Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskaana oleva nainen todella seksikäs??

Vierailija
15.07.2008 |

Mieheni on monesti sanonut, et haluais panna mua kokoajan, kun olen paksuna. No se on ihan ok, mut, kun mun miehen mies puolinen kaveri on sanonu mulle samaa, mut ei tietenkään mieheni kuullen. Eli kysymys kuuluu, että miksi jotkut miehet kiihottuvat raskaana olevasta naisesta, vaikka ei olisi tämän oma???

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi seksikäs, tissitkin tulee villin näköisiksi, ainakin vaimon nännipihatkin oli jotain melkein 15cm halkaisijaltaan, kulli seisoi ihan hulluna kun näkikin ne ja pillukin on kuin ruusunnuppu. Kyllä kattelen muitakin naisia sillä silmällä että jos sais seksiä.

Vierailija
22/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä, miksi raskaana oleva on niin kiehtova, kuitenkin haluttaisi vielä päästä sellaiseen tilanteeseen.

Kaipa se on kokonaisuus joka siinä on seksikästä.

pohjmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tippaakaan, seksikkyys tosi kaukana kun nainen paksuna. Mikä ihme siinä voi kiehtoa, en ymmärrä? Tissit jos on vähän isommat niin mitä sitten kun kaikki muukin on isompaa kuitenkin.

Vierailija
24/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naimisiin menoa olen tavannut peräti kolme raskaana ollutta naista, jotka mies oli jättänyt. Rakastelin kaikkien heidän kanssaan ja se oli todella upeaa. Meillä on vaimoni kanssa kolmevuotias esikoinen ja häntä odottaessa seksielämä oli tosi kiivasta. Itse en ole mikään peppuseksin ylin ystävä, mutta vaimo tykkää ja varsinkin odotusaikana hän halusi melkein aina peppuseksiä. Kyllä katseeni kääntyy nykyäänkin, kun näen odottavan äidin. M 33

Vierailija
25/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti, ja suren jo sitä että kuivaa kautta kestää varmaan kauan. Kuka nyt huolisi raskaana olevan?

Vierailija
26/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kuka nyt raskaana olevaa huolis... MInä ainakin, paitsi en tietysti nyt kun olen onnellisesti naimisissa. Uskon, että löydät jonkun, joka välittää. M 33

Vierailija
27/73 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään vakiomarketissani odottavan naisen. Ihan tavallisen näköinen nuori nainen farkuissa, mutta jokin hänessä viehätti. En voinut vastustaa kiusausta katsella häntä vähän pitempään ja seurasin muka tavaroita tutkistellen häntä. Vaikea sanoa, mikä hänessä oli sitä jotain. Minuun se kuitenkin vaikutti vahvasti. Toivottavasti hän ei huomannut kiinostustani. Eronnut mies 34.

Vierailija
28/73 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pyöreät ja täyteläiset.

N40

Vierailija
29/73 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pistää mullakin hymyn naamalle kun näkee alle 170cm pitkän odottavan naisen. Jostain kumman syystä pidemmän puoliset äidit eivät samaa sykähdystä saa minussa aikaiseksi, tiedä sitten miksi. Kauniita tiineet tytöt pääsääntöisesti on, ainakin kun ohimennen näkee.

Omassa vaimossa kyllä oli kestämistä raskausaikana. Siunattu tila, kattia kanssa. En ole tavannut miestä joka ei olisi nauranut tolle termille, surullisesti.

Vierailija
30/73 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat pelkkiä panoja, niin no hätä. Uskoisin, että 50 % miehistä ottaisi yhden illan tai satunnais panoksi mieluummin odottavan naisen. Ongelma on siinä, että automaattisesti odottavaa pidetään joko varattuna tai sitten sitoutumishaluisena. Eli jos haluat vain antaa pillua, niin on syytä olla itse melko aloitteellinen ja tyrkyllä. Itse haluaisin panna jokaista näkemääni siedettävän näköistä mammaa ja kuvittelen miltä heidän vittu ja rinnat tuntuisivat ja näyttäisivät. Eli odottava nainen on kaunis ja haluttava. Lisäksi niitä on harvoin tarjolla, joten olispa kiva panna sellaista.

Vierailija
31/73 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksi illaksi menisi ihan tuosta vaan :) siitä vaan tyrkylle, munaa irtoaa varmasti. kaunis ja haluttava onkin sitten eri asia, toiset naiset paisuvat raskaana ollessaan norsun kokoiseksi ja se ei ole kovin kiihottavaa.

Vierailija
32/73 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas ruokaostoksilla marketissa katselin kaunista odottavaa äitiä. Mietiskelin siinä, mikä siinä minua oikein kiinnostaa. Ei sitä osaa sanoa - niin se vain on. Olisin kyllä valmis rakastelemaan raskaana olevan naisen kanssa. En ole löytänyt uutta seuralaista, enkä ole kyllä etsinytkään. Kai minä sitten odottelen odottavaa äitiä. Onpa outoa...M 34

Vierailija
33/73 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän sut löytäisi ? pyöristyvät naiset pääsääntöisesti tosi haluttavia !

Vierailija
34/73 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pyöristyvät masut ovat tosi haluttavia.

Vierailija
35/73 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups. tämä meni vahingossa uudeksi ketjuksi, vaikka tänne sen tarkoitin. olen itse raskaana ja kumma juttu; minua ovat muut raskaana olevat alkaneet himottaa! miehet eivät kiinnosta oikeastaan ollenkaan. seksihalut ovat kovat ja masturboin ainakin kerran päivässä. olenko siis lesbo vai onko tämä tilapäistä hormonien aikaan saamaa?

N 33 rv 33

Vierailija
36/73 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, ei todellakaan. Jokainen raskaana olevakin sen tietää kun riisuu ittensä alasti ja menee peilin eteen. Siitä on seksikkyys kaukana. Iso maha on ehdoton turn-off eikä ne raskausrinnat sitä kompensoi. Synnytyksen jälkeen kun se kaikki alkaa sitten pikkuhiljaa roikkua.

Toki on miehiä, jotka on koko ajan niin puutteessa, että ne panee vaikka naapurin lammasta jos se vaan antaa.

Vierailija
37/73 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

norsunkokoisesta naisesta on seksikkyys kaukana.

Vierailija
38/73 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja siro nainen pyöreine masuineen on todella kiihottava näky, mutta valmiiksi ylipainoinen, vasähtänyt odottaja ei niinkään. Esikoistaan odottavan naisen rinnat ovat aivan parhaimmillaan, mutta isorintaiselle naiselle raskaus ei kyllä yhtä hyvin sovi.

Vierailija
39/73 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl raskaana oleva nainen on turnoff, eli ei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
40/73 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä tykkää aivan simona raskaana olevista! Ellei olis mitään estoja tai kohteliaisuusjuttuja, niin yrittäisin kyllä päästä hommailemaan raskaana olevien mammojen kanssa. m 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan