Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi sinua luullaan? meikkaatko/pukeudutko hyvin?

Vierailija
07.04.2010 |

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja sirot useimmiten 10-20 nuoremman näköisiä (jos osaavat pukeutua nuorekkaasti ja meikata ja laitta hiuksiaan).

Sitten on taas nämä lihavat, epäsiistit, meikkaamattomat hiirenhäntä-tukat joiden iäksi arvioidaan +10-20.

Muistatteko sen teijan maajusseista, näytti noin 65 vuotaalta, oikea ikä luultavimmin -20 vuotta

En ole pieni ja siro, kaukana noista, mutta silti alaikäiseksi luullaan. Luulen että johtuu lähinnä pukeutumisestani ja hiustyylistäni, ei muuten kukaan voi minua nuoremmaksi luulla. Käytän siis aika räikeitä vaatteita ja nyt kun rockabilly on "muotia" niin porukka kai siksikin luulee minua nuoremmaksi.. Olen pukeutunut rocka/psychobilly vaatteisiin 15 vuotiaasta ja kuunnellut ko. musiikkia yhtä pitkään, eli ei ole mikään muoti-ilmiö minulla tuo. Olen 25.

Vierailija
62/62 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma 10 v voisi pudottaa iästä pois. Tiedä häntä sitten... Pukeudun nuorekkaasti ja olen ns. Converse- ja farkkutyttö. Meikkaan päivittäin kevyesti. Nuoruudessani kärsin rasvaisesta ihosta, mutta tässä iässä siitä on vain hyötyä siten, että ihoni on rypytön. Muutama nauruviiva vain silmäkulmissa :-)

Tällä hetkellä päälläni on musta pitkähihainen T-paita, nahkainen liivi, tiukat farkut ja Adidaksen Superstarit. Tukka on sykeröllä ponnarilla ja kaulassa Thaimaasta ostettu iso meripihkainen kaulakoru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi