Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä nainen painaa vain 80 kg

Vierailija
07.04.2010 |

ja olla siis 177 cm pitkä (kuten jossain nettisivuilla sanottiin)

Tosi kaunis nainen on, ja siis minun mielestäni kaikkien ei tarvitsekaan olla hoikkia, mutta jotenkin mietityttää että musta toi nainen näyttää painavammalta kuvista päätellen..

Hänen painoindeksinsä on 25,5 ja mun on 26,4 (olen lyhyempi yli 10 cm ja hoikempi n. 10 kg) mutta mun mielestä mä en näytä noinkaan isolta, vaikka mäkin olen tollanen reitevä ja persevä. Vai lihottavatko valokuvat todella näin paljon ja luonnossa tuokin näyttäisi paljon hoikemmalta?

Kyse siis vuoden-parin takaisesta englannin missistä Chloe Marshallista (kelatkaa sivua alaspäin, näkyy kokovartalokuva)

http://www.dailymail.co.uk/news/article-540732/First-size-16-girl-reach…

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellut hänen painavan jopa hieman vähemmänkin. Itselläni on ystävä, joka on 170cm ja painaa 72kg ja kyllä hän näyttää pulleammalta kuin tuo tyttönen.

Vierailija
62/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän vielä mikään muodoton läski ole, vaikkakin tuhti. Naama ei tosin mielestäni ole kaunis, vaan näyttää sialta. Luulenkin, että hän on vain jonkinlainen "kiintiöpullukka" kisassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolta hoikempi ja painan 85 kg, tuo kuvan nainen painaa AINAKIN 110 kg.

Vierailija
64/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoindeksi on yli 25, ihminen on ylipainoinen, joka on terveysriski. Ja hoikallakin ihmisellä vyötärölihavuus on terveysriski.

Yli 30 painoindeksin omaavat ihmiset ovat indeksin mukaan jo sairaalloisen lihavia. Ei kannata huijata itseään, vaikka en mitään natsimeininkiä tai nipottamista kannatakaan.

Vierailija
65/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä ihan selkeästi painavammalta pituuteensa nähden. Jos pituus olisi esim 163cm, voisi olla rehellinen paino.

Vierailija
66/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kokoiset housut joissa hyvä olla ja sinä niin pienet että saat hädin tuskin ne kiinni, mutta pakko ottaa kun kokolappu mielyttää silmää.

yksi esimerkki tapaus siitä ettei paino määrää aina kokoa.

itse olen 165cm ja 80kg. Ystäväni on 172cm ja 75kg. Olimme yhdessä ostoksilla ja ostimme samanlaiset housut. Hän joutui ostamaan koon isommat kuin minä. mallista on paljon se kropan koko kiinni, ei painosta!

mahdollista. Meillä on kaverini kanssa melkein 10kg paino eroa ja olemme samanpituisia (tai hän on sentin pidempi). Minä painan sen 10kg enemmän ja hän on kokeillut joitain vaatteitani (hameita/housuja) eivätkä ne mahdu hänelle. Paitani tosin sopivat hänelle. Hänellä on enemmän reisiä ja peppua kuin minulla.

kaveri 172 ja 53 meille menee saman kokoiset housut eli 38 tai 40 farkuissa 30"

paidoissa ei voida verrata koska meillä on täysin erikokoiset rinnat

Olen itse 174cm pitkä eli melkein kaverisi pituinen ja painan 60kg.

Olen päärynä eli lantio ja reiteni ovat vartaloni suurin kohta. Silti oma farkkujen tuumakoko on 26. Kaverisi taitaa pitää isoista housuista jossa on väljyyttä. Sinä tiukoista?

Vierailija
67/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pyöreyttä lantiossa. Tosi kaunis.

Mutta selvästi ylipainoinen! En todellakaan kutsuisi "pieneksi pyöreydeksi lantiolla".

Vierailija
68/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhdissa kunnossa. Ei siis ilmeisesti ole urheillut eikä omaa lihasmassaa.

Moni urheilija voi olla jopa timissä kunnossa noilla kiloilla, ainakin siis verrattuna tuohon neiti löysyyteen.

Vierailija
69/69 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=A0PDoddWQOlQvkoAnUxd…

En kyllä ymmärrä mitä lisäarvoa tytön painon/pituuden tietäminen tuo. Painoi mitä painoi niin tuolta näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi