Häiden menuasiaa! Mielipiteitä kaivataan!
Kreikkalainen salaatti
Tomaatti-mozzarellasalaatti
Sienisalaatti
(Kanacaesarsalaatti jos vain 1 lämmin ruoka )
Graavilohi
Lämminsavulohi
Naudan sisäfile
Punaviini & pippurikastike
Kermaperunat
Broilerin rintaa
Mangokastike & currykastike
Kookosriisi
Lämpimänä lisäkkeenä kasvispaistos
Kasvisruokailijoille täytetyt paprikat tms.
Onko parempi yhdellä vai kahdella lämpimällä ruoalla? Kumpaa ottaisit, jos olisit vieras?
Kommentit (23)
Ja jotkut kasvissyöjätkin mielellään syövät vegaanista ruokaa, jos sellaista on tarjolla, vaikka käytännön syistä eivät viitsi alkaa täysin vegaaneiksi.
Minäkin mielelläni söisin pelkkää kaviaaria, mutta käytännön syistä se ei ole mahdollista. Olisi kuitenkin mukava, jos juhlien järjestäjä ottaisi tämän huomioon. Eiköhän se mene (tai pitäisi mennä) pikemminkin niin, että olen kasvissyöjä, kotona syön mieluiten täysin vegaanista ruokaa, mutta juhlissa ja vierailuilla syön mukisematta maitotuotteitakin.
Leikki sikseen, mutta tietysti pitää tarkistaa, käyvätkö maitotuotteet kaikille.
mutta itse halusin ottaa tämän huomioon, kun olin asiasta tietoinen. (Meillä tosin oli muutama maidotonkin vieraissa, joten heidät olisi joka tapauksessa pitänyt huomioida ja kasvisruokajutun pystyi huomioimaan siinä samalla.)
Tiedän, että nuokaan kasvissyöjät eivät olisi asiasta mukisseet eikä sitä ole mikään pakko huomioida. Meillä kuitenkin kun kasvisruokaa pohdittiin muutamasta vaihtoehdosta, otin niistä sen maidottoman juuri vieraiden mieltymysten vuoksi.
t. 14
Teidän menu kuulostaa todella hyvältä. Itsekin omiin häihin olen tässä menua miettinyt, ja jotain samantapaista on meillekin kai tulossa.
Oma mielipiteeni on, että ei tarvitse olla kahta lämmintä ruokaa. Panostatte yhteen, niin se riittää. itse valitsisin noista tuon kanan, koska minulla on eräistä häistä huonoja kokemuksia tuosta naudasta. Nauta oli nimittäin aika sitkeää.
paahtopaistia! Tai tuo seuraavan mainitsema burgundinpatakin on järisyttävän hyvää, jos se on kunnolla tehtyä.