Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun nuolenta

Vierailija
29.07.2010 |

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joka sanoo että nuolee yhtäjaksoa yli 15min. valehtelee, ei kestä kunto kielessä lipsuttaa niin kauaa aikaa.

- - - -

Paras seksimuisto nuorudesta on, kun ensimmäisillä kadiksissa olleen o:n anatomiapohjaisella etsintäretkellä viimein päädyin oikeille haminoille. Kuinkas ollakaan, mieljohteesta kosketin pientä nypyrää 'siellä' kielen kärjellä ja vaikutus oli kuin sähköiskulla!

- Oikea paikka siis löytyi silloin käsitöitä varten vaan ja ei sillä kertaa sen enempää, sillä tyylilajilla. Joskus, joskus myöhemmin palasin samoille huudeille ja jatkoin siitä mihin olin aikaisemmin päässyt. Hyvin, hyvin varovasti kielen kärjellä sai kiusaten vietyä äärirajoille lukuisia, lukuisia kertoja; ja ei taatusti se vartti riitänyt. Kun lopulta en heivanntkaan ja jännitys kiristyi ja kirstyi, sen raivokkuus lopulta lähes nakkasi sm-tason kuulantyöntäjän eli meikun kapeasta punkasta...

Mainittakoon että sen ekan tyttöystävän kanssa harjoiteltiin pitkään, lähes vuoden kaikea muuta mukavaa ennenkuin hän hän hankki e-pillerit ja siirryttiin 'seuraavaan asteeseen'. Jälkeen olen saanut kuulla muilta, että 'osaan pitää hyvänä' ja veikkaan että perusharjoittelu ihan ensialkuun on pohjana tälle.

Vierailija
182/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies joka nuolee tosi pitkään VOIN ANTAA KOKEEKSI PUOLENTUNNIN NUOLENNAN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä olla nuoltavana. Jos se olisi kumppanin ihan lempparijuttu niin voisin hänen mieliksi suostua ja yrittää sietää. Tykkään kyllä antaa suuseksiä eli tajuan mikä siinä voisi kiihottaa, on vaan tosi ärsyttävän tuntuista ja orgasmia en halua saada niin. En tiedä onko joku aistiyliherkkyyshomma, panosta ja kunnon sormetuksesta tykkään kyllä ja saan helposti niissä

Vierailija
184/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, että masentaa nää tekstit....itse en ole saanut 7 vuoteen kuin muutaman hassun kerran...miestäni ei tunnu seksi kiinnostavan...seksiä on ehkä kerran kuussa tai sitten kerran kolmessa kuussa....kaiken mahdollisen olen yrittänyt...itse jaksoin pari vuotta ottaa mieheltä suuihin,. mutta kun en itse saanut koskaan mitään, niin lopetin....välillä tekisi mieli pettää, saisi nauttia seksistä oikein kunnolla, ennen ku tässä vanhenee ja húomaa eläneensä elämän ilman seksiä. "30 v"

Ollaan oltu yhdessä 3,5 vuotta, josta viimeiset puolitoista täysin ilman seksiä. En vaan kuulemma innosta miestäni. Todella surku on, ja olen pohtinut ehdottavani, että kumpikin saa käydä vieraissa.

Jos tilanne on noin huono noin lyhyen suhteen jälkeen niin eroa heti, kun vain mahdollista.

Miestäsi ei tule seksi enää kanssasi kiinnostamaan.

Uskon kyllä, että löydät sellaisen miehen ketä kiinnostaa.

Vierailija
185/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla nuoltavana, orgasmi on 100 % varma..harmi kun ei ole pitkään aikaan sitä saanut sinkkuuden vuoksi, enkä harrasta yhden yön juttuja. Tykkään myös antaa miehelle suuseksiä.

Vierailija
186/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pillunnuolemista yli kaiken ja voin sanoa sen, että olen mestari siinä, kun kokemusta on takuu varmasti yli sadasta operaatiosta.

Vierailija
187/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun mies nuolee mua! Siitä saa niin ihanan orgasmin... Hitaasti, nopeasti, kiusoitellen... Nostan lantiotani, pyöritän, oi, niin ihanaa!

N64

Vierailija
188/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkinä tai paremminkin esilämmittelynä menee.  Oletukseni on tällä hetkellä se, että jos nainen on jo vaihdevuodet ohittanut, niin sitä tärkeämpää näyttäis olevan. Varsinkin jos miehellä on paksu kalu, niin sillä saa naisen pimppin lihakset laajenemaan, niin ettei kalvo repeenny  tai ala sattua itse yhdynnssä. Eipä siinä mitään muuta niin hyvää konstia näytä olevan. 

Vierailija
189/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun mies nuolee mua! Siitä saa niin ihanan orgasmin... Hitaasti, nopeasti, kiusoitellen... Nostan lantiotani, pyöritän, oi, niin ihanaa!

N64

Otan käsillä kiinni pakaroista ja kieleni uppoaa sisään nuollen ihanan märkää pilluasi löytäen odottavan klitoriksen.

M.

Vierailija
190/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Otan käsillä kiinni pakaroista ja kieleni uppoaa sisään nuollen ihanan märkää pilluasi löytäen odottavan klitoriksen.

M.

Kukas tämä on?

191/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla ja nuolen. On kyllä todella surkeaa että jotkut eivät halua. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
192/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

M.

Kukas tämä on?

Mies jonka mielestä pillun nuolenta on tosi kiihoittavaa se on todella nautinnollista.

M.

Vierailija
193/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

M.

Kukas tämä on?

Mies jonka mielestä pillun nuolenta on tosi kiihoittavaa se on todella nautinnollista.

M.

Onko sulla joku, jolle saat sitä tehdä? Ihan "säännöllisesti"? Vaimo?

Vierailija
194/204 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

M.

Kukas tämä on?

M.

Onko sulla joku, jolle saat sitä tehdä? Ihan "säännöllisesti"? Vaimo?

Nautintoa se on mikä tuntuu hyvältä antaa naiselle ja itselle.

Vierailija
195/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikkinä tai paremminkin esilämmittelynä menee.  Oletukseni on tällä hetkellä se, että jos nainen on jo vaihdevuodet ohittanut, niin sitä tärkeämpää näyttäis olevan. Varsinkin jos miehellä on paksu kalu, niin sillä saa naisen pimppin lihakset laajenemaan, niin ettei kalvo repeenny  tai ala sattua itse yhdynnssä. Eipä siinä mitään muuta niin hyvää konstia näytä olevan. 

Kyllä nuolemisella on ihan sama vaikutus oli nainen 18v tai 67v.  Ei naisen pillun koko siitä välttämättä muutu yhtään. Toki nuorempa on elastisempi muutta nuoleminen on ihan yhtä pakolllista paksun ja ison kullin omistajalle, jos haluaa varmistaa naiselle nautinnollisen yhdynnän. Mitä esileikkeihin ja esilämmitykseen tulee, niin nainen päättää itse onko nuoleminen hänelle esileikkiä vaiko pääasiallinen nautinto seksissä. Vaimolleni nuoleminen ollut esileikkiä ja esilämmittelyä koska sai ja halusi saada vuosikymmeniä orgasminsa enimmäkseen  yhdynnöissä ja vain toisinaan sain nuolla orgasmiin asti. Nuoleminen taasen ollut pakolllista jo vuodesta -77, eikä vaimo ole halunnut seksiä  ilman sitä. Onneksi olen rakastanut pillun nuolemista yli kaiken ja välillä tuntunut, varsinkin orgasmiin asti nuoltua, että enemmän kuin yhdyntää. Omakin kiima ollut nykyisin  korkeimmillaan ja yhdyntä parhainta vaimon orgasmin kokemisen jälkeen. Kerran laskeskelin etten ole mitään intohimoista elämäntapaharrastustanikaan harrastanut niin paljon ja niin säännölllisesti kuin pillun nuolemista ja toki sen päättää yhdyntää. Viimeksi toissailtana.

196/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joka sanoo että nuolee yhtäjaksoa yli 15min. valehtelee, ei kestä kunto kielessä lipsuttaa niin kauaa aikaa.

Kannattaa ehkä tehdä muutakin kuin vain kielellä lipsuttaa, vaihdellen hellä rytmikäs imu klitorikselle, Laaja-alaisempaa hävyn suutelua samalla tarkkaillen naisen reaktioita. Helposti ja mielellään suuseksiä puolituntia tunnin antaa varsinkin jos tietää kyseisen asian johtavan kunnon kiireettömään rakasteluun himottavan himoitsevan naisen kanssa. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
197/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuolemisella on ihan sama vaikutus oli nainen 18v tai 67v.  Ei naisen pillun koko siitä välttämättä muutu yhtään. Toki nuorempa on elastisempi muutta nuoleminen on ihan yhtä pakolllista paksun ja ison kullin omistajalle, jos haluaa varmistaa naiselle nautinnollisen yhdynnän. Mitä esileikkeihin ja esilämmitykseen tulee, niin nainen päättää itse onko nuoleminen hänelle esileikkiä vaiko pääasiallinen nautinto seksissä. Vaimolleni nuoleminen ollut esileikkiä ja esilämmit

Vahingosta viisastuu ja kantapään kautta oppii Sinä olet onnistunut karikot kiertämään. Paljon onnea. 

Vierailija
198/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä.

Vierailija
199/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniottelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä tehdä muutakin kuin vain kielellä lipsuttaa, vaihdellen hellä rytmikäs imu klitorikselle, Laaja-alaisempaa hävyn suutelua samalla tarkkaillen naisen reaktioita. Helposti ja mielellään suuseksiä puolituntia tunnin antaa varsinkin jos tietää kyseisen asian johtavan kunnon kiireettömään rakasteluun himottavan himoitsevan naisen kanssa. 

Näin on. Nuoleminen kestää minkä kestää.Jos ei jaksa nuolla yli 15min niin on harjoituksen puutetta tai huono kunto. Jos ei nainen laukea pelkästä nuolemisesta kannattaa keskittyä pillun sisäiseen sormettamiseen ja avustaa sillä lisävaikutuksia 

Vierailija
200/204 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harvassa on oikeat kielimiehet. 

Kerrankin eräs mies etukäteen kehui, kuinka nuolee ilman kiirettä ja pitää hyvän aikaa rajalla ja saattelee orkkuun. Kuinkas kävikään liian kovaa ja lyhyen aikaa imutteli, ei antanut pehmeitä laaja-alaisia saatikka kunnon klitoriksen pyörittelyä. 

Toinen mies ei edes uskaltanut kieltään laittaa koko klitorikseen, vaikka kehuskeli myös. 

Vain pari kertaa olen oikeaa kielimiestä saanut joka on hellä, taitava, jatkaa tarpeeksi kauan nuolemista, keskittyy klitorikseen ja pillun sisälle, eikä harhaile esim takamuksessa joka on aika ällöttävää minusta. 

Liian kova liike kielellä vie halut jo alkuunsa, ja myös liiallinen innokkuus/kiire/kiireen tuntu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan