Onko raskaana oleva nainen todella seksikäs??
Mieheni on monesti sanonut, et haluais panna mua kokoajan, kun olen paksuna. No se on ihan ok, mut, kun mun miehen mies puolinen kaveri on sanonu mulle samaa, mut ei tietenkään mieheni kuullen. Eli kysymys kuuluu, että miksi jotkut miehet kiihottuvat raskaana olevasta naisesta, vaikka ei olisi tämän oma???
Kommentit (73)
on seksy.
Iso maha ja rinnat täyteläisenä.
Se vaan vetää yhsinkertaisesti puoleensa ja saa miehisen vietin valtaan ja haluamaan naista suunnattomasti. Ja vielä kun rinnoista tulee maidoa niin ......
Minua vetävät puoleensa myös raskaana olevat naiset. Eilenkin marketissa täytyi oikein pysähtyä ihailemaan erästä kaunista mammavatsaa. Tein sen tietysti hienovaraisesti, ettei odottaja olisi huomannut. Syytä en osaa sanoa - niin se vain on.
Siis jos painoa on tullut paljon yli normien niin eihän se enää kiihota, mutta varsinkin alkujaan hoikahko alle 30v raskaana oleva nainen on upea ja näin kesällä erityisen hyvin näkösällä.
Keväällä näin noin parikymppisen naisen, siron ja ehkä 6:llä kuulla. Vaikeahan tuosta oli saada silmiään irti.
Vaimoni on saanut esikoisensa 17v. Hänellä on yksi kuva, jossa masu näkyy kauniisti. Aivan upea kuva. Yhteisten lapsien odotuksissa ei sitten filmiä säästelty.
Eli kyllä raskaanaoleva on seksikäs, mutta on raskaanaoleva nainen myös vähän hellyyttävä ja suojeluvaistoa pintaan nostava.
raskaana oleva nainen on seksikäs.
Täyteläiset rinnat, nam nam ne vaan on parhaimmillann juuri raskauden loppuvaiheessa.
ja muutenkin alapää on seksikkäämpi kuin normaalisti
etta myos alapaa vaihtaa varia ja on kuin ruusun nuppu ( vaihtelee kylla, rentunruusuun asitkin ) mutta alapaahan kohdistuvan paineen takia ematin on myos kireampi.
Miehet tykkaavat seksista talloin myos sen takia etta ei tarvitse pelata raskaaksi tulemista:)
Kauniitakin ovat kun masu pyorea ja liikkuvat vaivattomasti... Kuinka tahansa natti raskaana oleva nainen taydellisen pyorean raskausmahan omaava nainen jolla on lonkat jumissa ja vaappuu eteen pain ei enaa olekkaan niin kaunis naky...
Depi
Mulla menee ainaski halut kun nainen on raskaana. Melkonen seksikone täytyy olla että mieli tekis
Täytyy myöntää että silloin panettaa jatkuvasti, tissit aivan ihanan isot ja pillu tosi kireä.
Voi harmi.. Olisipa minunkin mieheni ollut samaa mieltä kun olin raskaana. Olin koko raskausajan hoikka, harrastin liikuntaa säännöllisesti (kuntosali ym). Ei hän sanonut etten ole seksikäs, mutta eipä ollut seksia vaillakaan.. sehän kertoo jotain. Harmittaa ajatellakkin jo sitä aikaa kun haluamme toisen lapsen, siis sitä raskausaikaa.
mies ei kummassakaan raskaudessa halunnut minua sen jälkeen kun maha alkoi kasvaa. Ilman sai olla :-(
musta tuntuu siis aivan samalta....vertailen itseäni koko ajan joihinkin " ylikauniisiiin naisiin" vaikka tiedän että itsekin olen nätti mutta kyllä ne kehut olisi ihan kivoja kun on raskaana ja tuntee olonsa muumimammaksi.. oon 20 vuotias ja odotan itsekin lasta raskausviikoilla 22+5. Ja aivan kauhea seksin nälkä koko aika ja tuntuu ettei miestä kiinnosta kuin alistava seksi ja muiden naisten kiinnostus ... en itse asiassa tiedä mistä se johtuisi mutta ei se mukavaltakaa tunnu!!! hellyyden kipeä tuleva äiti -
itse kun olin paksuna ukko kiihkoili minussa jatkuvasti, rintoja näpräs joka nainnin yhteydessä niin että maidot heru hänen päälleen.. ei siinä pitkään kerenny mitään tehdä kun toinen jo sai. hetken päästä uudelleen! minulla masu oli vielä sellainen siro eikä painoakaan tullut odotusaikana kuin +5kg. kerrankin kaupassa eräs mieshenkilö sanoi minulle, että näytän todella hehkuvalta mutta se hänen tuijotus kertoi jotain ihan muuta. samoin miehen veli kerran tuijotti minua avoimesti ja näin hänen hämmentyneen hetken päästä niin että poistui seurasta :D heh!
kyllä oma rouva muuttui niin kiihottavaksi raskausaikana, että ihan omien viettien vallassa sai taistella etten häntä väkisin ottanut joka tilanteessa. pimppikin oli mehukas, turpea ja rinnoista puhumattakaan! oi niitä isoja meloneita.. lanteetkin leveni ja muutenkin rouvastani puhkesi oikea kaunotar siunatussa tilassa. siihen lisäksi suojeluvaisto mikä minulle syttyi - siinä oli kerrassaan jotain alkukantaista!
Fetissit eivät ole minulle mikään vieras aihe, mutta tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Minussa raskausmahat herättävät lähinnä inhoreaktion. Toisaalta en pidä lapsista, enkä hankkisi omia lapsia.
Raskaana oleva nainen tuo mieleen, että toi neiti on nyt saanut oikein kunnolla. Seisoonhan siinä sit lopulta alkaa, ei voi mitään.
Täälläkin ollaan raskaan. Pieni kokoinen muuten, mutta maha kauniisti pyöristynyt.
Oman miehen kiinnostus loppui ja lopulta päätti jättii minut mahani kanssa yksin.
Voi Luojaa näitä haluja!!! Tekis mieli niin kovin, tekis mieli rajua seksiä, hellää seksiä, seksiä ihan ihme paikoissa..
Mutta kun ei saa niin ei saa.. nyyh
Seksikäs nainen on seksikäs raskaanakin, mutta raskaus ei todellakaan tee epäseksikkäästä seksikästä. Seksikkyys on jotain muuta kun pelkkä ulkonäkö. Seksikkyys on ennen kaikkea asenne kysymys.
Raskaana oleva nainen on todella seksikäs. Minäkin paninisin sellaista kokoajan jos vielä jostain sellaisen saisin. t . Wexx
On todella haluttavaa jostain syystä ajatella seksiä raskaana olevan naisen kanssa... vaikkei edes oman. Raskaana oleva nainen "hehkuu onnellisuutta" eikä sitä voi olla huomaamatta ...
Seksikäs nainen on seksikäs ja haluttava, oli hän raskaana tai ei.
niin on seksikäs. Mutta jos alkujaan ruma ja lihava niin tietenkään ei ole