Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuttaisko vaihteeksi siitä, kumpiko on sille kotimuijalle parempi,

Vierailija
20.01.2009 |

Ei monikaan sovellu kotiäidiksi. Johan siinä taantuu, kun vain lasten kanssa touhuaa ja aikuiset kontaktitkin tulee vain lasten kautta. Lapsistahan vauva/lapsijumpissa ym. vain puhutaan. Niin tai netissä. Tämä osuu omaankin nilkkaan. ;) Onneksi pääsee taas kohta töihin ja lapsi aloittaa tarhassa. Huh huh!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä töissä ihmisten ilmoilla saamassa välillä vastakaikua omille ajatuksille,



vaiko olla kotona kunnes lapsi on 18 ja pyöritellä omia pikku ajatuksiaan päänsäsisällä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme