perustelut miksi vaimolle ei saa antaa luunappeja ja tukkapöllyä?
Tai vaikka hujauttaa nyrkillä jos todella haluaa painottaa jotain asiaa?
Kommentit (11)
juoksisin ympäri kämppää avonainen tussi kädessä kiljuen ja vetelisin viivoja seinille, tai jos mä piruuttani ottaisin jauhoja kaapista ja hieroisin niitä mattoon maidon kera, tai jos juoksisin tielle aina kun auto on tulossa, niin suuri toiveeni olisi, että mies tulisi ja nappaisi tukasta kiinni jotta lopettaisin.
jutella vieraiden miesten kanssa.
Eikä lähteä ulos ilman lupaa, ties mitä voi sattua.
Miehen tehtävä perheenpäänä on suojella heikompaa astiaa. Vaimo ei aina ymmärrä omaa parastaan.
En kannata luunappien ja tukkapöllyjen antamista, mutta minusta on vaan niin tyhmää verrata lapsia ja aikuisia näissä jutuissa.
Pari kasvatusaiheista opasta jo raskausaikana olisi varmasti tehnyt terää.
En kannata luunappien ja tukkapöllyjen antamista, mutta minusta on vaan niin tyhmää verrata lapsia ja aikuisia näissä jutuissa.
Ovatko lapset mielestäsi jotenkin vähempiarvoisia ihmisinä?
ja jos vaimo on niinkuin minä mustan vyön taekwondon taitaja sekä aika pahuksen hyvä kokki voin myös tehdä ihanat korvasienimuhennokset... mieti sitä.
juoksisin ympäri kämppää avonainen tussi kädessä kiljuen ja vetelisin viivoja seinille, tai jos mä piruuttani ottaisin jauhoja kaapista ja hieroisin niitä mattoon maidon kera, tai jos juoksisin tielle aina kun auto on tulossa, niin suuri toiveeni olisi, että mies tulisi ja nappaisi tukasta kiinni jotta lopettaisin.
Niin missä sinä olet silloin? Etkö vahdi lastesi perään?
Lapsesi ei ole ongelma, vaan sinä itse.
Toi oli hyvä!!
Toi oli hyvä!!
Nähtävästi siinä ei ole tukistamiset sitten kuitenkaan auttaneet, kun tollanen kauhukakara on onnistuttu kasvattamaan.
Toi oli hyvä!!
Nähtävästi siinä ei ole tukistamiset sitten kuitenkaan auttaneet, kun tollanen kauhukakara on onnistuttu kasvattamaan.
Elli Etikka on hyvä ja menee nukkumaan nyt. Aamulla tulee taas kahvia.
t. Viisas aikuinen
tottakai saa antaa!! Mite se vaimo muute oppii :OO ??!