Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulkoilua, kuinka paljon?

Vierailija
08.04.2010 |

kotiäidit, ulkoiletteko kaksi kertaa päivässä aina? kuinka kauan kerrallaan?

Minulla reilu 2- vuotias tyttö, ja ulkoilemme joka päivä sen kaksi kertaa, tunnista kahteen. Joskus on itsellä sellainen olo, varsinkin jos ulkona ei ole aikuista seuraa, ettei jaksaisi mennä... kuitenkin heti tulee todella huono omatunto jos en mene pihalle!

Miten teillä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän koiraa samalla ulkona joten osa ulkoiluajasta menee siinä kun lapsi istuu rattaista. Ulkona ollaan 2-4 tuntia päivittäin. Joskus jos on kerhoja tai muita menoja skippaan ton ulkoilun ilman omantunnontuskia, pääasia että lapsi on saanut touhuta jotain toisten lasten kanssa.

Alkutalvesta tässä pihassa ei ollut muita lapsia ja tylsäksi kävi. Silloin vein lapsen aina kilometrin päähän puistoon jossa lapsia on. Nyt kun pihalla on kaksikin samanikäistä taaperoa, aika kuluu kaikilla paljon mukavammin, ja lapset tykkää leikkiä yhdessä.

Ei mun mielestä ole mikään pakko ulkoilla, mutta meillä sekä minä että lapsi jaksetaan paremmin, kun päivän katkaisee yksi tai kaksi hetkeä jolloin lähdetään ulos asunnosta näkemään muita ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi lapsi ja pihalla vielä lähes aina muitakin äitejä lapsineen joten ulkoilu on mukavaa. Sisällä en jaksaisi koko päivää tai edes koko iltapäivää. Aamupäivän ulkoilusta harvoin luistetaan, iltapäivän ulkoilu jää jos on muuta menoa, ehkä 1-2xvk..viikonloppuisin ulkoillaan yleensä vain kerran mutta pitempään kun on muutakin puuhaa ja silloin ulkoilu tapahtuu harrastusten parissa tai pihatöitä tehden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme