Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avonainen peräreikä

Vierailija
08.08.2012 |

Eikö ketään muuta okseta peräreikä, joka ammottaa avonaisena? Jossain nettivideossa nainen oli kontallaan persläpi tummana ammottaen ja vanhahko äijä nuuhki ja ihaili sitä. Tuntuu tosi kipeelle touhulle.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kipeeltä tuntuu, jos sinne survotaan.

kyllä. Olen hetero mies, mulle sais maksaa miljoonan + terapiakäynnit että antaisin sinne survota. Mulla oli eilen paska kovana ja sain lärvi punasena tunkee että jööti tuli pois. Mulla repes perse, jatkuvasti tihkuu jostain verta. Mikä ihme miehiä ja naisia haluttaa tommosta tehä. :(

Sulla on treenamaton pylly, kannattais hankkia dildo:)

Kuitenkin todennäköisin syy ongelmiisi on liikunnan puute ja vääränlainen ravinto, jossa ei ole kuituja ja kasviksia.

Vierailija
22/71 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta naisissa: ammottava anaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon reikä ammottaa ihanan kutsuvasti. Lempiasioitani heti triathlonin ja hyvän purjehdussään jälkeen on runkata lastini pylly pystyssä odottavan vaimon riettaan nälkäiseen anukseen. Usein haaveilen, että kutsuisin kaverit kylään ja heitettäisiin bukkaken hengessä loskat siihen samaan reikään, vaimo supistelisi pyllyään imien mälliä syvemmälle ja housuun valuva sperma muistuttaisi häntä loppupäivän siitä, millainen ahneperseinen letukka hän on. Terveiset Karakalliosta.

Tuota sperman valumista perseestä pitkin päivää jäin kyllä ihmettelemään. Minulla kyllä hyvin nopeasti peräaukko palautuu normaaliin tilaansa, eikä sieltä kyllä mitään valu, paitsi silloin kun päätän käydä pöntöllä pieremässä ne spermat ulos.

Vierailija
24/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmie tiiäää

Vierailija
25/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä vauvae tuli et miun mies työns peniksen mun vaginaan ja se spermaa kutitti

Vierailija
26/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mu perese on ihan punanen ja miun mies oli vähä lujal jptte miu vaginast valluu speremaa

Vierailija
27/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kirjoitti:

Voe mu perese on ihan punanen ja miun mies oli vähä lujal jptte miu vaginast valluu speremaa

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
28/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiihottaa puhtaan pyllyn haju, siis sellainen joka peräaukolle tulee muutaman tunnin päästä pesun jälkeen.

Sen sijaan minua inhottaa kakalta haisevat pyllyt! On inhottava rakastella naista takaapäin kun kakan jälkeen pesemättömän pyllyn hajut leijailevat sieraimiin, yäks! Vaikka mies olen, niin käsisuihkulla aina kakkospäästön jälkeen huuhtelen paikat.

Voi kyllä. Ihanaa levittää naisen pakaroita auki ja nuuhkia sitä vakoa ja kielellä kyntää edes takaisin. Sitten kun pääsee poraamaan reikään syvälle niin ai että on kalu kovana. Perseen kuuluu tuoksua ja maistua perseelle, ei paskalle.

Vierailija
29/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon reikä ammottaa ihanan kutsuvasti. Lempiasioitani heti triathlonin ja hyvän purjehdussään jälkeen on runkata lastini pylly pystyssä odottavan vaimon riettaan nälkäiseen anukseen. Usein haaveilen, että kutsuisin kaverit kylään ja heitettäisiin bukkaken hengessä loskat siihen samaan reikään, vaimo supistelisi pyllyään imien mälliä syvemmälle ja housuun valuva sperma muistuttaisi häntä loppupäivän siitä, millainen ahneperseinen letukka hän on. Terveiset Karakalliosta.

Tuota sperman valumista perseestä pitkin päivää jäin kyllä ihmettelemään. Minulla kyllä hyvin nopeasti peräaukko palautuu normaaliin tilaansa, eikä sieltä kyllä mitään valu, paitsi silloin kun päätän käydä pöntöllä pieremässä ne spermat ulos.

Kiihottava näky jos nainen pieree spermat ulos.

Vierailija
30/71 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-muija osasi luiskauttaa persereiän ulospäin. Harmittaa vieläkin kun jätti minut, mutta elämäni parasta anaaliseksiä kyllä tarjosi ja kaiholla muistelen niitä aikoja.

Vierailija
31/71 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-muija osasi luiskauttaa persereiän ulospäin. Harmittaa vieläkin kun jätti minut, mutta elämäni parasta anaaliseksiä kyllä tarjosi ja kaiholla muistelen niitä aikoja.

Itse olen oikea hardcore pyllyreikäfani mutta prolapsehommat menee rajan yli eikä kiihota ollenkaan

Vierailija
32/71 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat tekee sen virheen, että tuppaavat vettä liikaa peräreikäänsä sitä huuhtoessaan. Pitää varoa ja riittävän aikaisin, eikä juuri ennen anaaliseksiä tehdä perähuuhtelu,  niin ei tule mitään vesisotkuja kovassakaan pumppauksessa.

Vierailija
33/71 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammottava peräreikä on erittäin kiihottavan näköinen ja sellaista on myös ihana nuolla. Onneksi puoliso tykkää peppunsa venyttelystä koko kädellä, niin pääsee näkemään ihanan reiän. Peppuseksiä harrastavan naisen hieman aukinainen peppureikä on myös ihana, siis ilman että reikää on vielä rassattu. Prolapset sitävastoin ovat kauheita.

M41

Vierailija
34/71 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilatkaa vaan ne peräsuolenne. Kyllä on mukavaa kun se alkaa falskata, sitten saakin hajua nauttia jatkuvasti. Kyttääkö nää peräaukkopervot myös miesten perseitä, sama reikähän sieltä löytyy että kannattais vaihtaa homppeleihin suosiolla.

Vierailija
35/71 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle....

Ei tieten tarpeeksi okseta,kun asiaa tiirailit. Perverssiähän se sellainen on,peräaukko ei kuulu seksii,ei terveeseen normaaliin seksiin. Perverssiot asia erikseen!!! Se on pois tuloa,ulostamista varte,ei sinne minkään työntämistä varten. Ikäväksemme noita pervojakin on myös heteroissa.

Vierailija
36/71 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kukaan tervejärkinen tahdokaan panna/eikä tervejärkinen anna sinne panna. Kyllä on vanhempana sulkijalihas löysä ja paska tulee housuun itsestään,noilla jotka persreikään antavat panna.

Vierailija
37/71 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas paskajankuttaja. Piti oikein nostaa ylös monta viikkoa sitten  viimeksi keskusteltu ketju ihan asioikseen.

Vierailija
38/71 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa, kuin rööri ammollaan ja valtikka kovana. En ymmärrä näitä nirsoja, jotka hienostelee sängyssäkin. Heitä koulutan kovaa ja korkealta. Eroottisilla viiksilläni käyskentelen. T. Kari Grandi

Vierailija
39/71 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vastata kaikkien muiden puolesta, mutta minua ei okseta. Kyse on siitä, että peräaukon sulkijalihas on kokonaan rentoutunut. Ei vallan tavallinen olotila, mutta mahdollinen kyllä.

Vai että "tuntuu tosi kipeelle touhulle". No mitäs katselet? En minäkään katso ankaraa väkivaltaviihdettä, koska silkka näkeminen aiheuttaa lieviä kivuntuntemuksia. Mitä tuollaiselle tuntuu-kipeelle-argumentilla sitten saavuttaa? Kertoisitko, koska omaan pieneen mieleeni ei tule kuin moraalinen myötätunto.

Itseäni moinen näky kiihottaa, kunhan nyt ei ihan paskakokkareet noru pitkin jalkoväliä. Johtuukohan myönteinen suhtautumiseni siitä, että käytän macintoshia, eikä tässä ole hajujen välittämiseen tarvittavia ajureita? Tai voisiko peräti olla kyse siitä, että puhdas persus ei haise. Tai ehkä olen kaappihomo. Tosin ihan tietämättäni. Monethan määrittelevät homoseksuaalisuuden anaaliseksiin kohdistuvaksi kiinnostukseksi, ei taipumukseksi muodostaa parisuhteita saman sukupuolen edustajan kanssa. No, homokortti nyt voi olla tällaisessa chatissa kovaa valuuttaa ainakin sen käyttäjien omasta mielestä. Siellä, missä asioita käsitellään vakavasti, homoargumentin käyttö kertoo vain käyttäjästä itsestään.

Perse. Juuri se reikä. Sen käsittely tuottaa monille nautintoa. Siinä on paljon tuntohermoja ja ehkä joitakin kiihottaa myös anaaliseksin epäsovinnaisuus ja säädyttömyys. Tuntuu-kipeelle-argumentit nimenomaan ylläpitävät ja vahvistavat kielletyn hedelmän suomaa nautintoa.

Vaikka itsekään en ymmärrä sitä ammottavien aukkojen ihanuutta, niin sun vastaus oli kyllä ihan timanttinen 😘

N 40

Vierailija
40/71 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin usein naisen peräaukkoa niin kauan että suolta tulee muutama sentti ulos,imen ja lutkutan et reikä aukeaa ja työnnän kielen sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi