Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksan 20% veroja ja silti en saa koskaan palautuksia

Vierailija
08.04.2010 |

Saan jotain 1500e/kk.

Ei ole reilua että tuolla joku sai 700e palautuksia vaikka takuulla tienaa enemmän kuin minä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat palautuksia niin nosta veroprosenttiasi vaikka yhdellä pykälällä.

ymmärrätkö mitä veronpalautus tarkoittaa? ei se ole mikään ilmainen bonus valtiolta vaan sitä, että joku on maksanut liikaa veroja.

Vierailija
2/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veroprosentti korkeempi ku sulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotukseen ihan yleisesti, veroprosentin muodostumiseen jne. Ei se ole edes mitään salatiedettä loppujen lopuksi, eikä todellakaan mitään epäreilua hommaa.

Vierailija
4/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini teki hakemuksen saadakseen työmatkakulut verovähennyksiin (siis omalla autolla). Ei mennyt läpi. Samassa työpaikassa käyvä ihminen joka asuu kahden sadan metrin päässä kaveristani taasen sai.

Vierailija
5/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini teki hakemuksen saadakseen työmatkakulut verovähennyksiin (siis omalla autolla). Ei mennyt läpi. Samassa työpaikassa käyvä ihminen joka asuu kahden sadan metrin päässä kaveristani taasen sai.

Vierailija
6/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan 5000 euron kuukausituloistani 30 % veroa. Naapurin ämmä maksaa jostain 2000 euron tuloistaan 17 %. Miksei meillä molemmilla ole sama veroprosentti, jolloin minä joka tapauksessa maksaisin euroina huomattavasti enemmän kuin naapurin ämmä? Minä teen enemmän töitä, naapurin ämmä nostaa enemmän yhteiskunnan tukia.

Vierailija
8/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa enemmän veroja. Nosta sitä veroprosenttiasi. Oletko edes koskaan laskettanut prosenttiasi kohdalleen vai antanut vaan olla sen joka automaattisesti sulle on langetettu?

Loppujen lopuksi maksat kuitenkin ihan saman määrän veroa, riippumatta siitä maksatko sen jo palkasta vai mätkyinä/palautuksina.

Vierailija
9/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat asuvat samassa kunnassa. Samat työajat, samat bussiyhteydet. Kertokaahan.

Vierailija
10/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan 5000 euron kuukausituloistani 30 % veroa. Naapurin ämmä maksaa jostain 2000 euron tuloistaan 17 %. Miksei meillä molemmilla ole sama veroprosentti, jolloin minä joka tapauksessa maksaisin euroina huomattavasti enemmän kuin naapurin ämmä? Minä teen enemmän töitä, naapurin ämmä nostaa enemmän yhteiskunnan tukia.

mitä tukia se naapurin ämmä nostaa jos tulot ovat 2000?

Vierailija
11/12 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naapurin ämmä" tuskin nostaa 2000 euron tuloilla mitään tukia. Sellainen palkka nähdään joa varsin hyväksi, jolloin tukien saaminen on melko epätodennäköistä.

Vierailija
12/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä maksan 5000 euron kuukausituloistani 30 % veroa. Naapurin ämmä maksaa jostain 2000 euron tuloistaan 17 %. Miksei meillä molemmilla ole sama veroprosentti, jolloin minä joka tapauksessa maksaisin euroina huomattavasti enemmän kuin naapurin ämmä? Minä teen enemmän töitä, naapurin ämmä nostaa enemmän yhteiskunnan tukia."

höpö, höpö! tekstisi on niin junttimaista ettei koulutuksellasi varmaan tienaa edes sitä 2000 euroa kuussa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme