Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistin sitten AV:n innoittamana kaikki rintaliivit uusiksi:

Vierailija
08.04.2010 |

luulin olevani kokoa 80C, mutta tänään alusvaateliikkeessä selvisi, että todellinen koko onkin 75D. Ostin samalla useammat liivit ja heivasin vaatekaapista vääränkokoiset pois. Tuntuu ja näyttää miljoona kertaa paremmalta kuin ennen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti mittasi 85C.

Vierailija
2/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla naisilla on selvästi isommat rinnat kuin minulla, niin miksi liikkeissä koot loppuvat usein tuohon D-kuppiin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee siis vähän enemmänkin yli ton D kupin, tarviin K kupit ja niitä kun ei suomesta saa edes liikkeeseen tilaamalla. Tilaan netistä suoraan. Ois tosin kiva joskus ihan oikeesti kokeilla niitä ennen kun ostaa ja sit palauttaa jos ei istukaan jne.

Vierailija
5/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla naisilla on selvästi isommat rinnat kuin minulla, niin miksi liikkeissä koot loppuvat usein tuohon D-kuppiin?

ap

Jos ostaisivat oikeaa kokoaan, olis tavallisissa kaupoissakin yllinkyllin D:tä ja E:tä ainakin, myös pienellä ympäryksellä.

Vierailija
6/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Change on mukava ketju, jonka liikkeistä olen aina saanut hyvää palvelua. Hinatkin ovat mielestäni kohtuulliset. Kun on kerran pari käynyt oikeassa liivikaupassa, ei tule edes mieleen koluta mitään Lindexien hyllyjä. Ei niin, että niistä meikäläisen kokoja juuri löytyisikään (75E).

Vierailija
7/11 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen 80c ja nykyinen 75d!

Ja kyllä huomaa eron. Harmi vain, että 75d on jo sellainen koko, että esim. Lindexistä tai muista halpakaupoista ei tahdo sitä aina löytyä.

Vierailija
8/11 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen 80c ja nykyinen 75d!

Ja kyllä huomaa eron. Harmi vain, että 75d on jo sellainen koko, että esim. Lindexistä tai muista halpakaupoista ei tahdo sitä aina löytyä.

Mä olen 70A-B enkä löydä minäkään.

Vierailija
9/11 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en löydä liikkeistä, netistä olen tilannut. Koko on 75H

Vierailija
10/11 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin sitten kerrankin käydä ostamassa liivit ihan erikoisliikkeestä. Siinä hypistelin tuota em. kokoa kun myyjä tuli viereen ja sano että tuo on sulle ihan väärä koko. Anto mulle koon 70D liivit ja sano että koita noita. Ne oli just hyvät, paremmat ku mitkään aiemmin. Myyjän pitää olla kyllä todellinen asiantuntija, koska mulla oli toppatakki päällä =)

Vierailija
11/11 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hyllyissä oli suurin osa 80 ja siitä ylöspäin olevia kokoja. Minäkin luulin olevani ympärysmitalta tuota kokoa. En voi uskoa, että kauhean monella naisella ympärysmitta olisi oikeasti niin suuri. Onkohan tämä väärän rintaliivikoon valitseminen nimenomaan suomalaisnaisten ongelma vai laajemminkin?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä