Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!
Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?
En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.
Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)
Kommentit (306)
Naistenlehdet ja muotilehdet. Muotilehteä lukeva tai sylissään kantava nainen saa minut aivan pois tolaltaan. Joskus menen kaupan lehtihyllylle vain siinä toivossa että näkisin jonkun kauniin naisen valitsemassa itselleen lehteä. Tai uimarannalla levitän pyyhkeeni heti jos bongaan jonkun naistelehteä selailevan neidon.
Teiniaikoina minulla oli eräs tyttöystävä joka rakasti lukea palsuja kiiltäviä muotilehtiä ja osti niitä myös usein. Joskus olin niin onnekas että pääsin panemaan häntä auki levitettyjen lehtien päällä joita hän oli lueskelemassa sängyssä ja loikoilemassa. On suuri harmi että älypuhelimet muotiblogeineen ovat korvanneet upeat muotilehdet.. Lehtiä lukevat tai kanniskelevat feminiiniset kaunottaret käyvät vuosi vuodelta harvinaisemmiksi. Tosin joillain lennoilla voi käydä tuuri ja päästä istumaan jonkun kiiltäväpintaista lehteä selailevan neidon viereen..
Untuvatakit. Varsinkin kiiltävät. Moncler ym..
Vaimoni ostelee minulle tiukkoja joustavia t-paitoja ja juoksu trikoita.
Otamme molemmat sänkyleikkeihin mukaan neederinpusuja ja käsittelemme vartaloitamme pehmenneellä suklaalla ja täytteellä. Tyhjennettyyn suklaa kuoreen työnnämme terskamme jotka vuorotellen nautimme !
Ison marketin sukkahousuosasto saa silmät harhailemaan ja pulssin nousemaan. Jordani pystyssä siirryn hypistelemään pakkauksia, ihailemaan niitä mallikuvia ja hyväilemään tuotteita
Leijonat. Siis Suomen jääkiekon A-maajoukkue. Ihan sama mikä Jutila siellä Leijona-paita päällä huitelee menemään, pimpsa on kostea kuin mikä. Rakastan katsoa jääkiekkoa ja käyn usein paikan päällä peleissä. Käyn yökerhoissa, joissa tiedän lätkän pelaajia pyörivän ja kyllä, olen todella helppo ja tyrkky:/
Vielä lisäksi, että käyn salilla / urheilen / syön terveellisesti / nukun riittävästi / laittaudun ja meikkaan ihan vain siksi, että saisin meisseliä ihanalta, leveäharteiselta jääkiekkoilijalta. Tää ei siis ole edes mikään vitsi. En tiedä itkeäkö vai nauraa, mutta ei tämä mikään valinta ollut mistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Leijonat. Siis Suomen jääkiekon A-maajoukkue. Ihan sama mikä Jutila siellä Leijona-paita päällä huitelee menemään, pimpsa on kostea kuin mikä. Rakastan katsoa jääkiekkoa ja käyn usein paikan päällä peleissä. Käyn yökerhoissa, joissa tiedän lätkän pelaajia pyörivän ja kyllä, olen todella helppo ja tyrkky:/
Vielä lisäksi, että käyn salilla / urheilen / syön terveellisesti / nukun riittävästi / laittaudun ja meikkaan ihan vain siksi, että saisin meisseliä ihanalta, leveäharteiselta jääkiekkoilijalta. Tää ei siis ole edes mikään vitsi. En tiedä itkeäkö vai nauraa, mutta ei tämä mikään valinta ollut mistä tykkään.
Söpöä! Toivottavasti käy flaksi!
Vierailija kirjoitti:
Jutilan pimpsa voi olla kyllä märkä. Mitäs naisille on sitten tarjolla ?
En tiedä miten outoa tai noloa tämä on, mutta kiihotun South Park -sarjan opettajattaresta Diane Choksondikistä, koska sillä on hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Haluaisinkin tosielämässä löytää yhtä viehkeän kauniin ja feminiinisen neitokaisen kuin tuo tyrmäävä tyllerö on!
Naisella sormissa paksuja sormuksia.Tuntuu hyvältä runkatessa.Kaksi paksua kultasormusta nimettömässä saa erityisesti lastit lentämään.Kiihottavaa katsella kun sellainen käsi tekee töitä.
Minua miehenä kiinnostaa naisella: Latex-,nahkavaatteet, korkkarit ja saappaat ja naisten ison korut, mutta niiden pitää olla juuri specifiä.
Itselleni on kasvanut aika voimakkaana (uutena) fetissinä; naisten vaatteiden kokeileminen, erityisesti korkkarit, pikkarit, sukkahousut ja stay upit. Koruista tykkään kans tosi paljon. S/M on ollut kestofetissinä kauan. Tänä päivänä on tullut kiinnostus pukeutua makkarissa seksileikeissä niin kuin "nahkahomot" pukeutuu, pois lukien saappaat ja hatut. Olen uusioherännyt bi-curious ja huvittaisi paljastaa näitä pervouksia naiselleni, mutta hän on valitettavasti aika ahdasmielinen fetissien suhteen. Ja viimeisinpä kevyt S/M-leikit, pervoilu ja tyttöily jonkun luotettavan, miellyttävän miehen kans.
Naamaa punoittaa kun näitä kirjoittelee, mutta myös kutina vatsanpohjassa:D
M44
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kiinnostaa naisella: Latex-,nahkavaatteet, korkkarit ja saappaat ja naisten ison korut, mutta niiden pitää olla juuri specifiä.
Itselleni on kasvanut aika voimakkaana (uutena) fetissinä; naisten vaatteiden kokeileminen, erityisesti korkkarit, pikkarit, sukkahousut ja stay upit. Koruista tykkään kans tosi paljon. S/M on ollut kestofetissinä kauan. Tänä päivänä on tullut kiinnostus pukeutua makkarissa seksileikeissä niin kuin "nahkahomot" pukeutuu, pois lukien saappaat ja hatut. Olen uusioherännyt bi-curious ja huvittaisi paljastaa näitä pervouksia naiselleni, mutta hän on valitettavasti aika ahdasmielinen fetissien suhteen. Ja viimeisinpä kevyt S/M-leikit, pervoilu ja tyttöily jonkun luotettavan, miellyttävän miehen kans.
Naamaa punoittaa kun näitä kirjoittelee, mutta myös kutina vatsanpohjassa:D
M44
Sun tekstisi on kuin minun kirjoittama. M39
M39 ja M44, ette todellakaan ole yksin mieltymyksienne kanssa.
cd ja muu pukeutuminen kiihottaa.
bi-ukm55
Kumppanin sukuelimen puhuttelu lempinimellä ja hoitaminen 'lemmikkinä' yms. sekä roolit vaihdettuna.
Tykkään harrastaa seksiä sukkahousuissa, siis niin, että molemmilla on sukkikset, mielellään liukaspintaiset. Kokovartalosukkapuku on vielä parempi tai sitten toiset sukkikset yläosana. Sukkisten alla naisella lisäksi sukkanauhasukat. Käytän itse sukkahousuja kylmällä kaudella päivittäin. Nytkin on jalassa. Pidän siitä, miltä ne tuntuvat.
M53
Erilaiset jykevät panokoneet. Ykkösenä sybian.
Haluaisin kokeilla jossain tällaisia panokoneita, varsinkin just sybiania
m 48
Minun fetissini ovat erilaiset ruskeat tai beiget paksummat (40-100 den) mummomaiset sukkahousut ja isot valkoiset, lohenpunaiset tai vaaleanruskeat pikkarit. Näihin pukeudun kun haluan nauttia. Haaveissani harrastan kiihkeää ja outoa seksiä toisen tai useamman rumilla sukkahousuilla ja alushousuilla varustetun miehen kanssa. M57
Terveydenhoitaja antamassa keskivartalohierontaa lateksihansikkainen ja liukkarin kera. Kun sitten oikein pyytäisin antaisi myös eturauhashierontaa. Ja toki pyytäisin vielä että voisin puristella hänen täyteläisiä rintojaan.