Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa hyviä potkulautoja? Mikä kannattaisi ostaa?

Vierailija
08.04.2010 |

VAi onko jossain myynnissä 2-pyöräisiä potkupyöriä, sellaisia tukevia, mitä näkee leikkipuistoissakin?

(Kyseessä kohta 6v lapsi)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yllä mainitsemat on kunnon lautoja. Gutz on paras merkki. samoja saa muuten Prismoista. mutta asun syrjässä niin verkkokauppa oli paras vaihtoehto!

Vierailija
2/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään märällä maalla pitäisi potkulle. Kuivalla asfaltilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme tyttarellemme kolmipyoraisen MiniMicro-potkulaudan, kun han oli 20 kuukautta ja vaihdoimme sen isompaan kolmipyoraiseen Microon, kun han taytti 4v.

Kolmipyorainen potkulauta (2 pyoraa edessa, 1 takana) on loistava apulavine tasapainon harjoittelussa ja silla paasee pienempikin lapsi nopeasti eteenpain. Nyt 4.5v tyttaremme treenaa jo rampilla teinipoikien seassa (BMX-kypara paassaan tottakai). Koskaan en ole nahnyt tarvetta ostaa kaksipyoraista potkulautaa, mutta potkupyoraa kaytimme jonkin aikaa ennen polkupyoraan siirtymista, ja uskon seka potkulautailun etta potkupyorailyn harjoittaneen tasapainoa niin, etta polkupyoraily sujui heti alussa ilman apupyoria.

Potkulauta on todella kateva kaupungilla ja ainakin nama Microt saa kasaan ja reppuun piiloon tarvittaessa. Kaytamme potkulautaa joka paiva, vuoden ympari. Minulla ja puolisollani on tapana kavella reippaasti eika meilla ole autoa, joten potkulauta on elitarkea tyttaremme pysymiseen mukana. Vielakin joskus tulee stoppi ja silloin taytyy vain pakata potkulauta pois ja nostaa lapsi olkapaille, mutta harvemmin tata enaa tapahtuu.

Vierailija
4/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyyriit :D microt..

Vierailija
5/18 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulaudat & pro rullalaudat

http://www.prostore.fi/rullalaudat-potkulaudat-131/

Ei muuta kun hae omasi ;)

Vierailija
6/18 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Mini Microa kasaan, jos sen haluaisi pakata mukaan esim. ulkomaille??

Vierailija
7/18 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini microssa ohjaustikku lähtee irti, eli siel juuressa on sellainen pikkuinen nappi/tappi jota painamalla tangon lukituksen saa auki

Vierailija
8/18 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset sille joka kehui prostorea, paketin mukaan tuli varaosia ja muutenkin on hyvin kestännyt tuolla 12v pojallani. Ei muuten ole kovin kevyessä käytössä ;)

Vierailija
9/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Gutz potkulaudat ovat oikein hyviä, pienille ne kolmipyöräiset ja isoimmille kaksipyöräiset! Itse ostin 5v tytölle kolmipyöräisen ja 8v tytölle kaksipyöräisen potkiksen. Tossa linkki http://www.prostore.fi/rullalaudat-potkulaudat-131/potkulaudat-132/

Vierailija
10/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle olen ostamassa kaksipyöräistä, jolla oikeasti voi harjoitella tasapainoa (osasi mennä sellaisena jo viime kesänä heti 2v täytettyään). Urheiluliikkeen myyjän mukaan sitä parempi (ainakin siis poikamme ikäiselle) mitä isommat pyörät.

Ja ne potkuttelupyörät on tarkoitettu ihan pienille, alkaen 2v. Vai onko niitä isompienkin koossa? Ne mitä itse katselin esim. Intersportin myymälässä olivat niin pieniä, että menevät taaperosta eteenpäin muutaman vuoden.

Vierailija
11/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoraja 80kg, eli aikuinenkin voi sillä potkutella.

Vierailija
12/18 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haussa sellainen potkulauta 8-vuotiaalle, jossa olisi paremmat kumiset pyörät, eikä siis selaisia kovia muovipyöriä.

Mistähän löytyisi?

Vierailija
13/18 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi isot pyörät ja hyvä kantavuus.

Meillä ei ole asfalttia ja siksi pitää hankkia uusi potkulauta mikä kulkee hiekkatiellä.

Niitä on kyllä tarjolla. En vain muista missä nettisivuilla sellaisen näin.

Vierailija
14/18 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Net Anttilan sivut. Maksaa 80 euroa. Isot pyörät ja hyvä kantavuus. 40 eurolla ei saa hyvää potkulautaa.

Turha ostaa halpaa, kun lapsi kasvaa, niin niillä ei tee mitään.

No toi gutz on tavis potkulauta ja sillä ei lykitä, kun asfaltilla ja muistaakseni niissä pienet pyörätkin.

Toki asfaltilla pärjää pienipyöräiselläkin.

T.18

Vierailija
15/18 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehdottaisun ihan tämmöstä perus lautaa http://www.shop.kickbike.com/product_catalog.php?c=63

Vierailija
16/18 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivut tais olla www.puky.de, pyöräliikkeestä ostettiin

Vierailija
17/18 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tällainen, kestänyt 10 vuotta käyttöä http://www.shop.kickbike.com/product_catalog.php?c=62

Vierailija
18/18 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä iha prismoissa ja sellatteis kaupoissa. mullakin on guts tops sportist se on kestäny vaikka oon tehny sillä temppuja ja hyppiny rampissa ja se on kestäny vielä paremmin kun oon pultittanu sen.mut ei saa jäädä sateeseen. mutta ei tarvi pultittaa jos ei tee temppui kestää se muutenki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme