Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin "fetissisi"? Ei provoille!

Vierailija
21.09.2012 |

Mikä on mielestäsi erikoisin / epätavallisin / oudoin asia, mikä aiheuttaa sinussa (tai miksei puolisossasikin, näitäkin voi mainita) seksuaalista halua?

En tarkoita, että pidät seksikkäänä, vaan että ihan oikeasti kiihottaa.

Jos tänne tulee edes muutama kunnollinen vastaus, uskaltaudun kertomaan omani ja vähän enemmänkin viime yöstä :-)

Kommentit (306)

Vierailija
221/306 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camel toe. Voi helvetti sentään, kun ihan väkisin lipsuu katse naisten jalkoväleihin aina vaan. Aivan mielettömän kiimaista katsella kun joku oikein tiukoissa vetimissä kulkee ja pimppa pullottaa selvästi kankaan alta. Haastavia tilanteita usein vaikka uimarannoilla kun niukoissa bikineissä naiset kulkevat / pyllistelevät pyyhkeitään asetellen. 

Vierailija
222/306 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camel toe. Voi helvetti sentään, kun ihan väkisin lipsuu katse naisten jalkoväleihin aina vaan. Aivan mielettömän kiimaista katsella kun joku oikein tiukoissa vetimissä kulkee ja pimppa pullottaa selvästi kankaan alta. Haastavia tilanteita usein vaikka uimarannoilla kun niukoissa bikineissä naiset kulkevat / pyllistelevät pyyhkeitään asetellen. 

Tässä ketjussa olettaisi että omituisimmat fetissit eivät ole tyyliin ”cameltoen tirkistely”

Pystytte parempaan!

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/306 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin miehelleni n vuosi sitten tai oikeastaan jättäydyin tahallani kiinni, kun en uskaltanut omasta mieltäni jo aikoja kalvaneesta fetissistäni kertoa. Kiihotun spermasta ja vähän alisteisesta asemasta. Jätin koneen näytölle auki 'vahingossa' katselemani bukkake videon, jossa useampi mies masturboi polvillaan olevan naisen kasvoille. Kiihottaa kunnolla se miehekäs vähän naista alistava tilanne, jossa upeasti seisovat kullit vähän kuin uhkaavat naista. Etenkin se sperma ja miesten laukeaminen on se juttu joka pyörii mielessä useasti.

Juttelimme tästä ja mieheni sanoi, ettei ole syytä nolostella. 

Pienimuotoisesti olemme tämän pariin kertaan toteuttaneetkin parin luottoystävänsä kanssa, mutta minua kiehtoisi ihan tuntemattomat miehet vielä enemmän. 

Vierailija
224/306 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä viestistä muistui mieleen että tuohan on minunkin fetissini: ruiskuttaa iso lasti pikkuhousujen haaroihin lammikoksi ja antaa ne takaisin tyttöystävälle joka pitää niitä tiukkojen farkkujen alla koko päivän.

Vierailija
225/306 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä oikein karskin ja vähän tylynoloiset poliisit tai jotkut vartijat aseineen kiihottaa. Niitä näkee enimmäkseen ulkomailla vaikka lentokentillä tms. Polvet vetää veteläksi ja se tyhmänoloinen tuijotus varmaan itselläni, jos sellaiselle joutuu puhumaan jossain tarkastuksissa. Jotenkin se yhdistelmä niistä kaikista aseistuksista ja työunvormusta tekee sen minulle. Kiihotun ihan fyysisestikin siitä.

nainen siis olen.

Vierailija
226/306 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa olettaisi että omituisimmat fetissit eivät ole tyyliin ”cameltoen tirkistely”

Yhden määritelmän mukaan tuo helpottaa samaistumaan kuurojen asemaan.

Näkee kun huulet liikkuvat mutta mitään ei kuulu.

Vierailija
227/306 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä viestistä muistui mieleen että tuohan on minunkin fetissini: ruiskuttaa iso lasti pikkuhousujen haaroihin lammikoksi ja antaa ne takaisin tyttöystävälle joka pitää niitä tiukkojen farkkujen alla koko päivän.

En käytä hormonaalista ehkäisyä eikä minua ole steriloitukaan ja tiedän, että en uskaltaisi pitää tuolla tavalla "esikäsiteltyjä" pikkuhousuja (en suunnittele vauvan hankintaa). 

Tiedostan kyllä, että tuskin ne siittiöt jaksavat uida kohteeseensa tuolta asti, mutta...

...nehän ovat vähän niin kuin lämpöhakuisia ohjuksia ja jopa viikon jaksavat sinnikkäästi yrittää...

Mistäpä sen tietää jos juuri siinä sinun satsissasi onkin joku teräskunnossa oleva supersankari, joka limakalvokosketukseen päästyään ei vain suostu luovuttamaan ennen kuin saa puskettua itsensä munasoluuni.

Erinomainen fetissi kyllä, kieltämättä. Ja osaan jopa samaistua tuohon.* 

On vain itselleni liian hurja toteutettavaksi. 

* Olen sen verran p*rvertitär, että toisinpäin kävisi... joko feikkispekulla (cum lube) ja sellaisella täytettävällä strap on dildolla tai sitten käyttäisin sinun omaa tuotettasi sinuun ja kuvittelisin "siittäväni" sinut. Tämä minulle turvallinen versio sopii myös oikein hyvin tähän "omituiset fetissit" -ketjuun. 

:D

Vierailija
228/306 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat ja kumihanskat naisella, sitten vaan on mielikuvitus rajana 😍

Vierailija
229/306 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadeasut ja kumihanskat kädessä kiihottaaa valtavasti

Itsellä tai toisen päällä

Vierailija
230/306 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastetaan nyt sitten vaikka ehkä alapeukkua tulee..

Minulla ehkä pervoin fetissi on vessana oleminen naiselle/naisille. Ei nyt ihan mille tahansa naiselle kuitenkaan.

Vierailija
231/306 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkka fetissi

Vierailija
232/306 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin hoidettu naisen kantapää

sandaalissa korkkarissa paljain jaloin

kirkkaan punaiseksi lakatut varpaan kynnet

marketissa mukava kävellä kärryjä työntäen ja näitä katsellen

sitten kotiin ja "kädelle"....

Vierailija
233/306 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikuurina miehille ;)

Vierailija
234/306 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa, jolla naapurit katsoo mua äänekkäiden öiden jälkeen. Häpeän tunne sekoittuu kiihottumiseen. Vielä kiihottavampaa olisi antaa vakkarin ottaa mut julkisesti naapureiden katsellessa.

Vierailija
235/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kumikamppeita löytyy? Osaatko kertoa mistä löytyisi kumille tuoksuvia aikuisten sadeasuja?

Vierailija
236/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä enemmän fantasian puolelle, mutta: alistaa joku ulkoisesti kaunis mutta mielipiteiltään täysi idiootti anti-lbtg nainen seksilelukseni ja pakottaa hänet nuolemaan pilluani ja työntämään kielensä pyllyyni. Omituinen siksi, että en muuten tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa naisiin.

Vierailija
237/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka hansikkaat ja varsinkin paksut talvi nahkarukkaset naisen kädessä on minun fetissi.

Vierailija
238/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Olen sen verran p*rvertitär, että toisinpäin kävisi... joko feikkispekulla (cum lube) ja sellaisella täytettävällä strap on dildolla tai sitten käyttäisin sinun omaa tuotettasi sinuun ja kuvittelisin "siittäväni" sinut. Tämä minulle turvallinen versio sopii myös oikein hyvin tähän "omituiset fetissit" -ketjuun. 

:D

No uh-huh, johan oletkin Nainen ;) Ymmärsinkö tuon siis ihan oikein, että haluaisit naida sträpillä miestäsi joka sekin on jo tosi kiimaista menoa mutta että haluaisit myös "siittää" hänet eli että se sträppi ruiskuttaisi "kamaa" miehesi pebaan kun häntä nait? Toihan se vasta kiimaista olisikin =)

Vierailija
239/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu "pakottaa" naista käyttämään sähköistä kauko-ohjattavaa (äänetöntä) suristinta pikkareissaan julkisesti. Ja minulla säädin. Kaikki tähän liittyvä.

Vierailija
240/306 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä enemmän fantasian puolelle, mutta: alistaa joku ulkoisesti kaunis mutta mielipiteiltään täysi idiootti anti-lbtg nainen seksilelukseni ja pakottaa hänet nuolemaan pilluani ja työntämään kielensä pyllyyni. Omituinen siksi, että en muuten tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa naisiin.

Hassu yhteensattuma. Minulla oli juuri kuvaamasi kaltainen tyttöystävä joka kuitenkin kiihottui kevyestä alistetuksi tai nöyryytetyksi tulemisesta.

Kiihotuin sellaisesta ajatuksesta että minulla olisi naispuolinen ystävä (bi/lesbo) jonka kanssa istuisimme iltaa jotain eroottista leffaa katsoen ja minun tyttöystäväni olisi sidottu parisänkyyn haarat levällään jossa tämä bi saisi käydä käyttämässä sitä hyväkseen monta kertaa illan tai koko viikonlopun aikana.

Bi siksi että voisin panna sitä puuttessa pidetyn tyttöystävän naaman päällä ja se joutusi nuolemaan kummankin elimet puhtaaksi joka yhdynnän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme