Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!
Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?
En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.
Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)
Kommentit (306)
Sivutissi ja alatissi eivät ole ehkä hirveän outoja mutta varsinkin pilkutissiset naiset jotka ovat hyväksyneet rintojen koon ja sen etteivät ikinä tarvitse hikisiä ja purustavia rintsikoita näyttävät käyttävän kesällä ihan tarkoituksella väljiä hihattomia mekkoja sekä löysiä lyhyitä toppeja joiden alta koko tisu vilkkuu nänninpäätä myöden.
Kiitottaa 10x enemmän kuin täysin paljaana roikkuvat isot läskitissit.
Mulla on sellainen salainen haave, että vaimoni panisi mua strapparilla. En ole vielä uskaltanut ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen salainen haave, että vaimoni panisi mua strapparilla. En ole vielä uskaltanut ehdottaa.
No ehdota tätä nyt ihmeessä vaimollesi, saatat todellakin yllättyä erittäin positiivisesti, niitä kun on Naisia jotka itsekin tästä haaveilevat, että pääsisivät osia vaihtamaan ja miestään sträpillä naimaan ;)
Minun heikko kohta on miesten jalat. On aivan älytöntä, kuinka hämilleen miehet saa, kun heidän jalkojaan arvioi. Tietenkin isot jalat ovat kiihottavimmat. Erityisen mukavaa, jos kumppaniksi sattuu lättäjalkainen mies, siinä sitten kovasti moittimaan jalan holvittomuutta, mutta kehuskelemaan kokoa. Osaako lättäjalka edes tanssia? Miten sulla armeijassa meni? Mies on vaikeana ja minä märkänä. Parhaillaan päättyy siihen, että minä nuolen noita kamalia jalkoja, miehellä kamala stodis ja kohto lentää.
Minulla on kaksi juttua, jotka erityisesti kiihottavat: pissa ja pikkuhousut.
Tykkään hypistellä pikkuhousuja, kokeilla kangasta ja katsella niiden muotoa, väriä ja pitsejä. Joskus puen päällenikin naisten pikkuhousut farkkujen alle. Joskus runkkaan niin, että laukean pikkuhuousuihin. Tykkään, kun vaimo pyllistelee pikkuhousuissa ja tykkään panna niin, että vaimolla on pikkuhousut jalassa ja ne käännetään vain vähän sivuun. Mieltymyksen huomasin teininä, kun huomasin kiihottuvani siitä, kun jonkun tytön vyötäröltä pilkisti ihan vähän pikkuhousujen reunaa niin, että näin minkä väriset ja muotoiset pikkuhousut hänellä suunnilleen oli.
Naisen pissaamisen katselu kiihottaa ja kun nainen pissaa päälleni. Kiinnostus pissajuttuihin oli minulla myös jo teininä, kun huomasin, että minua jotenkin kiihotti ajatella, että mitenhän tytöt pissaavat (minulla oli siitä silloin aika hatara käsitys). Meillä on vaimon kanssa varovaisia pissaleikkejä silloin tällöin, ja kerran sain toteutumaan kummankin "fetissini" kerralla. Vaimo pissasi päälleni pikkuhousut jalassa. Katselin kankaan kastumista ja miten märkä läikkä laajeni. Samalla tunsin lämpimän pissasuihkun, joka osui käsilleni, vatsalleni, reisilleni ja kullilleni. Laukesin jo ennen kuin pissan tulo loppui.
Nämä ovat lisämausteita joskus ja normaalisti meillä on ihan "perusseksiä". En usko, että nämä ovat loppujen lopuksi ihan kovin erikoisia tai harvinaisia. Silloin tällöin toteutettuina ne ovat harmittomia juttuja varsinkin, kun vaimo ihan vapaaehtoisesti suostuu niitä silloin tällöin toteuttamaan. Omituiseksi menisi, jos kaikki seksi pitäisi olla tämän tyypin leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kumistelija kirjoitti:
Minkälaisia kumikamppeita löytyy? Osaatko kertoa mistä löytyisi kumille tuoksuvia aikuisten sadeasuja?
En ole löytänyt mistään,
Mutta olen pitänyt normi sadetakkia, housuja ja suht pitkävartisia kumihanskoja sadetakin hihan varren päälle vedettynä
Kerro toki lisää! Harmi kun ei löydy kumisia sadeasuja, jotka tuoksuisi kumille. Eniten käytän itse kumppareita ja kumihanskoja molempia kaappi on pullollaan ja lisää tulee kokoajan!!!
Kerro toki lisää! Harmi kun ei löydy kumisia sadeasuja, jotka tuoksuisi kumille. Eniten käytän itse kumppareita ja kumihanskoja molempia kaappi on pullollaan ja lisää tulee kokoajan!!![/quote]
Pitkävartiset kumisaappaat on,
Suunnitelmissa on käydä katsomassa rautakaupasta kumirukkasia jonka sisään vois laittaa paksut tumput.
Vois tuntua kivalle,
Varsinkin kun syksyn viileät sateet alkaa
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää! Harmi kun ei löydy kumisia sadeasuja, jotka tuoksuisi kumille. Eniten käytän itse kumppareita ja kumihanskoja molempia kaappi on pullollaan ja lisää tulee kokoajan!!!
Pitkävartiset kumisaappaat on,
Suunnitelmissa on käydä katsomassa rautakaupasta kumirukkasia jonka sisään vois laittaa paksut tumput.
Vois tuntua kivalle,
Varsinkin kun syksyn viileät sateet alkaa
Olen uusi kommentoija.
Pidän kumirukkasia jonka sisällä on tumppi, jalkovälissä pikkareiden sisällä
Satiini- ja muutkin kiiltävät vaatteet :)
Se varmaan alkoi kasarilla pikkupoikana, kun silloin oli yleisiä ne kiiltävät Adidaksen ja varmaan muidenkin satiiniset shortsit ja on siitä levinnyt sitten niin että suunnilleen kaikki kiiltävä/hohtava ja liukas, kahiseva materiaali kiinnostaa, esim. toppatakit, tuulihousut, jne. :P
Kumminkaan nahka, pvc, latex, eivät kiinnosta, vaikka ovatkin kiiltäviä, mutta kun ovat semmoisia "nahkeita" pinnaltaan, etteivät luista, eivätkä kahise, niin ei kiinnosta eikä tee mitään vaikutusta.
Ihan normaaleja kiinnostuksen kohteita nuo asustehommat.
Eipä mun fetissit taida kovin erikoisia olla. Jonkin sortin kiinnostus jalkoihin ja käsiin. Tykkäisin antaa esim jalkahieronnan naiselle, jolla on kauniit jalat. Myös korkokengät on tosi hot.
Mutta muuten sitten vähän kiinnostaa esim latex-asut tai vaikka sidonta köydellä. Peppu, tissit, anaaliseksi... vähän kaikenlainen on kiinnostavaa.
Minusta on ihanaa ja kiihottavaa, kun mies välillä ehtii yhtyä minuun ennen kuin olen ehtinyt yhtään kostua. Ilmeisesti suurin osa naisista saisi sellaisesta raivarin, mutta minusta on hauskaa, kun yhdyntä alkaa vähän yllätyksenä ja pillu humahtaa märäksi ihan yhtäkkiä.
Stripparit kiihottaa todella paljon jostain syystä ja riisuuntuminen.
Minusta olisi hienoa katsoa , kun nainen ajaa autoa Hai-saappaat jalassa. Se polkimien painelu , jarrutuksineen , ja kiihdyksineen. Sitten vielä jossain ajoharjoitteluradalla , missä hän antaa kumikenkää autolle.
Vierailija kirjoitti:
jos sinulla on omastakin mielestäsi omituinen fetissi niin eikö sen jo pitäisi soittaa hälyytyskelloja?
Miksi pitäisi jos se on mallia pissaiset pikkuhousut tai kumilta tuoksuvat Hai-saappaat?
Jos fetissi on jotain avoimen mielenvikaista kuten silvottujen kissanpentujen päälle onanointi Teemu Mäen tyyliin niin siitähän suorastaan palkitaan Aalto-yliopiston professuurilla.
Mä huomasin koronan alkaessa, että peittäminen kiihottaa mua. Tuli tuosta työmiehen kamppeita kuvailevasta tekstistä mieleen. Aluksi se oli vain sitä että ihmettelin miksi minua niin kutittelee ja hivelee ihan tavallinen kaupassakäynti, kun kaikkien kasvot olivat peitetyt. Vieläpä talvella, jolloin useimmilla oli vielä pipot ja paksut vaatteet päällä. Ihmiset silmäilivät toisiaan jotenkin eri tavalla, kun oli uusi outo tilanne ja silmäpeliäkin uskalsi maskin takaa kenties hieman rohkeammin pelata.
Aloin kotona mennä peilin eteen kasvomaski naamalla että vain silmät näkyy, sitten lisätä vaatetta niin paljon että lopulta olin peitetty aivan sormenpäistä varpaisiin hiukset mukaan lukien ja vain silmät näkyy. Tähän alkoi liittyä mielikuvitusleikki jossa peitän itseni makuuhuoneessa suljetun oven takana. Valitsen vaatekaapistani kaikkein kaunempia ja hienoimpia vaatteita mitä minulla on, kaikki mustan sävyssä, laitoan käsiini pitkävartiset satiinihansikkaat ja pukeudun melko juhlallisestikin. Tykkään onneksi käyttää hameita, joten niistäkin löytyy paljon valinnanvaraa. Valitsen nilkkapituisen hameen jonka alle puen reisiin asti pitkät sukat. Pikkuhousuja en pue ollenkaan. Kontrasti paljaan alapään ja muuten täysin peitetyn kehon välillä kiihottaa. Lisäksi peitetyt kasvot melko raskaissa pukeissa tuovat oman lisäulottuvuuden, kun hengittäminen ei olekaan niin helppoa. Joskus laitan maskin tilalta jotain muuta kangasta kasvojen peitoksi (enkä käytä mitään rumaa vaaleansinistä hammaslääkärin maskia muutenkaan).
Vasta täysin peitettynä astun eteiseen/väliaulaan, jonka kuvittelen vilisevän ihmisiä jotka uteliaina katsovat minua haluten tietää mitä kaiken alla on piilossa. Kaikki nämä mielikuvitusihmiset tietävät minun olevan menossa sinne minne olen ja tekemään sitä mitä menen tekemään. Kävelen hitaasti ja arvokkaasti nauttien joka sekunnista. Olohuoneen kuvittelen olevani jokin temppeli tai muu rituaalipaikka, minne on pääsy vain harvoilla ja valituilla. Asetun peilin eteen ja kuvittelen kuinka minua aletaan valmistella tulevaan rituaaliin. Sivelen ja hivelen vartaloani vaatteiden päältä satiinihanskoilla ja kuvittelen sen alastomuuden, mitä en voi nähdä. Lopulta asetun peilin eteen istumaan, nostan helmaa hitaasti ja levitän jalkani paljastaen peilille kaikkein pyhimpäni joka on täysin avonainen ja paljas. Ja sitten masturboin todella nautinnollisesti kuvitellen sitä rituaalia, joka on meneillään.
Joten voisi sanoa, että korona toi jotain hyvääkin minun elämääni, nimittäin en ennen sitä todellakaan tajunnut että minulla on tällainen fetissi. En ole mistään ikinä saanut samanlaista mielihyvää kuin siitä, kun puen niitä "rituaalivaatteita" päälleni. Tuntuu ihanalta, että minulla on jotain omaa ja yksityistä joka kuuluu vain minulle ja jonka parissa saan nauttia aivan eri tavalla kuin minkään muun asian parissa.
Lisäys edelliseen että tosiaan kuvittelen että siellä makuuhuoneessa on toisia naisia jotka valmistavat minua siihen rituaaliin ja pukevat minua. Ja kun astun eteiseen, olen usein laittanut läpikuultavan huivin kasvojeni peitoksi kokonaan niin että silmäni näkyvät vain sen tai joidenkin hapsujen takaa. Että olen täysin kielletty ja "out of bounds". Ja vasta olohuoneessa saatan riisua tuon harson/hapsut ja paljastaa silmäni "röyhkeästi". Laitan usein kynttilöitä ja joskus jotain ambient-musiikkiakin soimaan sinne "temppeliin".
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin koronan alkaessa, että peittäminen kiihottaa mua. Tuli tuosta työmiehen kamppeita kuvailevasta tekstistä mieleen. Aluksi se oli vain sitä että ihmettelin miksi minua niin kutittelee ja hivelee ihan tavallinen kaupassakäynti, kun kaikkien kasvot olivat peitetyt. Vieläpä talvella, jolloin useimmilla oli vielä pipot ja paksut vaatteet päällä. Ihmiset silmäilivät toisiaan jotenkin eri tavalla, kun oli uusi outo tilanne ja silmäpeliäkin uskalsi maskin takaa kenties hieman rohkeammin pelata.
Aloin kotona mennä peilin eteen kasvomaski naamalla että vain silmät näkyy, sitten lisätä vaatetta niin paljon että lopulta olin peitetty aivan sormenpäistä varpaisiin hiukset mukaan lukien ja vain silmät näkyy. Tähän alkoi liittyä mielikuvitusleikki jossa peitän itseni makuuhuoneessa suljetun oven takana. Valitsen vaatekaapistani kaikkein kaunempia ja hienoimpia vaatteita mitä minulla on, kaikki mustan sävyssä, laitoan käsiini pitkävartiset satiinihansikkaat ja pukeudun melko juhlallisestikin. Tykkään onneksi käyttää hameita, joten niistäkin löytyy paljon valinnanvaraa. Valitsen nilkkapituisen hameen jonka alle puen reisiin asti pitkät sukat. Pikkuhousuja en pue ollenkaan. Kontrasti paljaan alapään ja muuten täysin peitetyn kehon välillä kiihottaa. Lisäksi peitetyt kasvot melko raskaissa pukeissa tuovat oman lisäulottuvuuden, kun hengittäminen ei olekaan niin helppoa. Joskus laitan maskin tilalta jotain muuta kangasta kasvojen peitoksi (enkä käytä mitään rumaa vaaleansinistä hammaslääkärin maskia muutenkaan).
Vasta täysin peitettynä astun eteiseen/väliaulaan, jonka kuvittelen vilisevän ihmisiä jotka uteliaina katsovat minua haluten tietää mitä kaiken alla on piilossa. Kaikki nämä mielikuvitusihmiset tietävät minun olevan menossa sinne minne olen ja tekemään sitä mitä menen tekemään. Kävelen hitaasti ja arvokkaasti nauttien joka sekunnista. Olohuoneen kuvittelen olevani jokin temppeli tai muu rituaalipaikka, minne on pääsy vain harvoilla ja valituilla. Asetun peilin eteen ja kuvittelen kuinka minua aletaan valmistella tulevaan rituaaliin. Sivelen ja hivelen vartaloani vaatteiden päältä satiinihanskoilla ja kuvittelen sen alastomuuden, mitä en voi nähdä. Lopulta asetun peilin eteen istumaan, nostan helmaa hitaasti ja levitän jalkani paljastaen peilille kaikkein pyhimpäni joka on täysin avonainen ja paljas. Ja sitten masturboin todella nautinnollisesti kuvitellen sitä rituaalia, joka on meneillään.
Joten voisi sanoa, että korona toi jotain hyvääkin minun elämääni, nimittäin en ennen sitä todellakaan tajunnut että minulla on tällainen fetissi. En ole mistään ikinä saanut samanlaista mielihyvää kuin siitä, kun puen niitä "rituaalivaatteita" päälleni. Tuntuu ihanalta, että minulla on jotain omaa ja yksityistä joka kuuluu vain minulle ja jonka parissa saan nauttia aivan eri tavalla kuin minkään muun asian parissa.
Vau! Mukava kuulla, että jollain naisella on vastaava toisin päin kuin minulla.
Se, että nainen peittää henkilöllisyytensä, ja etenkin Islamilaisten naisten käyttämä Niqab-huntu, joka jättää vapaaksi vain silmien alueen, vetoaa seksualisuuteeni. Myös mm. kommandopipo, kasvomaski ja vaikkapa se, että talvipakkasilla vetää huivin kasvojen eteen niin, että vain silmien alue näkyy, ovat ns. miellyttävää nähtävää.
Tuossa vetoaa minuun juuri tuo henkinen etäisyys ja viesti siitä, että haluaa olla koskematon. Lisäksi usein syntyy eräänlainen valta-asetelma kun nainen saa nähdä kasvoni ja henkilöllisyyteni, mittailla silmillä muotojani ja niin edelleen, mutta itse en voi tehdä vastaavaa, en ainakaan samassa mittakaavassa. Ja, kuten mainitsit, siellä peitetyn ulkokuoren alla on kuitenkin ihan normaali ihminen, jolla on omat inhimilliset, kuten seksuaaliset, tarpeensa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mukava kuulla, että jollain naisella on vastaava toisin päin kuin minulla.
Se, että nainen peittää henkilöllisyytensä, ja etenkin Islamilaisten naisten käyttämä Niqab-huntu, joka jättää vapaaksi vain silmien alueen, vetoaa seksualisuuteeni. Myös mm. kommandopipo, kasvomaski ja vaikkapa se, että talvipakkasilla vetää huivin kasvojen eteen niin, että vain silmien alue näkyy, ovat ns. miellyttävää nähtävää.
Tuossa vetoaa minuun juuri tuo henkinen etäisyys ja viesti siitä, että haluaa olla koskematon. Lisäksi usein syntyy eräänlainen valta-asetelma kun nainen saa nähdä kasvoni ja henkilöllisyyteni, mittailla silmillä muotojani ja niin edelleen, mutta itse en voi tehdä vastaavaa, en ainakaan samassa mittakaavassa. Ja, kuten mainitsit, siellä peitetyn ulkokuoren alla on kuitenkin ihan normaali ihminen, jolla on omat inhimilliset, kuten seksuaaliset, tarpeensa.
M35
Joo jotain valta-asetelmaa siihen tavallaan liittyy minunkin mielestä, kun mietin vaikkapa ihan tavallisia kasvomaskeja tai muuta julkisella paikalla tapahtuvaa peittämistä. Omassa pienessä päässäni siis, tuskin joka Irmeli fiilistelee samaa :D Tykkään kyllä muutenkin pukeutua peittävästi pitkiin hihoihin ja poolokauluksiin ym. mutta kuitenkin niin että aavistus kauniista vartalostani käy ilmi (esim. vyötärö). Että jotain ihanaa ois, etpä arvaa mitä ;) Jotenkin koen tosi tylsäksi sen, jos kaikki on jo paljastettuna ja esillä. Mielikuvitukselle ei jää tilaa. Muutenkin ihan tavallisissakin seksipuuhissa yksi parhaista asioista on se, kun mies alkaa riisua minua. Minusta myös mies on usein seksikkäimmillään täysissä pukeissa, kun kaikki ihana on vielä edessä ja "karkkipaperi" avaamatta.
t: lainaamasi
En ole löytänyt mistään,
Mutta olen pitänyt normi sadetakkia, housuja ja suht pitkävartisia kumihanskoja sadetakin hihan varren päälle vedettynä