Oletko melkein, tai sukulainen tunnetulle henkilölle? Näitkö julkkiksen?
Minä olin kerran laivalla ja satuin kahdestaan Jukka-Pekka Palon kanssa samaan hissiin. Jäi mieleen että ihan mukava mies.
Kommentit (34)
Körötteli ohi limusiinilla ja vilkuttikin vielä. :)
eräällä pienellä suomalaisella lentokentällä 70-luvun lopulla..
olen läpsinyt suutuspäissäni nahkavyöllä erästä suomalaisen bändin laulajaa...olin tosin silloin ala-asteella.
Olen ollut lapsenvahtina tunnetun suomalaisen jääkiekkoilijan luona.
Vanhojentanssiparini on menestynyt urheilija.
Pari Yö:n jäsentä on pyytänyt mua keikan jälken kaljalle.
Onhan noita vaikka mitä...
Ja siskoni seurusteli ex-huippu-urheilijan kanssa.
Minä olen tavis.
etten juuri tunne, muutamia tavannut ja yksi julkkis on kaukaista sukua, niin kaukaista ettei olla edes tavattu.
vein kerran shampanjaa presidentti koiviston sviittiin ja olin vesa-matti loirin seurueen tarjoilijana. Olen istunut ressu redfordin viereisessä pöydässä, olen myynyt laila snelmannille pullaa ja varmaan ollut samassa tilassa muidenkin julkimoiden kanssa, muttei nyt tule mieleen.
-Bailasin illan Sari Tammisen kanssa
-Suikkasin suukon baaritiskillä istuvan Erkki Saarelan poskelle kun kehui minua nätiksi
-Iskin silmää Teemu Selänteelle kun kävelin ohitse
-Myin Apulannan Tonille pierutyynyn ja sanoin että haju sun pitää sitten itse saada aikaan :D
kaikkia en ole edes tunnistanut kun ei ole toi status niin kiinnostanut :D
lauantaina törmäsin Maria Kuusiluoman lastenvaunuihin esikoisen vaunuilla. Nih, repikää siitä.
olemme kätelleet Martti Ahtisaaren,poika vaihtoi hänen kanssaa monta lausetta, olemme istuneet Teemu Selänteen kanssa samaan aikaan HYksin korvaklinikalla odottamassa pääsyä lääkäriin, olin sairaalassa lapsena (15 vee) Jan Loirin kanssa, hänen isänssä Vesa-Matti Loiri pelasi meidän kanssa uunoa...
on kaupungissa aika tunnettu henkilö ammattinsa puolesta ja mies valtakunnallisesti tunnettu taiteilija. Joo, ja itsekin kotikaupungissani jonkinlainen julkinen henkilö :)