Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä nainen painaa vain 80 kg

Vierailija
07.04.2010 |

ja olla siis 177 cm pitkä (kuten jossain nettisivuilla sanottiin)

Tosi kaunis nainen on, ja siis minun mielestäni kaikkien ei tarvitsekaan olla hoikkia, mutta jotenkin mietityttää että musta toi nainen näyttää painavammalta kuvista päätellen..

Hänen painoindeksinsä on 25,5 ja mun on 26,4 (olen lyhyempi yli 10 cm ja hoikempi n. 10 kg) mutta mun mielestä mä en näytä noinkaan isolta, vaikka mäkin olen tollanen reitevä ja persevä. Vai lihottavatko valokuvat todella näin paljon ja luonnossa tuokin näyttäisi paljon hoikemmalta?

Kyse siis vuoden-parin takaisesta englannin missistä Chloe Marshallista (kelatkaa sivua alaspäin, näkyy kokovartalokuva)

http://www.dailymail.co.uk/news/article-540732/First-size-16-girl-reach…

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää ainakin bikineissä eikä läskiltä. Vaatekoko kuulemma 44. <a href="http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/631461?missit" alt="http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/631461?missit">http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/631461?missit</a&gt;

kyllä näyttää läskiltä. kaikin tavoin. itse olen 7 kg lihavampi ja samanpituinen ja PALJON hoikempi, tuo nainen painaa noin 100 kg ihan minimissäänkin.

Vierailija
42/69 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan hemmetisti, kun mediassa naisten painoja aina vähätellään! Miksei noille misseille yms. voi tehdä ihan julkisia punnituksia jos paino kerran kuitenkin ilmoitetaan? Ärsyttää, että joillakin miehillä tuntuu olevan jo sellainen käsitys että valtaosa normaalipainoisista naisista painaa jotain suunnilleen 40-50kg ja joku 70kg on jo valtava norsu. Ja sitten tosielämässä he veikkaavat naisten painot ihan persiilleen, kun näkevät mallia ohjelmista. Esim. minun painoni on muutamakin mies (ja osa sukulaisia, eli ei ollut tarkoituksena päästä pöksyihin) veikannut 20kg vähemmän kuin oikeasti olen!!!

Tuo nainen on varmaankin 90+ tienoilla, eikä siinä ole mitään hävettävää!

Vierailija
44/69 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on varmaankin 90+ tienoilla, eikä siinä ole mitään hävettävää!

Mutta missien painoista ja mitoista:

nehän on useimmiten jotain 52 kg painavia (hyvinkin mahdollista) ja silti rinnanympärykseksi mainitaan jotain ihan uskomatonta.. B-kupin rinnat ja mitat 98 cm tms, ei voi olla mahdollista ;)

Vierailija
45/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallista kiinni miten suurelta näyttää tai mikä on vaatekoko. itse olen laihtunut 16kg ja joudun edelleen käyttämään samankokoisia housuja. Reisistä ja pepusta housut edelleen sopivat mutta tarvitsen vyötä. Pääryvartalooni noin suuri painonpudotus on vaikuttanut vain vyötäröön ei reisiin ja peppuun, siksi vaatekoko edelleen sama. Pienempi numeroiset housut eivät mahdu pepusta.

Vierailija
46/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa vain 80kg. Kun häntä vertaa noihin muihin misseihin, niin ei hän niin paljon lihavammalta näytä. Vähän pyöreyttä lantiossa. Tosi kaunis.

Vierailija
47/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kokoiset housut joissa hyvä olla ja sinä niin pienet että saat hädin tuskin ne kiinni, mutta pakko ottaa kun kokolappu mielyttää silmää.

yksi esimerkki tapaus siitä ettei paino määrää aina kokoa.

itse olen 165cm ja 80kg. Ystäväni on 172cm ja 75kg. Olimme yhdessä ostoksilla ja ostimme samanlaiset housut. Hän joutui ostamaan koon isommat kuin minä. mallista on paljon se kropan koko kiinni, ei painosta!

mahdollista. Meillä on kaverini kanssa melkein 10kg paino eroa ja olemme samanpituisia (tai hän on sentin pidempi). Minä painan sen 10kg enemmän ja hän on kokeillut joitain vaatteitani (hameita/housuja) eivätkä ne mahdu hänelle. Paitani tosin sopivat hänelle. Hänellä on enemmän reisiä ja peppua kuin minulla.

kaveri 172 ja 53 meille menee saman kokoiset housut eli 38 tai 40 farkuissa 30"

paidoissa ei voida verrata koska meillä on täysin erikokoiset rinnat

Vierailija
48/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kokoiset housut joissa hyvä olla ja sinä niin pienet että saat hädin tuskin ne kiinni, mutta pakko ottaa kun kokolappu mielyttää silmää.

yksi esimerkki tapaus siitä ettei paino määrää aina kokoa.

itse olen 165cm ja 80kg. Ystäväni on 172cm ja 75kg. Olimme yhdessä ostoksilla ja ostimme samanlaiset housut. Hän joutui ostamaan koon isommat kuin minä. mallista on paljon se kropan koko kiinni, ei painosta!

mahdollista. Meillä on kaverini kanssa melkein 10kg paino eroa ja olemme samanpituisia (tai hän on sentin pidempi). Minä painan sen 10kg enemmän ja hän on kokeillut joitain vaatteitani (hameita/housuja) eivätkä ne mahdu hänelle. Paitani tosin sopivat hänelle. Hänellä on enemmän reisiä ja peppua kuin minulla.

mä olen 162ja70

kaveri 172 ja 53 meille menee saman kokoiset housut eli 38 tai 40 farkuissa 30"

paidoissa ei voida verrata koska meillä on täysin erikokoiset rinnat

kropan malli vaikuttaa enemmän kokoon kuin paino.

mä en ymmärrä onko ihmisillä niin vääristynyt kuva itsestään, että kuvittelevat tuon mallin olevan läski.

Olen 175cm ja painan 82kg ja mulle ainakin mahtuu koko 44.

Vierailija
49/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 166 ja painan 82 kg ja minulla on mahassa hieman enemmän,mutta reisissä ja perässä vähemmän.

Vierailija
50/69 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan enemmän tämä ketju kertoo vastaajien omasta kehonkuvasta, nämä normaalipainoiset jotka on "Ihan läskejä" ja ylipainoiset, jotka on omasta mielestään "paljon hoikemman näköisiä..."

Vierailija
51/69 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin "kevyt".Itse olen 2cm lyhyempi ja 2kg painavampi urheilija

Ja väittäisin että olen ainakin 1/3 kapeampi mutta sama ruuminrakenne. Reidet 2x paksummat kuin minun?

Tai sitten kuva lihottaa ja pahasti

Vierailija
52/69 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lihavaa saa kuvata bikineissa onko liian rivoa?

Vierailija
53/69 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen ja tosi reitevä. En lähtisi ovesta ulos jos olisin ton kokoinen.

Vierailija
54/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerromme rehellisen mielipiteemme.=)

Voi käsityksesi itsestäsi ja muiden läskeistä hieman muuttua...

Vierailija
55/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisin kyllä voinut laittaakin kuvan näytille, olisinpa saanut tietää kuvittelenko vain näyttäväni hoikemmalta kuin em. nainen vai olenko oikeasti :D

Vierailija
56/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika samankokoiselta näytän.

Vierailija
57/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulskat reidet ja isot perät, paksut käsivarret jne.

Itse olen 10 cm pitempi ja painan saman verran. Uskallan väittää olevani hoikemman näköinen.

t. Urheileva "läski"

Vierailija
58/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on kyllä pienemmät. Joten eiköhän ole aika rehelliset mitat

Vierailija
59/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 10cm lyhyempi ja painan saman verran mutta en todellakaan näytä mielestäni noin pulskalta.

Vierailija
60/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pitempi. Aika mennä nukkumaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän