Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä ketään, kellä olisi monirakkulaiset munasarjat eli PCO??

Vierailija
08.04.2010 |

Olisin kysellyt, että onko teillä siihen jotain hoitoa olemassa?

Kärsimme lapsettomuudesta muutaman vuoden ja keskenmenojakin oli. Saimme kuitenkin kaksi lasta viimein kun lääkehoitona käytettiin metformiinia raskautumisaikeissa.

Nyt mietin, koska emme halua enää lapsia niin käytän ehkäisyä. Mutta minulla pco:n oireet on kuin oppikirjasta, paino nousee herkästi ja saa tehdä töitä tosissaan, että paino pysyisi, iho on huono ja karvankasvu on runsasta jne. Nyt mietinkin, että silloin kun söin metformiinia, paino pysyi hyvänä ja hoikistuinkin hieman, iho tuntui paremmalta jne. niin voikohan kyseistä lääkettä syödä muutenkin kun raskautumisaikeissa? Se kun on diabeteslääke ja diabetestä minulla taas ei ole.

Eli onko kenelläkään mitään lääkitystä siihen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole siihen lääkitystä.

monirakkulaiset munasarjat=pcos

Vierailija
2/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jopa 30 % hedelmällisessä iässä olevilla naisilla. Ne eivät välttämättä aiheuta mitään ongelmia. Mutta PCOS on jo ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metformiineja jäi 1 iso laatikko käyttämättä ja sen ajattelin syödä pois kun imetys päättyy. Puolitan tabletit ja lisään liikuntaa. Pitäisi helpottaa kilojen lähtemistä.

Vierailija
4/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että metformiineja syödessä minulla oli silloin kokonaisvaltaisesti paljon parempi olo. Niin ja tarkotin siis pcos.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme