Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi sinua luullaan? meikkaatko/pukeudutko hyvin?

Vierailija
07.04.2010 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini on 30 ja luullaan alaikäiseksi kun on niin lyhyt.

Vierailija
22/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli klassisen ja rokimman sekoitus, meikkaan aika neutraalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään päässyt kertaakaan baariin näyttämättä papereita. En saa ostettua alkoholia kaupasta ilman papereita. Vähän aikaa sitten äidiltäni kyseltiin kenen kanssa hän oli liikkeellä, kun ei hänellä pitäisi enää peruskouluikäisiä lapsia olla. No minähän se olin.

En juurikaan meikkaan muulloin kuin juhliin, oma väritys on aika tumma. Vaatetus on arkena farkut ja huppari -linjaa.

En usko, että ikä veikataan väärin naaman takia. Silmät on kyllä isot ja tukka luonnonkihara, mutta kooltani olen pieni ja siro, normaalin 15-vuotiaan vartalo. ;)

Vierailija
24/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 32-vuotiaana on kysytty henkkarit kaljaa ostaessa :)

Omasta mielestäni en ole mitenkään ikäisiäni normaalia nuoremman näköinen.

Vierailija
25/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun laadukkaasti ja meikkaan huomaamattomasti.

Vierailija
26/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aina kysyvät paperit, eli kaippa minä sitten nuorelta näytän, mikä on toki ihan suotavaa 24 vuotiaalle =DD

Vierailija
27/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun teinimäisesti kun mua luultiin poikani 14 v. siskoksi pari vk sitten... olen 34 v.eikä ole kyllä ryppyjä ja papereita kyllä baareissa kysytään.

Vierailija
28/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua "luultiin" saman päivän aikana sekä reilusti alle 30 -vuotiaaksi että "noin nelikymppiseksi". Se on aika pitkälti siitä kiinni kuka luulee :)

Yleisesti varmaan suunnilleen ikäsekseni luullaan, olen siis 32.

Vierailija
29/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 40. Etenkin monia hämmästyttää se, että minulla on 3 lasta. ;-) En meikkaa juurikaan (olen allerginen todella monille meikeille), joskus harvemmin laitan ripsiväriä ja meikkivoidetta. Pukeudun kohtuullisen "hyvin" omasta mielestäni (niin kuin varmaan kaikki ;-)), eli olen "pukupäällisissä" töissä ja käytän töissä ollessani "designer" merkkejä (esim. Armani, Max Mara, Boss etc.) ja vapaa-aikanani suosin laadukkaita farkkuja tms. (lempimerkkini vapaa-ajan vaatteissa tällä hetkellä - olen äitiyslomalla - on Boden).

Vierailija
30/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15vuotiaana luultiin muutamaa vuotta nuoremmaks, 18-20vuotiaana luultiin n.15vuotiaaksi. Sitä vanhempana n.18-20vuotiaaksi.

Nyt oon pian 27v ja alan pikkuhiljaa päästä baareihin ilman papereita, ja harvoin enää kysytään kassalla papereita jos ostan tyyliin yhden siiderin ja mulla on lapset mukana. Ilman lapsia kysytään aina.

Meikkaan vähän joka päivä, pukeudun ihan tavallisesti,yritän pukeutua aikuismaisesti ja vältän ns.teinipissistyyliä joka nuorentaa entisestään. Oon pienikokoinen (158cm/50kg) ja varmaan siks nuoremman näköinen. Vielä kun olin viimeisilläni raskaana (tosin tais olla huppari päällä) ovella kävi joku kaupustelija joka kysy onko vanhemmat kotona :-/ ja sit varmisti et oonko yli 15v. Ja olin silloin 26v.

Vierailija
31/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun, kampaan ja meikkaan goottilolita-tyyliin. Olen pian 50-vuotias.

Vierailija
32/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet tuttavuudet ihmettelee, että miten nuorena olen oikein saanut esikoiseni (3v), eli kait näytän aika nuorelta!! :D

Vierailija
33/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät yleensä tennarit, joskus korkosaappaat, takkina nahkatakki tai vakosametti bleiseri. tosin minut saattaa pongata meikittäkin, kumisaappaat jalassa ja pipo päässä. :D juuri nyt yllä tiukat viininpunaiset pillihousut, pitkähihainen musta trikoopaita v-aukolla & vaaleanharmaa lyhyt & tiukahko farkkuliivi, kaulassa kalevalakorun Hanna pakarinen-riipus

Vierailija
34/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein nuoremmaksi mitä olen. Ikää on 32 vuotta ja alkossa kysyttiin paperit. Silloin ei ollut meikkiä, vaikka yleensä meikkaan aika vahvastikin. Ylipainoa löytyy 30kg, joten ei aina hoikkia luulla nuoremmiksi ;0)

Tosin usein käy niinkin, että mua luullaan isosiskoani vanhemmaksi. Hän ei meikkaa ja mun meikki ilmeisesti kuitenkin vanhentaa.. Ja toki tupakoinnin tuomat silmärypyt vanhentavat. Ikä on siis katsojan silmissä!

Vierailija
35/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla tunnetusti jokainen nelikymppinen näyttää vielä teini-ikäiseltä tyttäreltään, mutta minä en. En meikkaa, pukeudu siististi/nuorekkaasti/trendikkäästi tai värjää tukkaani. Miksi? Koska en halua ja minulla on hyvä olo näin. :) Kuinka moni teistä epätoivoisista, ikuisen nuoruuden tavoittelijoista voi sanoa samaa? Miksi te edes pelkäätte ikääntymistä? Minulla on selkeät otsarypyt ja iholla paljon arpia, eipä haittaa menoa mitenkään.

Vierailija
36/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt vanhempana opetellut meikkaamaan sopivasti, pukeutua voisin paremminkin, aika rento tyyli ja ylipainoakin on.

Vierailija
37/62 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 44 ja mua luullaan poikkeuksetta 3 kymppiseksi. =) Oon fittness harrastaja ja pienikokoinen, perusiloinen, pisamainen punapää. En meikkaa, mutta pukeudun tyköistuviin vaatteisiin.

Vierailija
38/62 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeistaa kaupan kassoja kysymään asiakkaalta aina paperit, mikäli tämä näyttää alle 23-vuotiaalta..

Että varmaan aika monilta kysellään.

Vierailija
39/62 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen nukkunut hyvin ja olen hyvällä tuulella, näytän noin 30 v. Oikeasti olen 36 v. Ryppyjä ei juuri ole, mutta väsymys tosiaan näkyy heti naamasta. Posket jotenkin roikkuvat silloin ja suun ja nenän väliin ilmestyy pitkiä juonteita kuin tyhjästä. Levänneenä niitä ei näy.

Vierailija
40/62 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nämä ilmerypyt ovat geeneissä, kaksosveljeni on myöskin ilmerypykäs, vaikkei juo alkoholia eikä valvo. Minä teen paljon töitä ja siksi valvon ja tietysti kaksi lasta ovat valvottaneet, molemmat vielä pieniä.

Pukeudun klassisesti ja kroppani on hoikka ja treenattu. Siksi näytän iättömältä. Olen itse asiassa näyttänyt 35-vuotiaalta jo 10v. sitten, joten toivon, että esim. 45-vuotiaana näytän edelleen 35v.:-)

Ja väsyneenä rypyt korostuu entisestään. Valokuvissa suora auringonvalo näyttää kaikki rypyt, "kaunis" valo saa minutkin näyttämään siloposkelta:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi