En tiedä pitäisikö kertoa
Mieheni petti minua veljensä vaimon kanssa. Veli ei ilmeisesti vielä tiedä koko asiasta mitään.
Asumme aika kaukana toisistamme, joten tähän vuoden aikaan meidän ei tarvitse heitä tavata, mutta kun kesä saapuu ja lomakausi niin olemme päivitäin tekemisissä. Mökkimme sijaitsee heidän kotinsa naapurissa.
Lapsemme ovat keskenään hyviä kavereita, ja minäkin luulin että olisin tämän vaimon kanssa, mutta olinpa ollut tyhmä.
Mietin, että pitäisikö veljelle kertoa? Tosin sen jälkeen varmaan meidän lomailut olisivat pakkopullaa, ja toisaalta en haluaisi sotkea veljesten välejä...mutta toisaalta enhän minä ole mitään tehnyt.
Kommentit (4)
Ikävä kyllä, tämä on totta. Tietäisitpä tämän kivun mikä sisälläni on. Luottamus kahteen ihmiseen mennyt täysin. Mieheni sentään ymmärtää katua, mutta kyseinen nainen ei ole edes anteeksi viittinyt pyytää. Ei minkäänlaista katumusta siitä, kuinka paljon minua loukkasi.
Olisi ennemmin sekin horatsu nainut jonkun tuntematonta ukkoa, kuin tutun. Kun vielä tietää kuinka sekaisin saavat kaiken.
niin kerrot veljellesi jospa hän sitten katuisi, vaikka edes vähän.. Äläkä puolustele ukkoasi, hän petti sinua. Ja pettäminenkö on ok, jos ymmärtää katua? Potku oerseeseen, sanon minä.
Enkä kyllä edelleenkään ihan usko.
2
tosin se taisi olla edellisellä viikolla, kun viime viikolla en ehtinyt koneella luurailemaan.
lukenut ihan samanlaisen aloituksen, joten en nyt ota ihan todeksi..
lukenut ihan samanlaisen aloituksen, joten en nyt ota ihan todeksi..