Minkä ikäiseksi sinua luullaan? meikkaatko/pukeudutko hyvin?
Kommentit (62)
pienet ja sirot useimmiten 10-20 nuoremman näköisiä (jos osaavat pukeutua nuorekkaasti ja meikata ja laitta hiuksiaan).
Sitten on taas nämä lihavat, epäsiistit, meikkaamattomat hiirenhäntä-tukat joiden iäksi arvioidaan +10-20.
Muistatteko sen teijan maajusseista, näytti noin 65 vuotaalta, oikea ikä luultavimmin -20 vuotta
Olen 35-v, meikkaan ja laittaudun arkisin melko vähän, farkut yleensä jalassa, olen hoikka.
usein vastasyntyneeksi, jopa sikiöksi. Olen oikeesti 35-v.
Yleensä arvaus menee aika kohdilleen.
Pukeudun rennosti ja tyylikkäästi, tänään päällä slim-mallin vähän kulutetut farkut ja tyköistuva raidallinen pusero. Meikkaan kevyesti ja katson aika tarkkaan, mitä päälleni pistän.
Ja niin itsekin tunnen vaikka olen 34v. kotiäitinä tällä hetkellä. Laitan itseäni jonkin verran ja pukeudun mielestäni ihan normaalisti. Ehkä me miehen kanssa ollaan mieleltämme vähän lapsekkaita, tykkäämme paljon konsolipelistä ja leffoista ja muutenkaan ei olla kauhean tiukkapipoja (hassutellaan aika paljon). Mieheni on 38v. ja hänkin näyttää kolmekymppiseltä ja hänkin pukeutuukin ihan normaalisti yleensä kauluspaitaan ja farkkuihin.
on useamman kerran meinannut bussikuski myydä lastenlipun, jonka raja siis on 17 vuotta. Minulta on myös pari kertaa tultu ikää ihmettelemään, kun on yksi lapsi ja toinen tuloillaan. Tällöin ovat siis luulleet minua 16-vuotiaaksi.
Olen 24-vuotias. Pukeudun aika tylsästi, en siis minkään muodin mukaan. En kuitenkaan teinimäisesti (enkä tosin tätimäisestikkään). Meikkaan aika vähän. Kasvoiltani vain olen todella lapsenkasvoinen ja lisäksi olen melko pienikokoinen.
Tuskin kukaan ainakaan sanoo vaikka vanhemmaksi luulisikin. Ja ne jotka nuoremmaksi kehuvat, ovat yleensä sellaisia tyhjän louskuttajia muutenkin.
Omaiset harvemmin sanovat, että oletpas mennyt vanhan ja surkean näköiseksi. Paitsi anopit ehkä.
En meikkaa, pukeudun miten sattuu. Ikä 26 v. Viimeksi viime vuonna kysyttiin kaupassa henkkareita kun ostin kaljaa.
Lasten kanssa kulkiessani taas vanhemmaksi.
olen, ja viime viikonloppunakin kysyttiin taas paperit baarin ovella.
En ole pieni ja sievä, vaan pitkä.
yli 30 vuotiaalta. Pieniä ryppyjä silmäkulmissa jne. Ei sitä vaan voi peittää, jos lähetä katsoo eikä ole botoxia. Sitäpaitsi se on NORMAALIA :-)
vieressä, silloin sen eron vasta huomaakin :-))
nro 46
kun töissäkin aina ihmettelevät, että olen jo niin vanha. Siis jos iästä tulee kyse. Vaikka kaikki kyllä töissä tietävät, että minulla on kaksi lastakin.
Enää ei ole pariin vuoteen alkossa kysytty papereita.
Lähinnä käytän puuteria ja ripsiväriä. Vaatteet on ihan tavalliset. Mutta olen lyhyt ja muutenkin pienikokoinen. Ihokin aika nuoren oloinen (kiitos äitini geenit:).
Ikää siis 35v.
Ja ilmeisesti alaikäiseksi. No papereita ei kysytä, mutta tänäänkin joku vanhempi "leidi" tuli mussuttamaan minulle jotain teiniäideistä. Sai varmaan jonkin asteen kohtauksen kun kuuli ikäni.
Kyllä, olen nuori, mutta helvetti tuollaiset tärkeilijät ärsyttää..
irl saadaan kuitenkin ihmetellä, miten entiset luokkkakaverit on niin rupsahtaneita. Onkohan siinä oman peilin edessä jokin vääristävä kalvo...
yli 30 vuotiaalta. Pieniä ryppyjä silmäkulmissa jne. Ei sitä vaan voi peittää, jos lähetä katsoo eikä ole botoxia. Sitäpaitsi se on NORMAALIA :-)
Jonkun verran voi meikillä ja vaatteilla peittää, mutta totuus on karu. Mullekin on tullut baarin hämärissä joku väittämään kaksikymppiseksi. Käskin hommata lasit, mihin mies myöntyikin lähempää tiirattuaan. :D
vaikka olen 30 ja lapsikin löytyy. kun viimeeksi olin viihteellä kysyttiin papereita ja kaverin isä taas luuli, että valehtelen ikäni.. oi kiitos
vaikka olen 30 ja lapsikin löytyy. kun viimeeksi olin viihteellä kysyttiin papereita ja kaverin isä taas luuli, että valehtelen ikäni.. oi kiitos
kuvasin laveasti tyyliäni... ei sitten näköjään tullut kuin alku :( no, otetaan uusiksi tiivistelmä eli : silmälasit, meikkinä yleensä meikkivoide-kajal-ripsiväri-kulmaväri, musta/valkoiset hiukset & paljon koruja ranteissa ja sormissa. pari tatskaa, vaatteena lähes aina hyvin istuvat farkut & trikoopaita, kesällä käytän paljon toppeja
olen 22..Mutta oon vähän vanhemman oloinen kuin monet ikäiseni. (ei pukeutuminen) Ja on mulla enemmän kyllä ryppyjäkin. Siis monella 22 ei ole rypyn ryppyä, multa löytyy jo.. Perseestä mutta minkä mä rypyilleni mahdan..
alle 30-vuotiaaksi. Muutamakin päivittelyt, että eihän sinulla voi olla 10 v lasta. Ihoni on sileä ja vartaloni pitkä ja suht kiinteä.
irl saadaan kuitenkin ihmetellä, miten entiset luokkkakaverit on niin rupsahtaneita. Onkohan siinä oman peilin edessä jokin vääristävä kalvo...
tottakai tänne vastaa suurimmaksi osaksi ne, jotka OVAT ikäistään nuoremman näköisiä. Ei ne lihavat rupsahtaneet tällaisiin kysymyksiin vastaa ollenkaan !! Etkö todellakaan tajua sitä ?
jota arveltiin mukanaan tuomansa lapsen mummoksi, oikeasti näytti 50+ ikäiseltä, harva pystyi peittelemään ihmetystään kun tuli puhe kouluajoista, eräs uusi äiti tunnisti hänet koulukaverikseen ja tämä tätiliini kertoi olevansa 28vuotias, siis yli 20vuotta nuorempi. Oli kyllä tosi lihava ja epäsiisti mutta silti huh huh.