Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv 27, painoa tullut 8kg!

Vierailija
07.04.2010 |

BMI normaalisti 21-22 ja nyt tullut noin paljon jo lisää ja nopealla pyrähdyksellä. ja tosiaan omasta syystä: olen mättänyt 3viikkoa loman ym tekosyyn takia kaikkea...

vaikee hyväksyä...

Hyväksyisin sen vauvan, veren, istukan, kohdun, rintojen ym painon kyllä, mut en tota älytöntä mättämistä sillä verukkeella et olen raskaana. Kritisoin tässä nyt siis itseäni, en muita. Neuvolassa sanottiin myös että HUHHUH mikä pyrähdys ja ei tätä tahtia enää! (ainahan ne mäkättää siellä painosta, olen kuullut kyllä)

Muita samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 19 ja painoa tuli raskauden aikan järkyttävät 17kg. Sain siitä kuullakkin neuvolassa ja paljon. Nyt odotan toista rv 38 ja painoa on tullut 7,5kg ja taas saa kuulla kuinka paino on vituillaan. Koskaan ne ei ole tyytyväisiä. Ja mulle ei siis esikoisen jälkeen jäänyt yhtään ylimääräistä.

mulle tuli viime raskaudessa 6.5kg, josta lapsi painoi 4.6kg ja istukkakin kilon. Ei onneksi ulissut kukaan mitään.

Näin ainakin neuvolassa ilmoittivat. Ja järjettömintä on kuitenkin että lapsi kasvaan hyvin ja painoarvion mukaan tulee luultavasti samankokoinen kun sisaruksestaan eli yli 3,6kg.

Kaipa ne meinas että olis taas pitäny lihoa 17kg. Mene ja tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla