään jotain satunnaisia naisia baarista, mutta ainankaan vielä ei ole suostunut. Varmaan johtuu siitä, että ei ole mikään maailman paras itsetunto ni kiva nähdä ei niin Ruususia mieheni pauloissa.
Kuulostipa ilkeältä.
Haaveilen että pääsisin joskus puristelemaan oikein ison ja lihavan miehen löllyviä läskejä, siis oikeasti ISON, yli 200-kiloisen. Mies aluksi vähän vastustelisi kun alkaisin riisua paitaa ja paljastaisin raskaana riippuvan ison, löllön läskimahan, punastelisi ja nolostelisi läskejään... mutta alkaisi vähitellen itsekin nauttia puristeluista. Hieroisin miehen mahamakkaroita ja kaksoisleukoja, nipistelisin manboobseja ja läskisiä reisiä. Mitä enemmän mies nolostuisi, sitä enemmän kiihottuisin.
Saattaisin ottaa mukaan jonkun tyttökaverin, ja kiusaisimme miestä yhdessä. Nimittelisimme ahneeksi porsaaksi ja läskivuoreksi. Syöttäisimme omalle isolle possullemme valtavia määriä herkkuja, munkkeja ja hampurilaisia ja kermaa ja voita, ja sitten pakottaisimme ahneen porsaamme vaa'alle, ja toruisimme kun possumme on lihonut. Rangaistuksena olisi rankkaa liikuntaa liian pienissä liikuntavaatteissa, läskit hyllyen, mielellään julkisella paikalla, jossa joku saattaa vahingossa nähdä nöyryytettävän porsaamme.
Syöttäisimme possulle enemmän ja enemmän herkkuja, ja possu lihoisi lihomistaan. Vaatteet kävisivät liian pieniksi, ja siitäkin kiusaisimme tietenkin possua, joka olisi kovasti nolona asiasta. Sitten kutsuisimme paikalle oikein timmikroppaisen miehen, joka saisi rakastella meitä kiihkeästi possun kateellisen katseen alla, samalla kun ilkkuisimme, että possu on käynyt niin lihavaksi, että hän ei edes pysty panemaan meitä.
Käyn kuumana pelkästä ajatuksesta. Pitäisikö lähteä USA:han etsimään vapaaehtoista syöttöporsasta?
Haaveilen salaa lihaksikkaista salilesboista, jotka pukuhuoneessa päättävät joukolla vähän opettaa minua, ja ottavat minut rajusti...
Mitä raaempaa ja rajumpaa sen parempi, mieluusti täysin tuntemattoman kanssa
jatkuu.. ja sitten ottaisin kunnon haara-asennon ja laskisin kaikki pissat housuun ja ne olisi ihan märät ja sitten mies sanoisi että sulla on ihana pimppi,mä haluan nuolla sua ja menisimme suihkuun ja hän pesisi pimppini huolellisesti ja hieroisi sitä ja kehuisi miten liukas ja kostea se on ja miten ihana olen ja painaisi minut suihkun seinää vasten ja hieroisi kovakouraisesti takapuoltani ja pimppiä ja tunkisi peniksen takakautta emättimeeni ja hieroisi samalla klitoristani ja saisin kunnon orkkelin. en pysty edes kirjoittamaan tällaista kuivana. alapää litisee jo läpimärkänä :(