Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö kyläpaikkaan räkäiset ja kipeät lapsenne?

Vierailija
08.04.2010 |

Kyllä taas hermostutti, kun ystäväni tuli kylään kahden räkäisen ja yskäisen lapsensa kanssa.. Aina näin miksi?

Meidän lapsilla on astmat ja flunssan saadessaan ovat erittäin vaikea hengitteisiä :(

Aina vähän väliä yriän sanoa ja kysellä ollaanhan teillä terveinä.. Mut ei siitä ei oo apua.

Itse en ikinä vie kipeitä lapsia mihinkään edes hoitoon en vie räkäsinä, no sen ymmärrän kyllä että töistä ei s-lomaa lapsen räkätaudin takia saa. Mutta vielä kyläilemään sitten sen päälle.

Niin ja itse olen yrittäjä jolloin tuo flunssasen lapsen kanssa kotiin jääminen on helpompaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat meidät silti kylään, jotkut eivät. Annan emännän päättää, jos siis omat lapset mielestäni kyläilykuntoisia. Enkä loukkaannu jos kieltäytyvät.

Minullakin yksi tuttu, joka tulee aina kipeiden lasten kanssa. Niiiin monet taudit on heiltä saatu. No, seurustelu heidän kanssaan onkin vähentynyt, nykyään pyydän heitä kylään noin puolet harvemmin kuin ennen. Että sen siitä saa jos ei ota muita huomioon.

Vierailija
2/3 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tietysti voi olla yskää vaikka koko talven, joten ymmärrän jos kyläilevät. Mutta jos räkäkin valuu niin ihan selvästi on vielä tarttuvassa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mullakin ystävä joka tulee räkänokkien kanssa kylään :(

Meillä on vielä vauva ja nämä räkänokat lismoo nuoleksii vauvan lelut... kiva sitten vierailun jälkeen pestä kaikki. Koskaan ei edes kysy voiko räkäisenä tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi