Onko raskaana oleva nainen todella seksikäs??
Mieheni on monesti sanonut, et haluais panna mua kokoajan, kun olen paksuna. No se on ihan ok, mut, kun mun miehen mies puolinen kaveri on sanonu mulle samaa, mut ei tietenkään mieheni kuullen. Eli kysymys kuuluu, että miksi jotkut miehet kiihottuvat raskaana olevasta naisesta, vaikka ei olisi tämän oma???
Kommentit (73)
ja olen raskaana rv 24, ja sama juttu kun sulla että miehet ei niinkään. Minä myös masturboin ja unelmoin....
hyi itku! kun raskaus alkaa näkyä ei naiseen kyllä voi koskea pitkällä tikullakaan. Rinnat muuttuvat rumiksi ja maha on tiellä.. yök yök yök
Vaimo on viimeisillään ja seksiä on vähintään kerran päivässä - joskus viikonloppuna parikin kertaa. Kulta kertoo vielä masturboivansa kun olen töissä että silleen...
meillä myös minä olin ilmeisesti seksikkäimmilläni raskausaikana... =) kyllä sitä sillon oli itsekkin tyytyväinen itseen kun rinnat olivat kovat ja isot. vaikka maha rajoittikin hieman mielikuvitusta, oli se upeaa! :) tahtoo toisen lapsen =)
mies pitää omaa lastaan odottavaa naista vastenmielisenä :(
Olen itse raskaana toista kertaa, enkä mielestäni ole mitenkään seksikäs näky. Mies kuitenkin tykkää. Eikä se iso vatsa ole tiellä, jos käyttää mielikuvitusta ;) Tietysti ymmärrän, että raskaana oleva nainen saattaa inhottaakin, mutta kiitän onneani siitä, että mun mies ei ole niin herkkänahkainen tapaus... Muuten en sille toista muksua tekiskään :)
lopettaa meikkaamisen, antaa tukan hapsottaa ja sitten naama kun vielä turpoaa, niin a vot!
Kuka sellaiseen nyt koskisi? Seksikkyys on sellaisesta näystä kaukana.
Olen tätä ketjua seurannut todella kiinnostuneena, koska - kuten tuolla kahdessa aiemmassa viestissäni mainitsin - raskaana olevat herättävät minussa seksuaalisia ja helliä tunteita. Voisin kyllä haluta seksiä raskaana olevan kanssa, mutta olen aika estynyt ja seksuaaliseen tunteeseen liittyy myös helliä tunteita ja ajatuksia. Kummallinen tunteiden sekamelska siis; toisaalta katselen kiinnostuneena noita ihania "paksukaisia", mutta toisaalta joku häveliäsyys tai varovaisuus laittaa peittämään kiinnostuksen.
Kyllä raskaana oleva nainen on tosi seksikäs! Itse toivoisin vaimoni tulevan raskaaksi pian, että saisin taas silmäruokaa kunnolla. Raskaana oleva nainen on vain niin seksikäs. Eikä pelkästään ulkonäöllisesti, vaan kokonaisuutena. Siinä on jotain herkkyyttä ja niin ainutlaatuista. Parasta.
Kyllä raskaana oleva nainen on tosi seksikäs! Itse toivoisin vaimoni tulevan raskaaksi pian, että saisin taas silmäruokaa kunnolla. Raskaana oleva nainen on vain niin seksikäs. Eikä pelkästään ulkonäöllisesti, vaan kokonaisuutena. Siinä on jotain herkkyyttä ja niin ainutlaatuista. Parasta.
Ja pimppikin on silloin parhaimmillaan, jotenkin ihanan täyteläinen, mehukas ja tavallista "värikkäämpi". Antaisin heti jos raskaana oleva nainen pyytäisi 8)
lopettaa meikkaamisen, antaa tukan hapsottaa ja sitten naama kun vielä turpoaa, niin a vot!
Kuka sellaiseen nyt koskisi? Seksikkyys on sellaisesta näystä kaukana.
Raskaana oleva nainen on tosi sexy.
Isot rinnat ja upeat muodot.
Maitotissi kruunaa kaiken...
Kyllä se monen miehenkin mielestä on telakalla. Auttamisen tarpeen raskaana oleva lähinnä herättää. Siis kantaa tavarat, avata ovet täysin tuntemattomille. Se on oikeestaan se ainut asia jolloin nainen on mulle 0% seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se monen miehenkin mielestä on telakalla. Auttamisen tarpeen raskaana oleva lähinnä herättää. Siis kantaa tavarat, avata ovet täysin tuntemattomille. Se on oikeestaan se ainut asia jolloin nainen on mulle 0% seksikäs.
Mutta fiksu mies antaa raskaana olevalle naiselleen niin paljon orgasmeja ja kullia, kuin nainen haluaa. Nainen kyllä muistaa sen sitten synnytyksen jälkeekin. Sitten on niitä tyhmempiä jotka jättää naisensa tyydyttämättä ja ihmettelevät miksei ole seksiäkään synnytysten jälkeen. Niinpä, sitä saa mitä tilaa.
Raskaana olevien kanssa ei pelkoa raskaudesta eikä ole koskaan tarvinnu käyttää kumia. Omat miehet harvoin ottavat vaimojaan tarpeeksi huomioon niin helppo saada sänkyyn siunatussa tilassa oleva..
Meillä kolme lasta, olen siis saanut nauttia vaimon ylipursuavasta seksikkyydestä nuo kerrat. Rakastelimme usein raskauksien aikoina, parasta seksiä, vulva turvoksissa ja rinnat valuivat maitoa. Nyt ikää 64, ei voi kuin muistella lämpimästi. Tosin olen usein unelmoinut tapaavani naisen joka on raskaana ja haluaa seksiä; olisin valmiina kuin partiopoika, varsipuukin toimii täysin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kolme lasta, olen siis saanut nauttia vaimon ylipursuavasta seksikkyydestä nuo kerrat. Rakastelimme usein raskauksien aikoina, parasta seksiä, vulva turvoksissa ja rinnat valuivat maitoa. Nyt ikää 64, ei voi kuin muistella lämpimästi. Tosin olen usein unelmoinut tapaavani naisen joka on raskaana ja haluaa seksiä; olisin valmiina kuin partiopoika, varsipuukin toimii täysin.
Sama juttu meillä. Vaimo kävi aina kuumana kuin hellakukku, jo myös kun lapsia tehtiin. Siten 10kk putkeen naitiin käytännössä joka ikinen päivä, eika vaimolle tuntunut riittävän mikään..Parasta aikaa, jota vaimokin muistelee kaiholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta fiksu mies antaa raskaana olevalle naiselleen niin paljon orgasmeja ja kullia, kuin nainen haluaa. Nainen kyllä muistaa sen sitten synnytyksen jälkeekin. Sitten on niitä tyhmempiä jotka jättää naisensa tyydyttämättä ja ihmettelevät miksei ole seksiäkään synnytysten jälkeen. Niinpä, sitä saa mitä tilaa.
i kyl pysty ylistää. Monen moni nainen voi pahoin ja tuntee olonsa tukalaksi. Mee siihen sitten seksiä ehdottaa niin menee kikkeli solmuun.
mua ei kiinnosta raskaana olevat naiset lainkaan, seksikkyys on hyvin kaukana heistä.