Jos ystäväsi huomauttaa että sinulla on viikset, loukkaannutko, otatko huumorilla vai otatko ystävän neuvosta vaarin ja poistatat ne?
Niin, suurin piirtein siinä se kysymys tulikin :D
ystävän kanssa oltiin tuossa ulkona syömässä yksi päivä jolloin oli tosi aurinkoista , ja siinä ikkunan ääressä oli tosi paljon sitten näköjään luonnonvaloa. Ystävä naurahti ja pamautti että sulla on viikset! Ja jatkoi sitten hihittelyä.
Ollaan siis molemmat ihan sen kahdenkympin paremmalla puolella ettei mitään teinejä. Nyt kun kirjoitan tätä niin toisaalta tuntuu aika vähäpätöiseltä eikä toisaalta edes kirjoittamisen arvoiselta mutta jäin vähän hämilläni miettimään. Ihan mielenkiinnosta pohdin että mitä mieltä porukka on: onko ystävän ok huomauttaa moisesta, vai onko kyse vain tavasta jolla sanoa asia?
Itsellä siis juuria tuolla Välimeren puolella joten selittänee tuon tummemman pigmentin hiuksissa yms.. Ja siis muuten olen ns huoliteltu , en tykkää tässä tapauksessa naturellista lookista itselläni mutta jotenkin en itse ainakaan ollut huomannut tuota ylähuulen seutua , mutta luonnonvalossa sitten ilmeisesti näkee ne viikset.
en muuten herkkänahkainen ole, heitetään vitsiä millon mistäkin mutta tuo ilmeisesti vähän osui.
ja siis pointti ei ole kysyä neuvoa että mitä teen asialle vaan pikemminkin tuo ystävän kommentointi ja tuon naurun kera:D
Kommentit (60)
No hehtaarialoituksen ainakin teit.
Mun ex-ystävä laukoi samantyyppisiä hiuksistani aikansa kunnes pääsin tölväisemään takaisin hänen harmaasta pehkostaan
Opettele lyhentämään tekstiäsi!!!! Kiitos muistutuksesta, menen ajamaan viikset.
- N44
Mitä? Nauraisin tai ohittaisin olankohautuksella tuollaisen huomautuksen, kyllä mulla kasvaa viikset eikä ne mua varsinaisesti haittaa. Jos joku muu niistä kauhistuu, niin aina voi katsoa muualle.
Sheivaan nuo lähinnä kuvauksia varten tai sitten jos on joku juhlatilaisuus tms. tulossa. Jos jaksan.
Vierailija kirjoitti:
No hehtaarialoituksen ainakin teit.
Haittaako se nyt niin paljon? Aina voit skipata suoraan kysymykseen you know :)
Kyllä säännöllisesti kevyesti poistan.
No ystävällä on varmaan varsinkin vielä tuossa iässä paljon hämmentävää jännitettävää oman kehonsa toiminnoissa.
Kysyisin että onko koskaan katsonut peiliin ja kuinka hänellä kasvaa viiksikarvat ristiin rastiin
Jaaha, voidaanko jo todeta että palsta on saanut uuden hu-llun, nimittäin viiksihu.llun. Näitä viiksijuttuja tulee harvase päivä.
Mulla oli nuorena kaveri, joka teki tuon tyyppisiä huomautuksia etenkin kun oltiin seurassa. Joskus vaatteistani, joskus meikeistäni, milloin mistäkin. Ovat jääneet mieleen.
Mulle tuo olisi ihan sama, kyllä mä tummat haiveneni naamassani tiedän. Pitäisin kaveriani ehkä vähän hönttinäkin, jos viitsii tuollaiselle nauraa. En ymmärrä mitä hassua tuossa olisi ja ilmeisesti kaverini nauraa minulle, koska haluaa pilkata minua. Että ei kovin kiva kaveri. Mutta siihen tuollainen ei vaikuta, että alkaisinko poistelemaan niitä vai en.
Poistaisin vain viikset. Suurin osa ihmisistä huomaa ne, mutta ei sano mitään.
Olin tyytyväinen, kun kaveri huomautti pitkästä karvasta naamaluomessani. Jotenkin itse en ollut kiinnittänyt siihen mitään huomiota.
Mulla kasvaa sellaista ohutta nukkaa kasvoissa muutenkin. Jos oikeasti jokainen karva ahdistaisi, niin saisin olla päivittäin sheivaamassa. En jaksaisi ottaa stressiä moisesta. Karvoja kuitenkin ihmisissä kasvaa, se on ihan normaalia. Tummalla (kuten itselläni) nuo erottuvat herkemmin, vaaleilla ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Opettele lyhentämään tekstiäsi!!!! Kiitos muistutuksesta, menen ajamaan viikset.
- N44
Miksi pitäisi lyhentää ja millä perustein? Ei tämä ole mikään koulun essee jossa on tietty sallittu sanamäärä. Jos et jaksa lukea niin älä lue kaikkea.
Sinulla kerran on viikset, tottahan se kaverisi vain puhui. Jos minulle joku huomauttaisi enkä olisi itse huomannut, poistaisin ne. Mitä itse teet riippuu siitä häiritseekö viikset vai ei.
Älä välitä. Kaverisi on ihan nuija. Poista jos itseäsi häiritsee, mutta älä muiden takia. Kymmenen vuoden päästä ihmettelette kun molemmilla kasvaa partakin.
Toteaisin vain, että tiedän.