Minkä ikäinen olit, kun sinua luultiin alaikäiseksi?
Itse olin juhlimassa 26-vuotissynttäreitä ravintolassa, kun ovella kysyttiin papereita. Suurin kohteliaisuus ikinä!
Kommentit (15)
enkä itse edes tajunnut sitä. Ihmettelin kyllä, että miksi se lippu oli niin paljon halvempi kuin ennen. Ajattelin vain, että on joku kampanja tms. Hehee... Jälkikäteen mulle selvisi, että bussikuski oli luullut mua teiniksi, koska oli talvi, eikä minusta näkynyt kuin nenänpää kaulahuivien ja hattujen alta ;)
Portsari päästi klubille 18-vuotiaat siskoni ja hänen ystävänsä. Minä jouduin lähtemään kotiin, koska olin kuulemma lainannut isonsiskon ajokorttia enkä päässyt sisään.
Jouduin sitten soittamaan äidille, etten voinutkaan olla mukana vahtimassa siskon ekaa baarikierrosta, kun mut luokiteltiin alaikäiseksi. :)
Nyt olen 35v ja edelleen mua luullaan alle 30-vuotiaaksi.
Prisman kassalla kysyttiin papereita, kun ostin 1 siiderin!
Vielä en uskalla baariin lähteä ilman papereita, niin usein niitä siellä kysellään.
no nyt ei enää... olen 48 v. Mutta minua on luultu tyttöni isosiskoksi muutama vuosi sitten. LOL
kun hörpin työkavereiden kanssa keilahallissa sidukkaa ja poliisit tuli kyselemään meiltä papereita XD
Huvittavinta oli, että pulju oli täynnä meitä nuorempia ja meidän porukka oli ainoa, jolta kävivät papereita kyselemään :P
Sitä edellinen oli 25v kun olin menossa K-18 ravintolaan.
sita saa jo 16 vuotiaat ostaa. Myyja pyysi papereita. Olin tuolloin 30 vee. Nykyaan olen 34 vee ja papereita ei enaa kysyta missaan :(
sita saa jo 16 vuotiaat ostaa. Myyja pyysi papereita. Olin tuolloin 30 vee. Nykyaan olen 34 vee ja papereita ei enaa kysyta missaan :(
Kysyttiin sekä mieehltäni että minulta ollessamme 37-vuotiaita. Ne kysyy siellä varmaan kaikilta alle mummoiän :)
Nyt ei ole neljään vuoteen kysytty, tosin en kamalasti ole sellaisissa paikoissa liikkunutkaan, jossa olisi papereita kyselty ikärajojen takia. Mutta valitettavasti nykyään näytän kuulemma jo kaksviitoselle. :D
Täytän tänä vuonna 30. Ilmeisesti mulla on jotenkin lapsellinen naama. En omasta mielestäni näytä mitenkään nuoremmalta, enkä esim. pukeudu mitenkään erityisen teinimäisesti, mutta monet uudet tuttavuudet ovat kyllä pitäneet mua huomattavasti ikävuosiani nuorempana.
Tupakoin 13-vuotiaasta 27-vuotiaaksi, eikä sekään ilmeisesti vanhentanut ihoa.
siideriä, kystyttiin paperit. Olin 32v. Kun näytin henkkarit, myyjä meni ihan noloksi ja kysyi milloin multa viimeksi on kysytty papereita, Kerroin että viimeksi 8v sitten.
Viikonloppuna kysyivät papereita kun ostin 0.1 promillen simaa. Nauratti.
Näytän niin nuorelta että olen valinnut nuoren miehen, vaikka kyllä kaikenlaisia perverssejä pedofiilejakin on ollut tyrkyllä.
Mies on nyt 18 vuotias ja ei tiedä minun todellista ikää. Olen 2kk raskaana :)
Mikäli minusta riippuu niin ei tule koskaan tietämäänkään :D
Olin raskaana ja mua luultiin yläkoululaiseksi. Se oli kyllä huippuouto juttu. = )
Mutta kun olin 30 kysyttiin alkossa papereita kun ostin pullon punaviiniä ja toisen kerran kun ostin 2 pulloa kuohuviiniä.