Onko ujolla mitään mahdollisuutta tutustua miehiin?
Sinkkuus tulee jo korvista mutta olen niin ujo ja arka etten pysty lähestymään miehiä. Haluaisin kovasti naimisiin ja perustaa perheen mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Vinkkejä?
Kommentit (50)
Älä ainakaan karkuun juokse, jos joku lähestyy. Tinderissä on varmaan helppo tutustua. Kyllä sen huomaa nopeasti onko vain seksin perässä vain tosi tarkoituksella.
Tässä ohjeet:
1. Mene johonkin nettideittipalveluun
2. Valitse satojen yhteydenottojen joukosta mieluisin
Näin helppoa se on naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan karkuun juokse, jos joku lähestyy. Tinderissä on varmaan helppo tutustua. Kyllä sen huomaa nopeasti onko vain seksin perässä vain tosi tarkoituksella.
Ne on just niitä väktettäviä jotka lähestyy. karkuun vaan ja älä ainakaan naureskele niiden huonolle ns. huumorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on just niitä väktettäviä jotka lähestyy. karkuun vaan ja älä ainakaan naureskele niiden huonolle ns. huumorille.
Ja kun ne miehet, jotka eivät lähesty, ovat luultavasti ujoja ja juoksevat itse karkuun jos heitä lähestyy...
Kyllä te ujot vielä joskus, ehkä, kenties, saatatte tavata jonkun. 😎👍
Mene baariin juomaan muiden kanssa, kyllä se siitä lähtee.
Joku tulee kyllä, itse ei kannata tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet:
Sinähän se huonon vitsin murjaisit. Olen ollut yli kymmenen vuotta sinkkuna ja kukaan ei lähesty tai ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt baarissa enkä ole alkoholisti.
onko sulla esim imstagram tiliä? sielä voisi tehdä ainakin tuttavuutta neidin kanssa helposti.
Farmers Only. Istut loistavasti emännän hakusaitille. Laitat mekon päälle ja esittelet pakastekakkua. Ehdit mainiosti opetella leipomaan kotikokin ohjeilla. Ujous on tuolla hyve 😉
Vierailija kirjoitti:
onko sulla esim imstagram tiliä? sielä voisi tehdä ainakin tuttavuutta neidin kanssa helposti.
Oikeinkirjoitus...
Vierailija kirjoitti:
Ig löytyy mutta ei sielläkään kukaan lähesty eikä saa vastausta joihin olen ollut yhteyksissä.
Mitä sitten tapahtuisi jos mies lähestyisikin sinua? millaset fiilikset heräisi jos näin etukäteen miettisit? menisitkö ihan lukkoon?
Hanki ulkomaalainen mies. Muuta pois Suomesta. Tosimies lähestyy sinua itse, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Suomalaisen miehen takia ei kannata vaivautua.
IG profiili tähän tai muita kuvia, niin voin kertoa että onko mahiksia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt baarissa enkä ole alkoholisti.
Baarissa saa tilata myös vettä tai alkoholittomia juomia.
Nettideittailua voisit kokeilla. Kerro heti itsestäsi se että olet ujo, haluat tutustua rauhassa viestein aluksi ja et etsi seksiseuraa. Katso saatko millaisia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet:
Sinähän se huonon vitsin murjaisit. Olen ollut yli kymmenen vuotta sinkkuna ja kukaan ei lähesty tai ota yhteyttä.
Siis olet tehnyt nettideittiprofiileja eikä yksikään mies ole ottanut yhteyttä? Vakavissasi täysin taida olla et, sanoisi Yoda.
Odottele sitä miestä valkoisella ratsulla kyllä se sieltä tulee ja perustaa sun kanssa perheen ilman että ite teet mitään.