Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas, taidan olla ihan viehättävä nainen

Vierailija
07.04.2010 |

Tulee ajateltua tällaisia, kun on ihastunut. Tapasin miehen viikonloppuna, ja vaikka olemme molemmat tahoillamme naimisissa, tiedän, että toisessa tilanteessa olisimme pian halunneet tavata uudestaan kaksin. Mies on todella komea ja suloinen.

Olen itse naimisissa toisen komean miehen kanssa ja kun ajattelen, kaikki exänikin ovat olleet hyvännäköisiä. Mielestäni en erityisesti hae hyvännäköisiä kumppaneita, mutta näin on käynyt. Nämä miehet ovat eksyytyneet seuraani.

Kaikki minua miellyttäneet miehet ovat aina olleet minusta kiinnostuneita. Aika outoa, sillä itse tunnen olevani todella tavallisen näköinen ja todella tylsä. Mulla on todella suuria itsetunto-ongelmia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä kysyä että millainen sinun miesmakusi on? :)

Vierailija
2/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne hyvännäköiset miehet ei muuten ole kaikkien mielestä hyvännäköisiä, jos ne sinusta on.

Kuvaile myös hyvännäköinen mies mittoineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lyhyt, 160-165 cm ja BMI:ni on noin 19. Rintani ovat isot (mutta alasti ollessani rumat). Tyylini on aika huomaamaton, kuljen suht nuorekkaissa, mutta aika ajattomissa vaatteissa, mulla on useimmiten jalassa farkut.

Noi miehet on olleet aika erinäköisiä keskenään, enkä mä ole ollut pelkästään ns. hyvännäköisten kanssa. Mutta siis joukossa on useampi sen näköinen, että voisivat olla jotain jenkkinäyttelijöitä. Ei siis kuitenkaan välttämättä mitään täydellisiä, treenattuja urhoja, vaan naamalta komeita, usein pitkiä. Muutama eksoottisemman näköinenkin on mulla ollut. Niin hyvä mäihä on käynyt, että ainoastaan yksi kusipää on sattunut joukkoon, muut on kaiken lisäksi kohdellut mua kuin kukkaa kämmenellä.

Ap

Vierailija
4/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua on se, etten kyllä osaa sanoa, millainen mun miesmaku on, en ainakaan ulkoisesti. Ei mulla ole sellasta. Tykkään kilteistä, hauskoista, älykkäistä ja herkista miehistä.

Ap

Vierailija
5/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin naimisissa komean, mutta äärimmäisen alistavan miehen kanssa, jolla oli tapana kertoa ja näyttää kuinka häpeää minua. itsetuntoni laski niin alas, että aloin itsekin uskoa, ettei minusta ole mihinkään ja olen todella ruma. ja tämän takia en voinut erotakaan, kun eihän minusta yksin olisi mitenkään huolehtimaan itsestäni, lapsista ja taloudesta.

sitten törmäsin ihanaan mieheen - joka ei muuten ole yleisten käsitysten mukaan ollenkaan komea, mutta minun silmissäni häntä upeampaa ei olekaan - ja ihan vain tämän ihmisen huomaavaisuuden takia uskalsin repäistä itseni irti.

eka lapsivapaana viikonloppuna kävin ostamassa hameen ja menin baariin, en ollut tehnyt sitä 17 vuoteen. oli suunnaton yllätys, että seurantyrkyttäjiä olisi ollut vaikka kuinka paljon. nyt en enää pidä itseäni rumana, vaikka en vieläkään itse osaa itseäni pitää kauniinakaan. nykyinen mies tosin väittää näin. ja rakastunutta miestähän pitää aina uskoa, eikö niin?

Vierailija
6/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ite oon kaunis. Kiinnostan enemmän sellaisia taviksia, persoonallisen näköisiä, hieman rumiakin miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä