Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!
Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?
En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.
Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)
Kommentit (306)
Ite tykkään alaikästen naisten anaaliin panemisesta todella rajusti tai pistää
anaalin tapin naiselle ja pakotan hänet konttaamaan ja runkkaan vieres ja
hyvist perseist ja tiukist farkuist ja todella tiukist lyhyist shortseist jost näkyy
anaali tappi läpi siin on varmaa jonki laine fetiisi oon 13 ;)
Karvainen, lihaksikas, uhkea maskuliininen nainen. Kokenut nainen. Dominoiva nainen, joka haluaa minua ja ottaa haluamansa. Nainen, joka nöyryyttää minua. Jostain syystä tuollainen antaa älyttömät kicksit.
Kesäkurpitsa
Haluaisin sellaista isohkoa kesäkurpitsaa jota mieheni työntäisi minuun. En kuitenkaan uskalla ehdottaa.
Itselläni on fetissi naisten jalkahien tuoksuun, mitä voimakkaampi tuoksu sen parempi. Ostelen naisten sukkia ja kenkiä haisteltavakseni ja kokoelmat onkin paisuneet melko laajaksi. Aina vaan kumminkin niitä haluaa lisää. Kuten joskus oon asian muotoillut "naisen jalat ei vaan voi haista liian pahalle" :) Ja nyt kun kumminkin jäi kiinnostamaan että mitä kengistä/sukista maksan, niin kannattaa hiukan googletella "friikki kinnunen" nimeä ja tutustua sekä face profiiliini ja eritoten blogiini.
-Friikki Kinnunen
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 09:17"]
Mun miehellä on selkeät fetissit: sukkahousut, kiiltävät pikkarit (ei stringit) ja mun peppureikä:) Ja annan hänen nauttia niistä ihan niin usein kuin haluaa;D
[/quote]
Onko tämmöisiä naisia oikeasti olemassa? Ehkä minullakin on vielä toivoa...
Satiini ja silkki <3
Kiire.
Uskokaa tai älkää, mutta sain ekan orgasmini 11 vuotiaana kun meinasin myöhästyä englannintunnilta.
Tänäpäivänäkin kiireinen pano tuo mahtavimmat fiilikset!
Pidän tosi isoista daisareista. Megalomaanisen suurista. Taidan olla fetutsi. Olenko?
Niilo Nysä, Impivaara.
Pissajutut. Ei kuitenkaan juominen tai alistaminen ym.
Kiihotun ihan älyttömästi puskapissalla olevista naisista.
Myös hallittu ja hillitty housuihin kuseminen on varma tapa saada mut kiimaiseksi.
Paskajutut taas on kaikinpuolin etovia.
Scat-leikit kiinnostaa. Siis, että mies makaa suu auki lattialla ja paskannan sen suuhun siistin käärmeen. Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2012 klo 12:06"]
Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)
[/quote]
no ap, me odotetaan!
Mä pistän nyt oudoimmasta päästä: musta tuntuu, että kiihotun, kun vatkaan käsivispilällä taikinaa oikein reippaasti.
Joutua neekeriporukan joukkoraiskaamaksi öisessä puistossa! Ihanaa!
Ajatus tyttöjen välisestä seksistä kiihottaa vaikka hetero olenkin.
Samoin joskus haluaisin kokeilla sitomista ja fistausta.
myöskin väkisin ottaminen ja rajut otteet kiihottaa luvattoman paljon, siis se tunne kun ei tiedä onko se nautintoa vaiko kipua.
Ajatus tyttöjen välisestä seksistä kiihottaa vaikka hetero olenkin.
Samoin joskus haluaisin kokeilla sitomista ja fistausta.
myöskin väkisin ottaminen ja rajut otteet kiihottaa luvattoman paljon, siis se tunne kun ei tiedä onko se nautintoa vaiko kipua.
Ajattelen omaa miestä aina kans omien eksiensä tai sitten sellaisten naisten kanssa, joita mahdollisesti voisi nyt selkäni takana haluta.
Ajattelen itseni huoraksi ja inhottava, ähisevä, lihava mies panee minua hurmoksessa.
Kuvittelen monesti etä laukeamisen hetkellä minua pumppaa iso ja musta k**pä
Haluaisin aikusviihdettä tekevän oppilaaksi...
että minulla olisi kova pissahätä ja kiemurtelisin miehen edessä ja pitelisin käsilläni pimppiä ja uikuttaisin ja ähkisin että kohta tulee housuun voi ei en jaksa pidättää, ihan kauhea hätä eeei voi ei kohta kastuu housut... sitten pissaisin ihan hitaasti tahallani housuun ja ulisisin lisää että voi ei mä pissasin housuun eih ja laskisin lisää housuun ja yrittäisin peittää märkää läiskää housuissa käsillä.
Lihavat naiset!
Miksi näin, en tiedä mutta reilusti ylipainoiset naiset on todella hot.